Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
2821/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pitkät pari viikkoa, kun K on lomalla... Toivottavasti joku postaisi jotain promomatskua musavideoon liittyen senkin aikana, jos K:lla on hiljaiseloa...

Vierailija
2822/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen.

Täällä on aiemmin kirjoitettu pariin otteeseen että Tommy ei ois missään tekemisissä isänsä tai sisarustensa kanssa.

Mihin tää väite perustuu? Onko jotain lähdettä?

Olen lukenut nyt useita haastatteluita ja artikkeleita, eikä missään oo mainittu moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen.

Täällä on aiemmin kirjoitettu pariin otteeseen että Tommy ei ois missään tekemisissä isänsä tai sisarustensa kanssa.

Olen lukenut nyt useita haastatteluita ja artikkeleita, eikä missään oo mainittu moista.

Tästä oli eilen illalla puhetta, että oli joku sarja tai jakso ollut siellä vironkielisessä areenan tapaisessa. Itse eksyin sen kautta tosin katsomaan aivan muuta, eikä kirjoittajakaan tiennyt, onko sitä enää siellä. Mutta kivoja juttuja siellä muuten oli.

Vierailija
2824/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksan aina uudelleen palata siihen stadikalta otettuun kuvaan, joka on otettu takasta ja jossa K katsoo yleisöä, mutta T katsoo häntä. Jotain pysähtynyttä ja kaunista.. Joo, tätä tämä nyt on uuden materiaalin puutteessa.

Vierailija
2825/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee pitkät pari viikkoa, kun K on lomalla... Toivottavasti joku postaisi jotain promomatskua musavideoon liittyen senkin aikana, jos K:lla on hiljaiseloa...

No ihan varmana tulee lisää promomateriaalia sekä Kärtsän että Tommyn kanavien kautta seuraavan kahden viikon aikana! Siitähän ei ole kahta päivääkään kun viimeksi tuli matskua, aika tuntuu meistä vaan niin pitkältä koska ollaan puutostilassa.

Vähintäänkin julkinen päivämäärän julkaisu tulee pian, se on molempien instassa vasta ollut ?? muodossa.

Ja huh jos saataisiin joku lyhyt klippi itse musavideostakin tässä välissä! Onkohan klippien julkaiseminen ennen musavideoita tavallinen käytäntö mv-markkinoinnissa? Toivottavasti on!

Vierailija
2826/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta toiseen.

Mä näin sen yhden haastattelun, missä puhuu äidistään ja kertoo äidin olevan tosiaan ainoa henkilö, joka saa käyttää hänestä nimeä Tomas. Muuta puhetta ei siinä tainnut olla perheestä. Se on se ulkona tehty haastis, missä Tommylla on kai? jotkut Adidaksen vaatteet päällä.

Vierailija
2827/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmana tulee lisää promomateriaalia sekä Kärtsän että Tommyn kanavien kautta seuraavan kahden viikon aikana! Siitähän ei ole kahta päivääkään kun viimeksi tuli matskua, aika tuntuu meistä vaan niin pitkältä koska ollaan puutostilassa.

Vähintäänkin julkinen päivämäärän julkaisu tulee pian, se on molempien instassa vasta ollut ?? muodossa.

Ja huh jos saataisiin joku lyhyt klippi itse musavideostakin tässä välissä! Onkohan klippien julkaiseminen ennen musavideoita tavallinen käytäntö mv-markkinoinnissa? Toivottavasti on!

Eikös se suihkuteaser jaettu saatteella What happens next? Odotan jatkokertomuksen seuraavaa osaa. 🤤 (Mikä nämä herrat tuntien on todennäköisest jotain ihan muuta kuin mitä kaikki olettaa, mutta pieni osa minusta on silti toiveikas että saatais vähän meestä seinäle 😄)

Vierailija
2828/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika hieno keikka K lta tulossa tänään, päättää kuitenkin kesärundin ja on K18.

Vierailija
2829/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla aika hieno keikka K lta tulossa tänään, päättää kuitenkin kesärundin ja on K18.

Olikohan sinne agenttia menossa?

Vierailija
2830/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on menossa, että jos ei muuta ole, niin voin yrittää siltä nyhtää jotain raporttia. 😂

Vierailija
2831/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan taas kiukkuista matskua jostain rantalomakohteesta.

Vierailija
2832/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi vähän huvittamaan muuten nuo syksyn keikat johon K on tähän mennessä buukattu, kun ainakin yksi niistä on ikärajaton. Että sen jälkeen kun se mv tulee ulos, ja jos se oikeasti on sopimaton lapsille, niin millainen toivoton vanhempi rupeaa senkin jälkeen viemään lastaan K:n keikalle? Voisivat keikkajärjestävät ihan suosiolla edes jonkun ikärajan laittaa jälkikäteenkin, syytä kun olisi.

Vierailija
2833/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesi vähän huvittamaan muuten nuo syksyn keikat johon K on tähän mennessä buukattu, kun ainakin yksi niistä on ikärajaton. Että sen jälkeen kun se mv tulee ulos, ja jos se oikeasti on sopimaton lapsille, niin millainen toivoton vanhempi rupeaa senkin jälkeen viemään lastaan K:n keikalle? Voisivat keikkajärjestävät ihan suosiolla edes jonkun ikärajan laittaa jälkikäteenkin, syytä kun olisi.

Välillä mietin, mikä on vanhempien ajatus viedä varsinkaan pikkulapsia K n keikoille. Vai onko kyse siitä, että halutaankin itse nähdä ko artisti myös?

Vierailija
2834/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on menossa, että jos ei muuta ole, niin voin yrittää siltä nyhtää jotain raporttia. 😂

Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka sun veli olisi itse Kukkis.

Vierailija
2835/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tonne auton takapenkille, olisi varmaan rentoa (Kn stoori).

Vierailija
2836/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka sun veli olisi itse Kukkis.

Mulla on ikävä Kukkista. 😭

- eri

Vierailija
2837/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, mikä on vanhempien ajatus viedä varsinkaan pikkulapsia K n keikoille. Vai onko kyse siitä, että halutaankin itse nähdä ko artisti myös?

No ne lapset tykkää Käärijästä ja jotkut haluaa olla mieliksi lapsilleen.

Vierailija
2838/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että aika monella on tilanne se että oma lapsi kuuntelee K:n musaa (joko pelkkää ccc:tä tai muutakin) ja haluaa keikalle, vanhempi ei tiedä K:sta muuta kuin mitä näki viisuissa ja on kuullut että se on ihan symppis, ja sit mennään kun K sattuu olemaan kylillä. Ja useimmitenhan K on onnistunut ikärajattomilla käyttäytymään ja jättämään hyvät fiilikset näille satunnaiskatsojillekin, niin mikäs siinä. Mutta ei varmaan tämän syksyn jälkeen lapsen mankuminen millekään keikalle auta, vaikka olisikin joku ikärajaton festari tjs

Vierailija
2839/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häärijällä uusi tiktok, K ja H söpöily auttaa puutostilaan 

Vierailija
2840/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijällä uusi tiktok, K ja H söpöily auttaa puutostilaan 

K n stooreissa kanssa kiva klippi instassa.