Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33315)

Vierailija
3701/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan äiti sanoi, että Martina lihonut.onkohan Martina raskaana?

Vierailija
3702/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihanan yksinkertainen sarja!   Tämä jos mikä on sitä viihdettä, mitä kaiken keskellä tässä tarvitsee.

Eihän tämä tietenkään ole todenmukainen, ei lähellekään.  Mutta ihmeen hyvin tehty.  Naisten vaatteet ja kampaukset on mielenkiintoisia.  Ihmiset on karikatyyrisiä, mutta mitä siitä?

Tämä on vähän kuin aikuisten satua.  Ei pidä katsoa, jos tämä vain ärsyttää ja haluaa jotain "oikeata." 

Ihanaa, että Isä Brown jatkuu taas!  Masentavan arjen pelastus.  Maailma on nyt niin täynnä paskaa, että pientä hupiakin tarvitaan.

Kyllä minä katson ne uutiset ja luontodokumentit myös, joita fiksut ihmiset kertoo vain ja ainoastaan katsovansa.  Niin että kai minä kuitenkin ihmisten kirjoissa tässä vielä elän.

On tämä mustakin ihan kiva sarja vaikka usein suuresti ärsyttääkin. Tietyt asiat tässä tulee ärsyttämään niin kauan kuin tämä jatkuu. Onhan se kuitenkin hyvä että on vähän tyhjänpäiväistä viihdettä näiden kaikkien sotajuttujen lisäksi. Isä Brown on myös hyvä. Ja enemmän sinä olet "ihmisten kirjoissa", kun katsot luontodokkareita ja uutisia, mä en katso edes niitä. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri näpäytti hyvin Jimenaa, kun huomasi, että uutta työntekijää oli kohdeltu epäasiallisesti 😄

Tarkoitin tietty Janaa, eikä Jimenaa, mutta aika moni näköjään ymmärsi silti.. /sama

Kuka se olikaan joka huusi Heureka! kun jimena putosi puusta?

Vierailija
3704/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri näpäytti hyvin Jimenaa, kun huomasi, että uutta työntekijää oli kohdeltu epäasiallisesti 😄

Tarkoitin tietty Janaa, eikä Jimenaa, mutta aika moni näköjään ymmärsi silti.. /sama

Kuka se olikaan joka huusi Heureka! kun jimena putosi puusta?

Sori! Se olikin Isaac Newton joka istui La Promesan puutarhassa kun Jimena putosi.

Vierailija
3705/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina ja Currohan vain pikkuisen pussailivat,ei ne mun mielestä panneet.Ehkä pikkuriikkisen jotain siistiä esileikkiä vai jäikö minulta noin tärkeä asia bongaamatta...

Eväsretkellä suutelivat ja alkoivat riisua itseään ja toisiaan. Sen jälkeen kellahtivat viltille päällekkäin. Tämmöisessä sarjassa ei näytetä paljaita sukupuokielimiä, vaan luotetaan siihen, että katsoja ymmärtää mitä tilanteessa tapahtuu.

Vierailija
3706/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina ja Currohan vain pikkuisen pussailivat,ei ne mun mielestä panneet.Ehkä pikkuriikkisen jotain siistiä esileikkiä vai jäikö minulta noin tärkeä asia bongaamatta...

Jäi bongaamatta, siinähän riisuttiin vaatteita, joten rivien välistä voi päätellä, että kettu kävi kolossa.

Vierailija
3707/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markiisitar on kyllä kaunis nainen. Yleensä pahikset ovat rumia, mutta tässä sarjassa pahis onkin kaunein nainen kaikista.

Ihailen hänen kauneuttaan, mutta hänen roolihahmoaan en.

Saa nähdä saako Jana ja Manuel toisensa ikinä, vai rakastuuko Jana ja lääkäri toisiinsa..

Ehkä itse olisin Janana jo herennyt rakastamasta Manuelia ,koska hän on niin vässykkä mammanpoika .

Vierailija
3708/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markiisitar on kyllä kaunis nainen. Yleensä pahikset ovat rumia, mutta tässä sarjassa pahis onkin kaunein nainen kaikista.

Saa nähdä saako Jana ja Manuel toisensa ikinä, vai rakastuuko Jana ja lääkäri toisiinsa..

Ehkä itse olisin Janana jo herennyt rakastamasta Manuelia ,koska hän on niin vässykkä mammanpoika .

Markiisitar on kyllä upean näköinen nainen. Jimena äiteineen ja Martinan äiti ovat jo ulkoisesti piikikkäämmän ja ilkeämmän näköisiä. Crutz olisi tosi uskottava jossain lempeän ja hyväsydämisen naisen roolissa. Nyt hän on ikäänkuin "susi lampaan vaatteissa".

Vierailija
3709/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa, Cruz on upea nainen ja siinä on semmoista persoonan syvyyttä`, vaikka tämä roolihahmo onkin ilkimys.

Vierailija
3710/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa, Cruz on upea nainen ja siinä on semmoista persoonan syvyyttä`, vaikka tämä roolihahmo onkin ilkimys.

Ei persoonan syvyyttä, vaan pahuuden syvyyttä.

Vierailija
3711/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markiisitar on kyllä upean näköinen nainen. Jimena äiteineen ja Martinan äiti ovat jo ulkoisesti piikikkäämmän ja ilkeämmän näköisiä. Crutz olisi tosi uskottava jossain lempeän ja hyväsydämisen naisen roolissa. Nyt hän on ikäänkuin "susi lampaan vaatteissa".

Kun Jimena nostaa tyytymättömänä ollessaan kapeaa ylähuultaan ja paljastaa ylhampaansa puhuessaan, hän on suorastaan ruma. Mutta hiukset ovat kauniit (joskin iso valkkikampaus pään ympäri ei-niin-kaunis). Jotain jyrsijämäistä hänessä on.

Vierailija
3712/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömpäppää, mut mielestäni kelpo näyttelijät. Candelan on vissiin tarkoitus olla kaartin pelle. Espanjalaisia tuo hahmo varmasti naurattaakin, mua lähinnä ärsyttää. 

Olen tyytyväinen taviksen näköisiin näyttelijöihin. Ainoa kaunotar on Janaa näyttelevä. Häntä ei ole ylimeikattu, mikä sekin on positiivista.

Vierailija
3713/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Manun lääkärikaveri Ramonan poika? 

Ramona luulee lääkäriä Curroksi?

Vierailija
3714/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein puhutaan pakkonaittamisesta vain naisten kohdalla mutta kyllä tässä Manuel joutui tyytymään Jimenaan vaikka sydän sykkii ihan toiselle naiselle. Luokkaerot, perheen painostus jne. Halusivat Manuel jo kertaalleen karata Janan kanssa mutta sehän päättyi monin tavoin kohtalokkaasti. Ensin kirjeen katoamiseen sängyn alle, sen jälkeen vakava lento-onnettomuus. 

Vierailija
3715/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että Cruz on suorastaan ylvään näköinen nainen ja matriarkka. Kannattaa kiinnittää huomiota hänen ryhtinsä ja rauhalliseen liikkumiseensa. 

Vierailija
3716/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kästä miksi palveluskunta suhtautuu Petran "veljeen" niin ynseästi, vaikka toinen on niin hellyyttävä

ja ystävällinen.

Mikset käsitä, kun sehän sanottiin palvelusväen pöydän ääressä. Että muut ovat joutuneet taistelemaan paikastaan suositusten kera ja taloon on ollut tiukka seula päästä. Nyt sitten yksi tulee suoraan lakeijaksi ilman mitään taitoja ja kokemusta.

Mutta kun se ei pidä paikkaansa. Gandela, Lope ja Salvador tulivat jonkun toisen henkilön tuttuina taloon.

Lope esim. ei pärjännyt työssään, vaan päätyi keittiöön.

Väärin. Lope pärjäsi oikein hyvin lakeijana, mutta keittiö ja ruuanlaitto ovat hänelle i n t o h i m o !!

Lope sanoi monta kertaa ettei lakeijan työ ole häntä varten.

Vierailija
3717/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei persoonan syvyyttä, vaan pahuuden syvyyttä.

Joissakin ihmisissä on luontaista karismaa, on sitten näyttelijänä rooli mikä tahansa. Useimmissa ei ole.

Mielipiteistä voi aina olla eri mieltä.

Vierailija
3718/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUS

Martina ei mene naimisiin Antonion kanssa. Vierailukutsu oli testi Martinalle eikä hän läpäissyt sitä,

Myöskään Martina ja Curro eivät mene yhteen. Hehän ovat täysserkkuja (Curron isä on Alonso, joka on Martinan isän veli).

Ramona katoaa. 

Suomessakin voi serkukset mennä naimisiin. Tiesin joskus tällaisen pariskunnan.

Suomessa  myös  näyttelijä  oli  serkun kanssa  naimisissa, ovat  jo  eronneet.  Ennen  mentiin  paljon  serkun kanssa  naimisiin, kunkku suvuissa  ainakin. 

Vierailija
3719/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ällöttävää juttua lyhyen ajan sisään: pötsimuhennos ja Antonio Karvahali. Ja lääkäri Abelkin on laiha luihuperse, jolla on pistävät psykopaatin silmät, joilla jo katselee Janaa kiinnostuneena. Voi kehvatsu!

Vierailija
3720/33315 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hömpäppää, mut mielestäni kelpo näyttelijät. Candelan on vissiin tarkoitus olla kaartin pelle. Espanjalaisia tuo hahmo varmasti naurattaakin, mua lähinnä ärsyttää. 

Olen tyytyväinen taviksen näköisiin näyttelijöihin. Ainoa kaunotar on Janaa näyttelevä. Häntä ei ole ylimeikattu, mikä sekin on positiivista.

Mielestäni Teresa on kaunotar.