La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33316)
Nyt täällä joku muu vastailee mun alkukommenttiin, mut ei se mitään 🙂
Meinaatko, ettei Jana olisi kertonut Marcosista Ramonalle, kun asui hänen luonaan? Vai mitä tarkoitit?
Ja en sanonut, että Felicianon kiusaaminen olisi oikein, olipa kenen sukulainen hyvänsä?! Mut ei sekään mitään, antaa palaa 🙃
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miksi se Cruzin siskon mies vieläkin majailee heillä. Eikös perintökin jo jaettu?
Toden totta, miksi se aina vain kuppaa tuolla?! Ehkä siksi, että saataisiin kuulla Cruzin juonia, kun tämä niistä Lorenzolle hekumoi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täällä joku muu vastailee mun alkukommenttiin, mut ei se mitään 🙂
Meinaatko, ettei Jana olisi kertonut Marcosista Ramonalle, kun asui hänen luonaan? Vai mitä tarkoitit?
Ja en sanonut, että Felicianon kiusaaminen olisi oikein, olipa kenen sukulainen hyvänsä?! Mut ei sekään mitään, antaa palaa 🙃
Käsitin ensin että Ramona puhui Currosta, siis Curron nimellä. Siksi sanoin ettei hän tiedä kuka se on. Sanoin myös myöhemmin ymmärtäneeni mitä tarkoitit eli toisin eka kysymys on turha. Ymmärsin myös mitä tarkoitit Felicianon kiusaamisjutulla. Esiton vaan oman mielipiteeni koko kiusaamisesta en arvostellut sinua. Sitä sen sijaan en ymmärrä miksi ihmettelet että kommenttiisi on vastattu, eikös tämä ole keskustelupalsta?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ällöttävää juttua lyhyen ajan sisään: pötsimuhennos ja Antonio Karvahali. Ja lääkäri Abelkin on laiha luihuperse, jolla on pistävät psykopaatin silmät, joilla jo katselee Janaa kiinnostuneena. Voi kehvatsu!
Kohtaus jossa Jana kysyi Abelilta, etkö moiti F.n haavasidettä kun se ei ole minun tekemäni, Abelin katseessa rakkaus Janaan oikein roihahti. Psykopaattiviboja ei tullut.
Lorenzoa, edes sitä näyttelijää en haluaisi tavata.
Ois ollut paljon kiinnostavampaa jos Abel olisi ollut Ramonan poika oikeasti. Kaipa Ramonallakin voi olla poika tai menehtynyt poika, ja kuumehöyryissä sekoilee. Abel leikkii mukana. Itse olen jopa alkanut pitämään enemmän Janasta ja Abelista kuin Janasta ja Manuelista. Turhaa vatvomista kun siitä koskaan vakavaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vitsinsä espanjalaisille tuo nimi Candela, merkitykseltään kynttilä. Ei kuitenkaan ns. 'kansankynttilä', eikä kovin välkkykään tämä candela,
Nimeä Cruz olen vähän ihmetellyt. Tarkoittaa ristiä.
Tuo Cruz on ällöttävä. Sitä paitsi sivusta päin katsottuna on aina perse pitkällä.
Olen huomannut saman. Muuten hyvä ryhti mutta peppu pystyssä. Noi nimet taas, onhan monilla nimiä jotka tarkoittaa jotain muttei välttämättä ole ks.henkilölle annettu sen merkityksen takia. Eli ei ehkä merkitse vanhemmille yhtään mitään, kunhan ovat. Ehkä sama koskee käsikirjoittajia. Ei niillä tarvitse olla mitään merkitystä.
Jos hänellä on turnyyri. Sitä on käytetty ainakin 1800-luvun lopulla ja sarjassa eletään 1900-luvun alkupuolta.
Niin menee Promesa sieluun että kartanon väki on jo tuttua porukkaa
Tunnusbiisi on mun mielestä kuin vappumarssi,karmee! taisi joku täällä joskus tuon vappumarssin jo mainita. Minä komppaan 🎼
Vierailija kirjoitti:
Niin menee Promesa sieluun että kartanon väki on jo tuttua porukkaa
Tunnusbiisi on mun mielestä kuin vappumarssi,karmee! taisi joku täällä joskus tuon vappumarssin jo mainita. Minä komppaan 🎼
Tunnusbiisi ei mielestäni sovi sarjaan yhtään. On ihan eri aikakaudelta ja tyylilajilta. Hyvä sarja muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vitsinsä espanjalaisille tuo nimi Candela, merkitykseltään kynttilä. Ei kuitenkaan ns. 'kansankynttilä', eikä kovin välkkykään tämä candela,
Tuo Cruz on ällöttävä. Sitä paitsi sivusta päin katsottuna on aina perse pitkällä.
Olen huomannut saman. Muuten hyvä ryhti mutta peppu pystyssä. Noi nimet taas, onhan monilla nimiä jotka tarkoittaa jotain muttei välttämättä ole ks.henkilölle annettu sen merkityksen takia. Eli ei ehkä merkitse vanhemmille yhtään mitään, kunhan ovat. Ehkä sama koskee käsikirjoittajia. Ei niillä tarvitse olla mitään merkitystä.
Jos hänellä on turnyyri. Sitä on käytetty a
Ei ole turnyyri!!! Ihan lihaisa takapuoli on.
Pieni gallup tähän väliin! Jos yhtäkkiä humpsahtaisimme La Promesan maailmaan ja kaikesta tulisi todellista
1. Kuka sarjan hahmoista haluaisit olla?
2. Mitä tekisit heti ensimmäiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Pieni gallup tähän väliin! Jos yhtäkkiä humpsahtaisimme La Promesan maailmaan ja kaikesta tulisi todellista
1. Kuka sarjan hahmoista haluaisit olla?
2. Mitä tekisit heti ensimmäiseksi?
Mauron naisystävä ja pussaisin sitä😝
Minä tykkäisin rakastella Mauron kanssa oikeen kunnolla,ei mitään vilttipuuhailua tyyliin Curro&Martsu!
Kyllä Lorenzo kuuluu sarjaan,niin ja minä tykkään Abelin sinisistä silmistä vaikka Mauron mustissa silmissä tuikkiikin kaikki mahdollisuudet...
Itse olisin mieluiten Catalina, ja todennäköisesti puolestani kiirehtisin heti keittiöön syömään tuoretta leipää ja juttelemaan Simonan kanssa. Jos olisi ylimääräistä rahulia, uusisin ensimmäisten tekojen joukossa myös kartanon ikkunat sellaisiksi, että niistä ihan jopa näkisi ulos ympäröivään maailmaan (inhat studion kalvoikkunat!). Parantaisi varmaan kaikkien talossa asuvien hyvinvointia n.110%.
"Ei ole turnyyri!!! Ihan lihaisa takapuoli on."
Mistäs tiiät? Vaikka luonnollinen olisikin niin miksi sitä peppua pitää oikeinbkorostaa ja pitää pitkällä? Musta sekin olisi paremman näköinen jos ois vaan ihan normaalisti ilman että peppu työnnetään ulospäin tahallaan. Aika teennäisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä on turnyyri. Sitä on käytetty a
No ei oo, kuule, turnyyri. Aikakausi on liian myöhäinen, ja turnyyrissä on takapuolen päällä litteä tyyny ja yleensä iso rusetti. Cruzilla ihan vain hame ja hameen alla pylly.
"No ei oo, kuule, turnyyri. Aikakausi on liian myöhäinen, ja turnyyrissä on takapuolen päällä litteä tyyny ja yleensä iso rusetti. Cruzilla ihan vain hame ja hameen alla pylly."
Hänelle on kai sanottu että " vatsa sisään ja peppu ulos".
Sarjan mukavin mies on ainakin Lope. Siihen nenäänkin alkaa jo tottua.
Onko teillä muuten tietoa, kuinka pitkiä nuo näyttelijät on? Cruzin näyttelijä on ilmeisesti pitkä n. 176cm ja Pia on ilmeisesti 173cm. Muista ei hajuakaan 😂
Nyt ymmärsin mitä tarkoitit 🙂