Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Asiasta toiseen.
Täällä on aiemmin kirjoitettu pariin otteeseen että Tommy ei ois missään tekemisissä isänsä tai sisarustensa kanssa.
Mihin tää väite perustuu? Onko jotain lähdettä?
Olen lukenut nyt useita haastatteluita ja artikkeleita, eikä missään oo mainittu moista.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen.
Täällä on aiemmin kirjoitettu pariin otteeseen että Tommy ei ois missään tekemisissä isänsä tai sisarustensa kanssa.
Mihin tää väite perustuu? Onko jotain lähdettä?Olen lukenut nyt useita haastatteluita ja artikkeleita, eikä missään oo mainittu moista.
Tästä oli eilen illalla puhetta, että oli joku sarja tai jakso ollut siellä vironkielisessä areenan tapaisessa. Itse eksyin sen kautta tosin katsomaan aivan muuta, eikä kirjoittajakaan tiennyt, onko sitä enää siellä. Mutta kivoja juttuja siellä muuten oli.
Mä jaksan aina uudelleen palata siihen stadikalta otettuun kuvaan, joka on otettu takasta ja jossa K katsoo yleisöä, mutta T katsoo häntä. Jotain pysähtynyttä ja kaunista.. Joo, tätä tämä nyt on uuden materiaalin puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee pitkät pari viikkoa, kun K on lomalla... Toivottavasti joku postaisi jotain promomatskua musavideoon liittyen senkin aikana, jos K:lla on hiljaiseloa...
No ihan varmana tulee lisää promomateriaalia sekä Kärtsän että Tommyn kanavien kautta seuraavan kahden viikon aikana! Siitähän ei ole kahta päivääkään kun viimeksi tuli matskua, aika tuntuu meistä vaan niin pitkältä koska ollaan puutostilassa.
Vähintäänkin julkinen päivämäärän julkaisu tulee pian, se on molempien instassa vasta ollut ?? muodossa.
Ja huh jos saataisiin joku lyhyt klippi itse musavideostakin tässä välissä! Onkohan klippien julkaiseminen ennen musavideoita tavallinen käytäntö mv-markkinoinnissa? Toivottavasti on!
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen.
Mihin tää väite perustuu? Onko jotain lähdettä?Olen lukenut nyt useita haastatteluita ja artikkeleita, eikä missään oo mainittu moista.
Mä näin sen yhden haastattelun, missä puhuu äidistään ja kertoo äidin olevan tosiaan ainoa henkilö, joka saa käyttää hänestä nimeä Tomas. Muuta puhetta ei siinä tainnut olla perheestä. Se on se ulkona tehty haastis, missä Tommylla on kai? jotkut Adidaksen vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee pitkät pari viikkoa, kun K on lomalla... Toivottavasti joku postaisi jotain promomatskua musavideoon liittyen senkin aikana, jos K:lla on hiljaiseloa...
No ihan varmana tulee lisää promomateriaalia sekä Kärtsän että Tommyn kanavien kautta seuraavan kahden viikon aikana! Siitähän ei ole kahta päivääkään kun viimeksi tuli matskua, aika tuntuu meistä vaan niin pitkältä koska ollaan puutostilassa.
Vähintäänkin julkinen päivämäärän julkaisu tulee pian, se on molempien instassa vasta ollut ?? muodossa.
Ja huh jos saataisiin joku lyhyt klippi itse musavideostakin tässä välissä! Onkohan klippien julkaiseminen ennen musavideoita tavallinen käytäntö mv-markkinoinnissa? Toivottavasti on!
Eikös se suihkuteaser jaettu saatteella What happens next? Odotan jatkokertomuksen seuraavaa osaa. 🤤 (Mikä nämä herrat tuntien on todennäköisest jotain ihan muuta kuin mitä kaikki olettaa, mutta pieni osa minusta on silti toiveikas että saatais vähän meestä seinäle 😄)
Voi olla aika hieno keikka K lta tulossa tänään, päättää kuitenkin kesärundin ja on K18.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla aika hieno keikka K lta tulossa tänään, päättää kuitenkin kesärundin ja on K18.
Olikohan sinne agenttia menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on menossa, että jos ei muuta ole, niin voin yrittää siltä nyhtää jotain raporttia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Saadaan taas kiukkuista matskua jostain rantalomakohteesta.
Rupesi vähän huvittamaan muuten nuo syksyn keikat johon K on tähän mennessä buukattu, kun ainakin yksi niistä on ikärajaton. Että sen jälkeen kun se mv tulee ulos, ja jos se oikeasti on sopimaton lapsille, niin millainen toivoton vanhempi rupeaa senkin jälkeen viemään lastaan K:n keikalle? Voisivat keikkajärjestävät ihan suosiolla edes jonkun ikärajan laittaa jälkikäteenkin, syytä kun olisi.
Vierailija kirjoitti:
Rupesi vähän huvittamaan muuten nuo syksyn keikat johon K on tähän mennessä buukattu, kun ainakin yksi niistä on ikärajaton. Että sen jälkeen kun se mv tulee ulos, ja jos se oikeasti on sopimaton lapsille, niin millainen toivoton vanhempi rupeaa senkin jälkeen viemään lastaan K:n keikalle? Voisivat keikkajärjestävät ihan suosiolla edes jonkun ikärajan laittaa jälkikäteenkin, syytä kun olisi.
Välillä mietin, mikä on vanhempien ajatus viedä varsinkaan pikkulapsia K n keikoille. Vai onko kyse siitä, että halutaankin itse nähdä ko artisti myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on menossa, että jos ei muuta ole, niin voin yrittää siltä nyhtää jotain raporttia. 😂
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka sun veli olisi itse Kukkis.
Mä haluan tonne auton takapenkille, olisi varmaan rentoa (Kn stoori).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka sun veli olisi itse Kukkis.
Mulla on ikävä Kukkista. 😭
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, mikä on vanhempien ajatus viedä varsinkaan pikkulapsia K n keikoille. Vai onko kyse siitä, että halutaankin itse nähdä ko artisti myös?
No ne lapset tykkää Käärijästä ja jotkut haluaa olla mieliksi lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että aika monella on tilanne se että oma lapsi kuuntelee K:n musaa (joko pelkkää ccc:tä tai muutakin) ja haluaa keikalle, vanhempi ei tiedä K:sta muuta kuin mitä näki viisuissa ja on kuullut että se on ihan symppis, ja sit mennään kun K sattuu olemaan kylillä. Ja useimmitenhan K on onnistunut ikärajattomilla käyttäytymään ja jättämään hyvät fiilikset näille satunnaiskatsojillekin, niin mikäs siinä. Mutta ei varmaan tämän syksyn jälkeen lapsen mankuminen millekään keikalle auta, vaikka olisikin joku ikärajaton festari tjs
Häärijällä uusi tiktok, K ja H söpöily auttaa puutostilaan
Vierailija kirjoitti:
Häärijällä uusi tiktok, K ja H söpöily auttaa puutostilaan
K n stooreissa kanssa kiva klippi instassa.