Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33316)

Vierailija
3781/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muuten tietoa, kuinka pitkiä nuo näyttelijät on? Cruzin näyttelijä on ilmeisesti pitkä n. 176cm ja Pia on ilmeisesti 173cm. Muista ei hajuakaan 😂

Eva Martin 178 cm ja Maria Castro 174 cm. 

Vierailija
3782/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muuten tietoa, kuinka pitkiä nuo näyttelijät on? Cruzin näyttelijä on ilmeisesti pitkä n. 176cm ja Pia on ilmeisesti 173cm. Muista ei hajuakaan 😂

Pitkiä naisia. Upeita kyllä molemmat :) Maria näyttää kyllä tosi lyhyeltä kaikkien rinnalla. On varmaan alle 160cm. Teresa, Petra ja Jimena vaikuttavat aika pitkiltä n 170cm? Janan pituutta on vaikea arvioida, mutta jotain 160cm-170cm väliltä. Googlen uumenista löysin tiedon, että Martina olisi 172cm ja Petra 170cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä naisia. Upeita kyllä molemmat :) Maria näyttää kyllä tosi lyhyeltä kaikkien rinnalla. On varmaan alle 160cm. Teresa, Petra ja Jimena vaikuttavat aika pitkiltä n 170cm? Janan pituutta on vaikea arvioida, mutta jotain 160cm-170cm väliltä. Googlen uumenista löysin tiedon, että Martina olisi 172cm ja Petra 170cm. 

Tai siis heidän näyttelijöiden pituutta tarkoitan :D 

Vierailija
3784/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän tehokas ja halpa nukahtamislääke!

Jos herään keskellä yötä, enkä saa enää unenpäästä kiinni, Areenasta vaan La Promesa pyörimään. Monesti nukkumatti noutaa jo varttitunnissa, viime yönä tosin saattoi mennä yli puolikin tuntia.

Vierailija
3785/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee taas vähän överiksi, kun Ramona ei saa yhtäkään sanaa muodostettua. Sanoisi edes että: vettä.

Ja on kumma etteivät kasvattiäiti Ramona ja Jana ole pitäneet yhteyttä kirjeitse viime vuosien aikana... 

Jana esittäytyi Ramonalle Janana, näköjään se on jo lapsuuden kutsumanimi. Oikea nimihän on Mariana (muistanko oikein?). 

Huoh, jokohan Ramona sanoo tänään ensimmäisen sanan...? 

Vierailija
3786/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten ihanaa musiikkia tosiaan Spotifyssa ohjelman tiimoilta. Cavatina para Jana y Manuel <3 Ihan kylmät väreet menee kun on niin kaunista. Odotan niiiiin innolla, että saataisiin vielä jossain vaiheessa nähdä kun näiden kahden rakkaus pääsee valloilleen...

Hyviä biisejä muutkin.

Vierailija
3787/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, miten ihanaa musiikkia tosiaan Spotifyssa ohjelman tiimoilta. Cavatina para Jana y Manuel <3 Ihan kylmät väreet menee kun on niin kaunista. Odotan niiiiin innolla, että saataisiin vielä jossain vaiheessa nähdä kun näiden kahden rakkaus pääsee valloilleen...

Hyviä biisejä muutkin.

Ah, miten "Manuel" osaa lehahduttaa kasvoilleen rakastuneen ilmeen💔 Täynnä rakkautta, tuskaa ja kaipuuta... Janalla en ole  vastaavaa nähnyt; hän on jotenkin koko ajan arkitasolla ja vähän lattea.

Vierailija
3788/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta biisi on silti niiiin ihana :) <3

Vierailija
3789/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä biisejä muutkin.

Mitkä muut? Mä en ole huomannut että olisi muita kuin tuo tunnari. Jos sitä alituista pimputusta, joka kuulostaa koulun kelloilta, oteta lukuun. 

Vierailija
3790/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihanaa löytyy sentään Manuelista,aivan fantastico hänen rakastuneet kasvonsa,tuli ihan omaa nuoruutta ikävä  :-)

Vierailija
3791/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis spotifyssa on koko sarjan musiikkia 18 biisiä (niitä samoja, jotka pyörii eri tapahtumien taustalla). Kokonaan kuultuina hienoja, etenkin jos on vähääkään klasarimusiikin fani. 

Vierailija
3792/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis spotifyssa on koko sarjan musiikkia 18 biisiä (niitä samoja, jotka pyörii eri tapahtumien taustalla). Kokonaan kuultuina hienoja, etenkin jos on vähääkään klasarimusiikin fani. 

Kiva nimitys,  klasari, en oo kuullutkaan 🙂 Kiitos tiedosta. 

Vierailija
3793/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mahtava pitkä kohtaus Janan ja Manun välillä nyt torstain jaksossa, itse katsoin sen kyllä jo maanantaina. Manu kyllä pystyi näyttämään, että todella rakastaa Janaa. Janasta huomasi, että myös rakastaa Manua, vaikka Janan käytös oli vähän kylmempää. Oliko se käsikirjoituksen takia niin, en tiedä. Janahan on kertonut Marialle, että Manu on hänen mahdoton rakkautensa.

Ei kohtaus ole mennyt purkkiin varmaan suoraan, useampia ottoja ja kamerakulmia, mutta todella hyvin tehty. En tiedä, käytetäänkö tässä sarjassa yhden kameran tekniikkaa, mutta kyllä Janan ja Manun näyttelijöillä on todella paljon sähköä tuossa kohtauksessa ja muissakin. Minusta vähän tuntuu, että heillä on sähköä myös sarjan ulkopuolella. Kyllä Manun katse Janaan sarjan ja tuotantoyhtiön Insta-kuvissa kertoo paljon.

Ja itse olen sitä mieltä, että koko sarja on todella hyvin tehty. Sanokoot muut mitä vaan!

Vierailija
3794/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Castro eli Pia on synnyttänyt 9.4.2024 kolmannen tyttärensä,Emman.Onnea heille!

Vierailija
3795/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkäri Abel on kyllä hiiskatin komea mies. Aivan upeat silmät! Miehekäs ja hienostunut.

Vierailija
3796/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUONIPALJASTUS

Martina ei mene naimisiin Antonion kanssa. Vierailukutsu oli testi Martinalle eikä hän läpäissyt sitä,

Myöskään Martina ja Curro eivät mene yhteen. Hehän ovat täysserkkuja (Curron isä on Alonso, joka on Martinan isän veli).

Ramona katoaa. 

Suomessakin voi serkukset mennä naimisiin. Tiesin joskus tällaisen pariskunnan.

Onhan sellaisia, mutta aika harvassa. Mutta Curro ja Martina eivät jatka suhdetta, kun Curron isä selviää.

Kyllä serkukset voi mennä naimisiin, olen itse äitini pikkuserkun kanssa naimisissa eli ei mitenkään läheistä sukua mutta käytännössä olen omien lapsieni kanssa "kolmas serkku"!

Vierailija
3797/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Castro eli Pia on synnyttänyt 9.4.2024 kolmannen tyttärensä,Emman.Onnea heille!

Mitenköhän Pia kirjoitetaan sarjasta ulos? Vai onko Espanjassa jo tapahtunut?

Vierailija
3798/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kohtaus ole mennyt purkkiin varmaan suoraan, useampia ottoja ja kamerakulmia, mutta todella hyvin tehty. En tiedä, käytetäänkö tässä sarjassa yhden kameran tekniikkaa, mutta kyllä Janan ja Manun näyttelijöillä on todella paljon sähköä tuossa kohtauksessa ja muissakin. Minusta vähän tuntuu, että heillä on sähköä myös sarjan ulkopuolella. Kyllä Manun katse Janaan sarjan ja tuotantoyhtiön Insta-kuvissa kertoo paljon.

Ja itse olen sitä mieltä, että koko sarja on todella hyvin tehty. Sanokoot muut mitä vaan!

En usko että ottavat kovin monia ottoja. Muuten näytteleminen olis parempaa eikä niitä "vieläkö kamera kuva"- ilmeitä tulisi. Luulen että tätä tehdään aika nopeasti. 

Uskon että moni elokuva-- alan ammattilainen olisi kanssani samaa mieltä että tää on nopeella tahdilla tehdyksi saippuahömpäksi hyvin tehty. Ei mikään huippulaadukas sarja. Ei toki tartte ollakaan kun tämähän on saippua. Joskus mietin että miten joku ei näe niitä kaikkia epäloogisuuksia juonessa tai aikakäsityksessä mutta me ollaan niin erilaisia. Mä olen aika kriittinen, tykkään bongata pieniä yksityiskohtia, se on mun ja puolisoni juttu. Täällä vaan toiset loukkaantuu kun ei pelkästään kehu. Joskus joku ottaa melkein henkilökohtaisena loukkauksena jos uskaltaa kommentoida jotain hahmoa, ihan kuin ne olisi suunnilleen omia lapsia, äitejä, mummoja, isiä jne. Janan näyttelijä taitaa yksityiselämässään liikkua ihan muun kanssa kuin Manun. Tästäkään on ihan turha suuttua. Kaikki ei voi olla kaikesta samaa mieltä, ei olla robotteja. 

Vierailija
3799/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähteekö hän sitten pois?

Vierailija
3800/33316 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ison vatsan kanssa oli vielä kuvauksissa.Nyt on äitiyslomalla,ei tietoa koska palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän