Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaupat ylläpitää kanta-asiakasohjelmia?

Vierailija
23.08.2023 |

Mietin vaan, kun jokaisella liikkeellä on oma etuklubinsa ja siihen kassalla yritetään saada liittymään.
Uskooko liikkeet, että tuo kanta-asiakasjäsenyys jotenkin ohjaisi ostajien liikkeitä? Mulla ei ainakaan ole mitään vaikutusta, mihin liikkeeseen menen. Tämään tuli hankittua Tokmannin jäsenyys kun oli vissyt alessa. Taas yksi etukortti lisää!

No, s-ryhmän asiakkuus on bonusten takia, ja se varmaan vähän ohjailee... Ja on tietysti k-plussakorttikin.
Miten te suhtaudutte noihin? Tai tietääkö joku, mikä syy noihin on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät niillä markkinatutkimusta, joten osaavat paremmin varautua ihmisten kulutustottumuksiin ja niiden mahdolliseen muuttumiseen.

Vierailija
2/3 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska asiakkaat kysyy alennuksia ja tarjouksia.

Tällä tavoin asiakkaita sitoutetaan. Niin kuin itsekin sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näytä koskaan niitä jäsenyyskortteja, jos ei ostamani tuote ole sillä alessa. En siis mitenkään myöskään seuraa liikkeiden kanta-asiakasaleja, ne tulee sattumalta vastaan jos tulee.