Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain Wilma viestin koska 6. lk poikani oli "lääppinyt tyttöjä"

Vierailija
27.02.2026 |

Voi hyvänen aika 🙄 Eikö voitaisi antaa poikien olla poikia? Olivat pelanneet välitunnilla kirkonrottaa ja poikani oli läpsinyt luokan tyttöjä pepulle. Tuohan on ihan normaalia käytöstä. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole tosissasi. Ei ole ok.

Vierailija
2/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lie oppinut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luokan tytöt olivat yliherkkiä?😂🤣

Vierailija
4/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä normaalia, kuin se kun kaksivuotiaat purevat ja lyövät. Asiaan pitää puuttua jotta lapsi tajuaa lopettaa. 

Vierailija
5/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies jo nuoressa iässä.

Vierailija
6/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp

Vierailija
7/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi poikien antaa olla poikia..

Vierailija
8/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojalle joku kannustuslahja.

Vierailija
9/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Tätä on poika ja miesviha.

Vierailija
10/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että puuttuivat. Ei tarvi poikasi saada kuvottavan urpon mainetta jos ymmärtää lopettaa heti. Valitettavasti yläasteaikaiseni luokkakaverin käytökseen ei puututtu ja oli kyllä ikävät kolme vuotta sen kanssa samalla luokalla.

Vierailija
11/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. Tätä on poika ja miesviha.

Miten niin? Onko esim. homovihaa jos kiellät tai estät homoja läpsimästä sinua pepulle?

Vierailija
12/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve poika

Vierailija
13/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve poika

Eikä ole

Vierailija
14/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.on provo, mutta aidosti minua läpsittiin pepulle ja puristeltiin tissejä koko yläasteen ajan, eikä kukaan puuttunut. Pojat kantoi minua myös vuorotellen minne sattui, jatkamaan ilman, että kukaan näki. Oli aivan kamalaa ja kahdesti uskalsin sanoa asiasta opettajalle. Toisella kerralla sain itse jälki-istuntoa ja saarnan seksistä ja toisella kertaa ope jätti minut luokasta pihalle. Eli älkää vähätellä, missään nimessä, minulla meni kauan, että opin luottamaan miehiin. 

Vierailija
15/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.on provo, mutta aidosti minua läpsittiin pepulle ja puristeltiin tissejä koko yläasteen ajan, eikä kukaan puuttunut. Pojat kantoi minua myös vuorotellen minne sattui, jatkamaan ilman, että kukaan näki. Oli aivan kamalaa ja kahdesti uskalsin sanoa asiasta opettajalle. Toisella kerralla sain itse jälki-istuntoa ja saarnan seksistä ja toisella kertaa ope jätti minut luokasta pihalle. Eli älkää vähätellä, missään nimessä, minulla meni kauan, että opin luottamaan miehiin. 

Käsittämätöntä ettei kukaan puuttunut! Miesten on ihan turha itkeä yksinäisyyttään ellei opettele olemaan ihmisiksi jo nuorina.

Vierailija
16/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on kehorauha. Myös tytöillä. Jos he eivät halua, että heihin kosketaan, sitten ei kosketa. Opeta tämä pojallesi.

Vierailija
17/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisit saada Wilma-viestin, koska et osaa yhdyssanoja. 

Vierailija
18/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siitä kasvaa normimies eikä lääpi toisia poikia. Homolasta saisi hävetä silmät päästä.

Ap

Vierailija
19/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettet muka nauttinut huomiosta?

Vierailija
20/55 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla Jussi kouri tanhutunnilla. Steiner.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä