Sain Wilma viestin koska 6. lk poikani oli "lääppinyt tyttöjä"
Voi hyvänen aika 🙄 Eikö voitaisi antaa poikien olla poikia? Olivat pelanneet välitunnilla kirkonrottaa ja poikani oli läpsinyt luokan tyttöjä pepulle. Tuohan on ihan normaalia käytöstä.
Kommentit (55)
Ehkä luokan tytöt olivat yliherkkiä?😂🤣
Siinä mielessä normaalia, kuin se kun kaksivuotiaat purevat ja lyövät. Asiaan pitää puuttua jotta lapsi tajuaa lopettaa.
Pitäisi poikien antaa olla poikia..
Hyvä vaan että puuttuivat. Ei tarvi poikasi saada kuvottavan urpon mainetta jos ymmärtää lopettaa heti. Valitettavasti yläasteaikaiseni luokkakaverin käytökseen ei puututtu ja oli kyllä ikävät kolme vuotta sen kanssa samalla luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Mm. Tätä on poika ja miesviha.
Miten niin? Onko esim. homovihaa jos kiellät tai estät homoja läpsimästä sinua pepulle?
Vierailija kirjoitti:
Terve poika
Eikä ole
Tämä.on provo, mutta aidosti minua läpsittiin pepulle ja puristeltiin tissejä koko yläasteen ajan, eikä kukaan puuttunut. Pojat kantoi minua myös vuorotellen minne sattui, jatkamaan ilman, että kukaan näki. Oli aivan kamalaa ja kahdesti uskalsin sanoa asiasta opettajalle. Toisella kerralla sain itse jälki-istuntoa ja saarnan seksistä ja toisella kertaa ope jätti minut luokasta pihalle. Eli älkää vähätellä, missään nimessä, minulla meni kauan, että opin luottamaan miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.on provo, mutta aidosti minua läpsittiin pepulle ja puristeltiin tissejä koko yläasteen ajan, eikä kukaan puuttunut. Pojat kantoi minua myös vuorotellen minne sattui, jatkamaan ilman, että kukaan näki. Oli aivan kamalaa ja kahdesti uskalsin sanoa asiasta opettajalle. Toisella kerralla sain itse jälki-istuntoa ja saarnan seksistä ja toisella kertaa ope jätti minut luokasta pihalle. Eli älkää vähätellä, missään nimessä, minulla meni kauan, että opin luottamaan miehiin.
Käsittämätöntä ettei kukaan puuttunut! Miesten on ihan turha itkeä yksinäisyyttään ellei opettele olemaan ihmisiksi jo nuorina.
Jokaisella on kehorauha. Myös tytöillä. Jos he eivät halua, että heihin kosketaan, sitten ei kosketa. Opeta tämä pojallesi.
Sietäisit saada Wilma-viestin, koska et osaa yhdyssanoja.
Onneksi siitä kasvaa normimies eikä lääpi toisia poikia. Homolasta saisi hävetä silmät päästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ettet muka nauttinut huomiosta?
Meidän luokalla Jussi kouri tanhutunnilla. Steiner.
No et ole tosissasi. Ei ole ok.