Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33315)

Vierailija
3741/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän sillä kohtauksella/ vuoropuhelulla pyritään, jossa Ramona luulee lääkäriä pojakseen? Liian pitkä otos ollakseen merkityksetön...

Vierailija
3742/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruz on roolissaan pahempi kuin "Ilmestyskirjan peto, 😅" mutta hyvin näyttelee roolinsa kartanon kopeana markiisittarena 👍!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku onko Alonson veljeä esittävä ja se rehumies joka pelasi shakkia Catan kanssa,  sama ihminen? 

Ei ole. Tadeota esitti Mario Zorrilla, ja Fernandoa taas Javier Collado.

Vierailija
3744/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku onko Alonson veljeä esittävä ja se rehumies joka pelasi shakkia Catan kanssa,  sama ihminen? 

Ei ole. Tadeota esitti Mario Zorrilla, ja Fernandoa taas Javier Collado.

Ok, kiitti. Kummallista että välillä jää jotain tollasta mieleen. Kun näkis ne yhtäaikaa niin varmaan ois ihan erinäköisetkin 🙂

Vierailija
3745/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli taas Martinan silmiin laitettu mentholitippoja, kun "kyyneleet" valuivat niin vuolaasti.

Vierailija
3746/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markiisitar on kyllä kaunis nainen. Yleensä pahikset ovat rumia, mutta tässä sarjassa pahis onkin kaunein nainen kaikista.

Ihailen hänen kauneuttaan, mutta hänen roolihahmoaan en.

Saa nähdä saako Jana ja Manuel toisensa ikinä, vai rakastuuko Jana ja lääkäri toisiinsa..

Ehkä itse olisin Janana jo herennyt rakastamasta Manuelia ,koska hän on niin vässykkä mammanpoika .

Olen samaa mieltä, että Cruz on suorastaan ylvään näköinen nainen ja matriarkka. Kannattaa kiinnittää huomiota hänen ryhtinsä ja rauhalliseen liikkumiseensa. 

Minusta hänen liikkumisensa on hemmotellun ihmisen velttoa ja ylimielistä liikkumista. 

Ryhti on hyvä mut mustakin on tosi ylimielisiä oloinen

Hyvin sanottu. Roolihahmo ja näyttelijä pidettävä erillään. Eli ei pidä sanoa ihailevansa Cruzia, vaan Eva Martinia.

Vierailija
3747/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Alonso puolustelee kovasti Martinan oikeutta valita tulevaisuutensa. Itsekin painosti Manuelin naimisiin. Niinhän se usein on että ihmiset arvostelee toisia vaikka syyllistyvät itse samaan omassa elämässään. Alonso ei kyllä ole mitenkään ilkeä mutta vähän naiivi.  Cruzin motiivit puolustaa Martsua ovat itsekkäitä. 

Vierailija
3748/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hömpäppää, mut mielestäni kelpo näyttelijät. Candelan on vissiin tarkoitus olla kaartin pelle. Espanjalaisia tuo hahmo varmasti naurattaakin, mua lähinnä ärsyttää. 

Olen tyytyväinen taviksen näköisiin näyttelijöihin. Ainoa kaunotar on Janaa näyttelevä. Häntä ei ole ylimeikattu, mikä sekin on positiivista.

Mielestäni Teresa on kaunotar. 

En tiedä, onko hän nyt ihan kaunotar, mutta hän on elegantti, hillitty ja fiksu. Kommentoinkin joskus, että hän sopisi paremmin yläkertaan kuin palveluskuntaan. Olisi voinut vaihtaa paikkaa Martinan kanssa, joka taas on hyvinkin rahvaanomainen.

Vierailija
3749/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpuoli-Salvador saisi lähteä kartanosta uusien haasteiden pariin. Siitä on tullut tympeä hahmo.

Vierailija
3750/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäpuoli-Salvador saisi lähteä kartanosta uusien haasteiden pariin. Siitä on tullut tympeä hahmo.

Mutta Maria vetäisi tän viikon parhaan repliikin Petralle: saisko olla paistettu pikkulapsi?😆

Vierailija
3751/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrakin on tavallaan "kiusattu", ja siksi hänen ajttelumallinsa työtoveritaan kohtaan on vääristynyt. Tulee vaan mieleen koulukiusatut. Jatkuva hylkäys saa ihmiset kipuliomaan. Se kipu on julmaa.

Vierailija
3752/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Maria vetäisi tän viikon parhaan repliikin Petralle: saisko olla paistettu pikkulapsi?😆

Taisi olla kyllä Candela tämän lausahduksen takana.

Vierailija
3753/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vitsinsä espanjalaisille tuo nimi Candela, merkitykseltään kynttilä. Ei kuitenkaan ns. 'kansankynttilä', eikä kovin välkkykään tämä candela,

Nimeä Cruz olen vähän ihmetellyt. Tarkoittaa ristiä.

Vierailija
3754/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, miksi se Cruzin siskon mies vieläkin majailee heillä. Eikös perintökin jo jaettu? 

Vierailija
3755/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vitsinsä espanjalaisille tuo nimi Candela, merkitykseltään kynttilä. Ei kuitenkaan ns. 'kansankynttilä', eikä kovin välkkykään tämä candela,

Cruz on yleinen nimi. 

Vierailija
3756/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Cruz on ällöttävä. Sitä paitsi sivusta päin katsottuna on aina perse pitkällä.

Vierailija
3757/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Cruz on ällöttävä. Sitä paitsi sivusta päin katsottuna on aina perse pitkällä.

Olen huomannut saman. Muuten hyvä ryhti mutta peppu pystyssä. Noi nimet taas, onhan monilla nimiä jotka tarkoittaa jotain muttei välttämättä ole ks.henkilölle annettu sen merkityksen takia. Eli ei ehkä merkitse vanhemmille yhtään mitään, kunhan ovat. Ehkä sama koskee käsikirjoittajia. Ei niillä tarvitse olla mitään merkitystä.  

Vierailija
3758/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää kohtelua Felicianoa kohtaan, melkein kaikki palvelusväki on ihan kuin heidän luonteensa olis yhtäkkiä muuttunut. Maurokin on ihan täys k...sipää! Tosi iso notkahdus alaspäin koko sarjassa. En ihmettelisi jos Feltsukin kohta kaivaisi jostain aseen.  

Vierailija
3759/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Feliciano olisi jonkun muun sukulainen, saisi eri kohtelun. 

Se alkaa Abelille selviämään, kuka Jana on. Näin arvelen, kun Ramona nimeää toisilla nimillä Curroa ja Janaa? Vihje viimeisessä jaksossa.

Jotkut itkee kyllä jo liikaa, kevään siitepölyt aiheuttaa vetisyyttä jo muutenkin. Vaan ei ne multa mitään kysy huoh. 

Vierailija
3760/33315 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Feliciano olisi jonkun muun sukulainen, saisi eri kohtelun. 

Se alkaa Abelille selviämään, kuka Jana on. Näin arvelen, kun Ramona nimeää toisilla nimillä Curroa ja Janaa? Vihje viimeisessä jaksossa.

Jotkut itkee kyllä jo liikaa, kevään siitepölyt aiheuttaa vetisyyttä jo muutenkin. Vaan ei ne multa mitään kysy huoh. 

Joo mut eihän siskon/äidin veemäisyyden takia ketään kohdella noin.

Ei Ramona voi tietää kuka on Curro. Tietysti jos se kuuli kun Jana puhui siitä mutta muuten ei. Sehän oli vauva kun se vietiin ja eri niminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme