Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
381/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artulle kaikki on pelkkää vitsiä. Naiset pelkkiä esineitä. Onhan näitä ollut, kun ensin on ihan pokkana laukonut typeryyksiä tai nolannut itsensä julkisuudessa, mutta kun asia ollaan nostettu esiin ja kritisoitu, niin onkin vain ollut vitsiä ja "heh ei ny".

Eikai kukaan oleta olevansa suhteessa jos on tuntenut toisen muutamia päiviä/viikkoja?

Iida vissiin taisi olettaa.

Iida on kuin takiainen, tarttuu hanakasti berbetin liepeeseen ja hankala päästä eroon. Menee hermot, kun sitä yrittää repiä irti, mutta tarttuu vaan toiseen kohta berberiä.

Vierailija
382/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ulkonäkö on omistettu yksinkertaisten miesten miellyttämiseen, niin erikoista että yllättyy kohtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artulle kaikki on pelkkää vitsiä. Naiset pelkkiä esineitä. Onhan näitä ollut, kun ensin on ihan pokkana laukonut typeryyksiä tai nolannut itsensä julkisuudessa, mutta kun asia ollaan nostettu esiin ja kritisoitu, niin onkin vain ollut vitsiä ja "heh ei ny".

Eikai kukaan oleta olevansa suhteessa jos on tuntenut toisen muutamia päiviä/viikkoja?

No ei sitä haukuta naista vitsiksi. Törkeää nuoren tytön hyväksikäyttöä. Ja raukkamaisesti haukutaan vitsiksi. Ida saattoi olla huvinkin ihastunut, tyttö parka.

Niin mehän puhutaan alle 20 kymppisestä nuoresta naisesta jolla vielä vähän elämänkokemusta takana. Tuo Arttu ei kyllä muutoinkaan mikään fiksu tapaus joten ei liene yllätys noi hänen kommentinsa.

Näitä me kaikki naiset elämämme alkupuolilla joudumme näkemään ja joskus voi valitettavasti ihastua kun ei vielä kokemusta kun osaavat kyllä olla mukaviakin siihen asti kun saavat mitä halusivat ja sitä sitten joutuu katumaan.

Sikamainen tyyppi joka tapauksessa siitä ei epäselvyyttä. Toivotaan Iidalle jatkossa parempaa onnea.

Vierailija
384/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iida vissiin taisi olettaa.

Eiköhän hän olettanut, että jos toinen ihminen hengaa hänen kanssaan niin tämä ihminen ei tee niin vitsillä vaan siksi että on kiva hengata. Itse en ainakaan tulisi edes ajatelleeksi, että joku sutinoisi kanssani vitsin vuoksi, vaikka en parisuhdetta edes odottaisi tai haluaisi. Ihan normaalia ihmiskäytöstä vain.

Sanopa yksikin mies, jonka mielestä silariTEINI olisi kivaa hengailuseuraa?

Vierailija
385/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi kyse yhdestä panosta, toista osapuolta voi silti kohdella kunnioittavasti. Siis millainen mies menee julkisuudessa sanomaan, että suhde (oli se kuinka lyhyt tahansa) oli vitsi? Enpä voi sanoa, että aiemminkaan arvostin tuota jätkää, mutta hyi yök kuinka ala-arvoista käytöstä.

Vaikea ehkä keksiä mitään kehuvaa kommenttia jos pano on ollut huono.

Vierailija
386/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

Vierailija
387/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Iida Johanna Tukiaisen kanssa risteilyllä. Vieläkö joku symppaa, kuinka "viaton" Iida on. 😂

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0osSw2D6uMnd1XT5EqyfDK…

Vierailija
388/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidalla on varmaan vielä tusina "poikaystävää" ennen kuin vuosi vaihtuu.

Nyt on jääkiekonpelaajat ja muusikot käyty läpi, ovatko seuraavana vuorossa esteratsastajat? Iltasanomien videossa kertoo, että haaveena on päästä ratsastamaan.

Noiden hinkkien kanssa ratsastaminen tulee olemaan äärimmäisen epämukavaa 😆

Vierailija
389/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eniten tässä ulostulossa artsan osalta häiritsee se, että ulisee menneen liian nopeesti vauvoihin ja naimisiinmenopuheisiin. Ja kuitenki oli itse se joka jankkasi medialle vaimonhakureissusta ja vauvojen tekemisestä. Koominen soppa. Toisaalta ihmettelen mediaa, että eivät koe mitään moraalista vihlaisua tämänkään asian kanssa revittelyssä. Joo ovat julkkiksia. Toinen vaikuttaa kuitenkin olevan ihan vietävissä ja todennäköisesti aikuistuessaan romuna siitä ettei kukaan aikuinen ohjannut valinnoissa.

Vierailija
390/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä haukuta naista vitsiksi. Törkeää nuoren tytön hyväksikäyttöä. Ja raukkamaisesti haukutaan vitsiksi. Ida saattoi olla huvinkin ihastunut, tyttö parka.

Iida ei ole tyttö vaan aikuinen nainen.

Hyväksikäyttö??? Iidalla on ollut näitä (suhteita) ainakin lähes sata jo aikuis-iällä.

Onko ne kaikki hyväksikäyttäjiä? Vai onko syy sittenkin Iidan joka hyppii miehestä toiseen koko ajan!

No huh huh. Älä valehtele et tiedä mitään Iidan elämästä. Iltapäivälehdet ei ole se paikka mistä se totuus löytyy. Nehän vaan takoo rahaa niillä jutuilla joissa ei välttämättä edes totuuden hiventäkään. Vai oletko aina uskonut kaikki iltapäivälehtien lööpit ja jutut. Oletko vähän baiivi??

Ja kyllä hän vielä hyvin nuori nainen on. Hävytöntä mollaamista tuo.

Vierailija
391/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Vierailija
392/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin että ei kannata tehdä itsestään ihan tyhmää. Jos esiinnyt julkisuudessa kuin h...ra niin sellaisena myös kohdellaan. Voisin olla ikäni puolesta Idan äiti ja jos olisin niin pelleily loppuisi tähän. Sanoisin että nyt peset naamasta pakkelit pois ja puet kunnolla päällesi. Sänkykuvat läpinäkyvässä puserossa titsit tyrkyllä, iltameikki potenssiin 2 naamalla on otettu ja julkaistu. Jo riittää, likka koulun penkille opiskelemaan kunnollisen ammatti.

Entä silarit? Revittäisiinkö nekin rinnoista vai antaisitko niiden olla?

Vierailija
393/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-...- kirjoitti:

Kuka tommosen Iidan kanssa haluaisi suhteessa olla, varsinkin tämmöisen jälkeen. Johan siinä nolaisi itsensä.

Archie olisi ollut ihan hyvä mies hänelle.

Niin olisi, harmi kun meni noin. Siinä mielessä kyllä ymmärrän tuota Iidaa, että on saattanut ottaakin totisemmin kun pitänyt heitä toisilleen sopivina.

Itsekin olisin kuvitellut, että Archie voisi alkaa Iidan kanssa, eikä olisi niitä miehiä jotka ei halua olla nuoren kanssa suhteessa.

Tässä siis lainaus haastattelusta:

Juontaja Tytti Junna kysyy Cruzilta puhelussa, miksi tästä ei olisi voinut tulla rakkaustarinaa.

Ensinnäkin Iida on 19-vuotias, tosi nuori, Cruz vastaa.

Eli vaikuttaa vähän siltä, että nettimiehet on lähes ainoita jotka hamuavat parisuhteeseen tosi nuoria naisia, jos jopa tuollainen Archie on tuota mieltä? :D

Olisin aidosti ajatellut ettei häntä haittaa.

Tiedän kyllä, että osa miehistä panee nuoria mutta haluaa suhteeseen oman ikäisen (ja on näitä naisissakin), mutta on myös niitä joille suhdekin kelpaa. Ilmeisen vähän kuitenkin, vaikka nettijankutuksista voisi muuta päätellä.

Minusta Archie puhui jopa kauniisti, kun ei sanonut suoraan, että kumppani oli tyhjäpäistä tyhjäpäisin.

No kyllä se Artsi taitaa olla tässä se löyhäpää.

Vierailija
394/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan täällä osa on sitä mieltä että nainen on ihan ok nolata julkisesti siksi että se on nuori ja sillä on isot tissit? Että kun ulkonäkö on tietynlainen niin on ansainnut kohtelunsa? Ja kun on nuori niin pidetään vähän tyhmänä ja naivina mutta kuitenkin 19-vuotiaana pitäisi tietää mitä tekee.

Keskustelu kyllä hyvin osoittaa sen että mitään kehitystä ei tasa-arvossa ole tapahtunut kun kerran edelleenkin naiselle yritetään määritellä millainen ulkonäkö ja olemus on sopiva että tulisi kohdelluksi asiallisesti.

Vierailija
395/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Tää oli vissiin läppä. 😂😂😂 Jos ei, niin olen nähnyt Iidan kuvan, kun hän oli 16v. ja oli pienet rinnat. Sitten ne paisuivat sellaisiksi, jotka olisi luomusti vain, jos on erittäin lihava nainen.

Vierailija
396/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos on älyä päässä, hauskat jutut ja tilannetajua. Mutta palstan av-mammat näyttävät samastuvan ennemminkin tyhjäpäähän.

Vierailija
397/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää h u o r a lta, kohdellaan kuin h u o r a a.

Vierailija
398/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Iida Johanna Tukiaisen kanssa risteilyllä. Vieläkö joku symppaa, kuinka "viaton" Iida on. 😂

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0osSw2D6uMnd1XT5EqyfDK…

Mutta kun Iida on TEINI! Ei 19-vuotiaalta voi odottaa vastuullista käytöstä! 

Vierailija
399/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Archie tarkoitti vitsillä kevyttä hauskanpitoa tai jotain julkisuustemppua. Ei välttämättä sitä,että Iida ihmisenä tai suhde häneen olisi jotenkin tosi huvittava asia. 

En ole kuullut haastattelua ja on ylipäätään typerää sanoa noin toisesta ihmisestä, mutta toisin muotoiltuna ei olisi kuulostanut niin pahalta. Onhan se ihan sallittua nykyään että duunaillaan ilman vakavaa taka-ajatusta. 

Vierailija
400/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissaan täällä osa on sitä mieltä että nainen on ihan ok nolata julkisesti siksi että se on nuori ja sillä on isot tissit? Että kun ulkonäkö on tietynlainen niin on ansainnut kohtelunsa? Ja kun on nuori niin pidetään vähän tyhmänä ja naivina mutta kuitenkin 19-vuotiaana pitäisi tietää mitä tekee.

Keskustelu kyllä hyvin osoittaa sen että mitään kehitystä ei tasa-arvossa ole tapahtunut kun kerran edelleenkin naiselle yritetään määritellä millainen ulkonäkö ja olemus on sopiva että tulisi kohdelluksi asiallisesti.

Haastattelunsa kyllä osoittavat että Iita ON tyhmä. Kun olisi kymmenvuotiaan tasolla älyllisesti.