Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
141/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vuonna 2023 voi edelleen jollekin naiselle olla yllätys, että jos rokkarin kanssa menee sänkyyn, niin sitä parisuhteen todennäköisyys on 0. Kun hommat on hoidettu, niin rokkari siirtyy jahtaamaan seuraavaa samanlaista.

Kaikki rokkaritkin menevät naimisiin ja saavat lapsia, olkoonkin se sitten kahdeksan tai kymmenen eri naisen kanssa, mutta joillain tytöillä on käsitys, että voi muuttaa miehen ja olla vain se ainoa. Naiivius ei ole rikollista, mutta sen hyväksikäyttö on oksettavaa.

Ja kaikesta huolimatta mies voi edes hieman kunnioittaa, ei esim. Mick Jaggerkaan ole tainnut ketään naisistaan vitsiksi nimitellä? Ja ei, noita kahta rokkaria ei voi muuten verrata mitenkään.

Vierailija
142/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facepalm. Iida ei ole enää lapsi, itse olin tuon ikäisenä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon.

Niin olin minäkin tuossa iässä ylioppilas ja hakemassa yliopistoon, mutta olin silti täysi lapsi vielä.

Mun lapsi on vuoden nuorempi (tänä vuonna täyttänyt 19 kun taas Iida täytää tänä vuonna 20), ja on paljon kypsempi kuin miltä tämä Iida-heitukka vaikuttaa.

Vaikea uskoa, että kovin fiksu kasvaa sellaisen vanhemman lapsesta, joka heitukattelee ja pilkkaa hyväksikäytettyä.

Älä viitsi. Älä pliis tee tuosta ihmisestä mitään uhria.

Ohis

No minkäs tuollainen halventava nimittely ihmisestä sitten tekee? On sinullakin puolustelut jonkun solvaamiselle. Itse olet varmaan yhtä ilkeä. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on varomaton ja siksi voi käydä noin, että saa sikamaista kohtelua. Silloin on syytä muuttaa omaa toimintaansa ja käytöstään.

Vierailija
144/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nyt ole kyse siitä etteikö saisi harrastaa vapaata seksiä eikä välttämättä edes parisuhteesta. Vai onko Iida jossain sanonut että olisi halunnut parisuhdetta?

Kyse on siitä, että on täydellisen kusipäistä harrastaa seksiä ja jälkikäteen pilkata ja ivata toista osapuolta, vieläpä julkisesti. Naureskella teini-ikäiselle, jolle on itse juuri lirkuttellut ja jakanut helliä hetkiä. Minkälainen ihminen tekee niin ja miksi? Suhteen voi päättää monella tapaa ja sitten joku valitsee tällaisen tavan. 

Ja täällä miehet ovat yhtenä rintamana sitä mieltä että naisen pitäisi arvata etukäteen millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Pitää olla epäluuloinen ja googlata miehen taustat. Voin kertoa, että vaikka niin tekisikin, se mikä vasta auttaa erottamaan jyvät akanoista, on elämänkokemus. 19 -vuotias on teini, vaikka ette haluaisikaan sitä myöntää. Teini on usein sinisilmäinen. Vasta nämä kokemukset opettavat sitä minkä te miehet itse jo tiedätte miehistä.

Sitten nämä samat miehet palstalla ihmettelevät miksi naisista tulee katkeria ja varovaisia. No miksiköhän? Itsekin tyrkytätte naiselle roolia jossa pitää ottaa vastuu miehenkin tekemisistä ja on oma vika jos kohdellaan huonosti. Nopeasti siinä katkeroituu ja muuttuu epäluuloiseksi.

Vierailija
145/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat on kyllä vahvasti Iidan puolella, vaikka muutoin onkin julkisuustyrkky. 

Täysin typerä äijä, ÄO alle 50, jos menee tuollaisia möläyttelemään. Olisi ennemmin kehunut Iidaa ja sanonut jotakin positiivista. Edes todennut, että oli hauskaa seuraa.

Setä ei hyväksy.

Vierailija
146/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näen tilanteen siten, että tuossa on kaksi ihmistä ihan vapaaehtoisesti ryhtyneet jonkinlaiseen suhteeseen. Kaikki on sitten edennyt nopeasti, peitto heilunut ja sen jälkeen mies, niin tällaisissa jutuissa niin tavallista on, on todennut että ei jatkoon.

Analyysi näistä näyttää sitten olevan, että mies on sika ja nainen ei olisi ansainnut tällaista kohtaloa.

Itse tosin mietin, että mitä miehen _olisi pitänyt_ tehdä. Jos harrastetaan seksiä, niin onko se lupaus parisuhteesta, vai mistä on kyse? Eikös kummallakin ole täysi vapaus päättää suhde?

En oikein ymmärrä millä logiikalla me puhutaan seksuaalisesta vapaudesta, jos me sitten kuitenkin arvotetaan se sukupuolen perusteella - miehille on eri säännöt kuin naisille.

Jos nyt haluaa jotain konkreettista tästä vielä sanoa, niin sanoisin, että jos tollanen bimboblondin näköinen tyyppi, jonka ainoa elämänsisältö on oma ulkonäkö ja julkkisten jahtaaminen, niin ei pidä ihmetellä jos miehet ei pidemmällä tähtäimellä tahdo kiinnostua. Näin sen itsekin nuorena miehenä ajattelin. Hauska niitä oli p*nna, mutta vaimoiksi noista ei ole. Ne on sitten ihan eri naisia ne.

Näin naisena olen samaa mieltä kanssasi. Ida ei ole uhri , sievästi sanottuna .

Uhri ei ole se, joka syöksyy suhteeseen, pika tai ei, mutta uhri on se, jota avoimesti lehdissä pilkataan, kun "suhteen" toinen osapuoli halventaa ja vähättelee pelkkänä vitsinä. Eikä mitenkään sievästi sanottuna. Etkö ymmärrä uhri-käsitettä?

Jokainen pankoon vaikka aivonsa pihalle, mutta miksi on niin vaikeaa pitää asia omana tietonaan ja olla kerskumatta? Ja tällaista kunnioitat? -Nainen minäkin, todella ihmettelevä nainen

Vierailija
147/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, olisi kehunut kuinka Iida on kiva tyttä ja kuinka hauskaa heillä oli. Romanssille vaan tuli loppu, niinkuin usein kesäromansseille käy. Ja toivottanut hyvää jatkoa Iidalle.

Vierailija
148/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvihan se rahaton rokkikukko maksajan mukaan. Archie käyttää naisia hyväkseen, koska persaukinainen ja vanhempien holhouksen alla. Toivottavasti vanhemmat järjestää taas alkkarin hoitoon, ettei Archie joudu taasen aikuisviihdettä tekemään että saa jostain rahaa.

Vierailija
149/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä aatsin vamhemmat ovat, joista puhutte? Ovatko tunnettujakin henkilöitä?

Vierailija
150/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iitasta on tulossa Tuksu2 kovaa vauhtia.

Vierailija
151/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Cruz tuossa nyt nolasi taas itsensä. Ensin itse hehkuttaa someen ja mediaan yhteistä sekoilureissua ja viikon päästä naureskelee sen olleen pelkkää vitsiä.

Ja kaveri on jo kolmekymppinen.

Ihan hiton nolo äijä.

Vierailija
152/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iida tekisi tässä vaiheessa viisaasti, jos jättäisi alkoholin käytön kokonaan pois. Alkoholi ei selvästikään sovi hänelle ollenkaan.

Tämän lisäksi kannattaisi ymmärtää, että tietynlaisella julkisuudella on hintansa. Tekisi viisaasti, jos jättäytyisi pois somesta ja opiskelisi kaikessa rauhassa itselleen jonkun kunnon ammatin.

Vierailija
153/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nainen ja pidän erittäin vastenmielisenä tallaista miehiä aliarvioivaa kirjoittelua missä meistä tehdään aivottomia, viettiensä vietävissä olevia elukoita.  Aivan kuin isot rinnat ja tietynlaiset vaatteet naisella veisivät meiltä vastuun omasta käytöksestään.

Jos me oikeasti vielä alennumme keskusteluun siitä miten naisen tulisi pukeutua ja käyttäytyä, jotta ei tulisi hyväksikäytetyksi, olemme liian lähellä sitä keskustelua pitäisikö naisten pukeutua kaiken peittäviin kaapuihin ja liikkua ulkona vain miessaattajan kanssa.

Ei kyse ole siitä miten naiset saa pukeutua. Pukeutukoot miten huvittaa, mutta tietyn hinnan sinä siitä helposti maksat. Jos viestit jokaikisellä tavalla olemuksestasi pelkkää seksiä, niin millaisenakohan enemmistö ihmisistä sinua pitää. Huippuälyykkäänäkö?

Olen joskus kuullut kun eräs kehonrakentaja valitti kun häntä pidetään lähtökohtaisesti hieman yksinkertaisena, koska hän nyt näyttää miltä näyttää ja tykkää pitää vaatteita, joissa hän "arsenaalinsa" näkyy. Niin, missähän on vika?

Ja tuo sun kaltevan pinnan argumentti on ihan puhdas argumentointivirhe.

Vierailija
154/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä nyt ole kyse siitä etteikö saisi harrastaa vapaata seksiä eikä välttämättä edes parisuhteesta. Vai onko Iida jossain sanonut että olisi halunnut parisuhdetta?

Kyse on siitä, että on täydellisen kusipäistä harrastaa seksiä ja jälkikäteen pilkata ja ivata toista osapuolta, vieläpä julkisesti. Naureskella teini-ikäiselle, jolle on itse juuri lirkuttellut ja jakanut helliä hetkiä. Minkälainen ihminen tekee niin ja miksi? Suhteen voi päättää monella tapaa ja sitten joku valitsee tällaisen tavan. 

Ja täällä miehet ovat yhtenä rintamana sitä mieltä että naisen pitäisi arvata etukäteen millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Pitää olla epäluuloinen ja googlata miehen taustat. Voin kertoa, että vaikka niin tekisikin, se mikä vasta auttaa erottamaan jyvät akanoista, on elämänkokemus. 19 -vuotias on teini, vaikka ette haluaisikaan sitä myöntää. Teini on usein sinisilmäinen. Vasta nämä kokemukset opettavat sitä minkä te miehet itse jo tiedätte miehistä.

Sitten nämä samat miehet palstalla ihmettelevät miksi naisista tulee katkeria ja varovaisia. No miksiköhän? Itsekin tyrkytätte naiselle roolia jossa pitää ottaa vastuu miehenkin tekemisistä ja on oma vika jos kohdellaan huonosti. Nopeasti siinä katkeroituu ja muuttuu epäluuloiseksi.

Hyvin kirjoitettu ja tätä samaa olen yrittänyt tässä itsekin selittää, tosin näin miesnäkökulmasta. Ei ole enää tätä päivää vierittää vastuu 30-vuotiaan ukon sikailuista juuri ja juuri teini-iän ylittäneelle naiselle. Ei, vaikka hänellä olisi kuinka silikonit ja kultainen mekko.

Minä olen saanut aitopaikan seurata naisten elämää kun kasvaessani kahden ikäiseni naisen kanssa teinistä aikuisiksi. Me miehet emme pysty koskaan käsittämään sitä miten meille monet arkipäiväiset asiat ovat naisille jopa vaarallisia. Ja sen vaarallisuuden takana on aina miehet. Kuten jo aiemmin kirjoitin, tämä kesksutelukulttuuri on käännettävä ympäri. Koska niin kauan kun syyllistämme näistä kevyistäkin tapauksista naisia ja vapautamme miehet vastuusta, tämä maailma ei muutu yhtään turvallisemmaksi naisille.

Vierailija
155/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että miehet kyllä tietävät ketkä on näitä sikoja mutta naisille se tulee aina yllätyksenä. Vinkki: he ovat niitä kaikkein suosituimpia miehiä, juuri niitä joita suurin osa naisista haluaa.

Vierailija
156/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia haukutaan noloksi jos mies käyttäytyy sikamaisesti

Tätä olen ihmetellyt. Huipputeknologiaa, kehityksen huipulla, sivistystä, koulutusta, meillä Suomessakin, mutta silti suurin osa miehistä on "painanut, kaatanut, porannut tai kairannut reikää" eli käyttänyt hyväkseen ihan kuin jotain elukkaa. Kuinka moni on sanonut naiselle, että mä tyhjennän vaan, ja sitten voit häipyä? Kaikki perustuu valheelle.

Ja sen jälkeen juostaan kuin kylän uteliaimmat juoruämmät kertomassa se kaikille mahdollisille. "Kun tota mä olen pannut, ja se tyhmä antoi". 

Niin. Se on se 10-15% miehistä jotka voivat käyttäytyä aivan miten vaan ja silti naiset lakoaa heidän edessään. Sitten naiset ovat ihmeissään kun ne 85% miehistä ottavat opiksi ja käyttäytyvät samalla tavalla.

Kunnioitus ansaitaan ja on tullut hyvin selväksi ettei naiset sitä ansaitse eivätkä tunnu edes haluavan.

Niin, jokainen voisi varmaan OMALLA kohdallaan miettiä miten käyttäytyy muita kohtaan, olkoon se solvauksen kohde sitten kuinka vastenmielinen? Halveksumistaan ihmisistähän voi hyvin myös pysyä kaukana, eikös vaan?

Mutta kun sinun mallillasi mennään muiden selän taakse kuin lammaslaumassa puolustamaan "kun nuo kaikki muutkin", niin kehitystä ja muutosta ei tapahdu, kun ei ole sitä niin kutsuttua selkärankaa.

¨Mietityttää, miksi mies sitten lähtee tällaisten Iidojen mukaan, eivätkä etsi sitä pyhää madonnaa? Nainen kelpaa, mutta sitten törkeästi haukutaan perään. Itse ei ole yhtään parempi.

Ja näin sen pitää mennä? Kun nainen ansaitsee tällaisen kohtelun? Kerro tämä ajatusmaailmasi omalle kumppanillesi.

Vierailija
157/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin selvää, että hän haluaa parisuhteen julkkismiehen kanssa. Miksi hän olisi muuten haastanut sen jääkiekkoilijan oikeuteen? Miksi hän tässä tapauksessa kertoo "että minulle se ollut pelkkä vitsi". Hänhän sanoo tuossa, että olisi halunnut enemmän. Ei tästä mielestäni tarvitse edes keskustella.

Hän ei ole teini-ikäinen, vaan aikuinen nainen. Ei niitä ikärajoja voi vedellä omien mieltymyksiensä mukaan.

Vierailija
158/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä maksaisi. Ei mitään tuloja, Äitikö se Archien naiset maksaa?

Vierailija
159/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näen tilanteen siten, että tuossa on kaksi ihmistä ihan vapaaehtoisesti ryhtyneet jonkinlaiseen suhteeseen. Kaikki on sitten edennyt nopeasti, peitto heilunut ja sen jälkeen mies, niin tällaisissa jutuissa niin tavallista on, on todennut että ei jatkoon.

Analyysi näistä näyttää sitten olevan, että mies on sika ja nainen ei olisi ansainnut tällaista kohtaloa.

Itse tosin mietin, että mitä miehen _olisi pitänyt_ tehdä. Jos harrastetaan seksiä, niin onko se lupaus parisuhteesta, vai mistä on kyse? Eikös kummallakin ole täysi vapaus päättää suhde?

En oikein ymmärrä millä logiikalla me puhutaan seksuaalisesta vapaudesta, jos me sitten kuitenkin arvotetaan se sukupuolen perusteella - miehille on eri säännöt kuin naisille.

Jos nyt haluaa jotain konkreettista tästä vielä sanoa, niin sanoisin, että jos tollanen bimboblondin näköinen tyyppi, jonka ainoa elämänsisältö on oma ulkonäkö ja julkkisten jahtaaminen, niin ei pidä ihmetellä jos miehet ei pidemmällä tähtäimellä tahdo kiinnostua. Näin sen itsekin nuorena miehenä ajattelin. Hauska niitä oli p*nna, mutta vaimoiksi noista ei ole. Ne on sitten ihan eri naisia ne.

Näin naisena olen samaa mieltä kanssasi. Ida ei ole uhri , sievästi sanottuna .

Uhri ei ole se, joka syöksyy suhteeseen, pika tai ei, mutta uhri on se, jota avoimesti lehdissä pilkataan, kun "suhteen" toinen osapuoli halventaa ja vähättelee pelkkänä vitsinä. Eikä mitenkään sievästi sanottuna. Etkö ymmärrä uhri-käsitettä?

Jokainen pankoon vaikka aivonsa pihalle, mutta miksi on niin vaikeaa pitää asia omana tietonaan ja olla kerskumatta? Ja tällaista kunnioitat? -Nainen minäkin, todella ihmettelevä nainen

Totuus satuttaa.

Vierailija
160/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että miehet kyllä tietävät ketkä on näitä sikoja mutta naisille se tulee aina yllätyksenä. Vinkki: he ovat niitä kaikkein suosituimpia miehiä, juuri niitä joita suurin osa naisista haluaa.

Veikkaan, ettei tuota Arttua suurin osa halua... Yök, mikä oksettava juoppo plösö.