Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
421/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen voi lopettaa nätistikin, ei tarvi loukata toista, eikä tarvi tuoda näitä asioita julkisuuteen. Voi jos on julkkis sanoa vaan, että erosimme. Ei myöskään tarvi Archien jahtaus vaiheessa puhua vauvoista ja muusta. Joten kyllä tässä töppääjä oli Archie.

Todellakin.

Vierailija
422/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi Artusta.

Mieheksi kasvanut pikkupoika, joka on unelmoinut rokkikukon elämästä ja asemasta lapsuudesta saakka. Vellihousu, joka ihastui Farmilla Vainioon, mutta säikähti lehtien kirjoittelua. Ei ollut riittävän kypsä sanomaan rehellisesti mediassa, että on ihastunut, vaan piti vetää äkkiä täyskäännös ja sanoa, että kyseessä olikin vain vitsi hänen puoleltaan.

Artulle vinkki.

Maailmassa on upeita rokkareita, joilla on taustalla pitkiä kunnioittavia parisuhteita. Rokkikukkous ei ole sitä, että pitää julkisuudessa esiintyä höyläämisen ja hyväksikäytön suurmestarina. Rokkikukkous on sitä, että uskaltaa olla juuri kaikkea sitä, mitä itse on - häpeilemättä ja ylpeästi tekojensa takana seisoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidalla on siis vielä oppimista, ettei kaikki keskenkasvuiset miehisyyttä vailla olevat, ehkä kokemuksiakin keräävät miehet ole oikeasti kiinnostuneita.  Muistaisin, että jolkinlainen poikaporukka oli tai on edelleenkin, joiden harrastus oli tai on kerätä pisteitä naisten iskemisistä.  Joku R-alkunen paljasti, että missistä sai korkeat pisteet.  Missi ei tosin sitä tiennyt ja ikävin seurauksin hän ihastui.  

Hyi, saastaiset lort tomiehet toimii noin... Ei aviomiesmatskua

Vierailija
424/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analyysi Artusta.

Mieheksi kasvanut pikkupoika, joka on unelmoinut rokkikukon elämästä ja asemasta lapsuudesta saakka. Vellihousu, joka ihastui Farmilla Vainioon, mutta säikähti lehtien kirjoittelua. Ei ollut riittävän kypsä sanomaan rehellisesti mediassa, että on ihastunut, vaan piti vetää äkkiä täyskäännös ja sanoa, että kyseessä olikin vain vitsi hänen puoleltaan.

Artulle vinkki.

Maailmassa on upeita rokkareita, joilla on taustalla pitkiä kunnioittavia parisuhteita. Rokkikukkous ei ole sitä, että pitää julkisuudessa esiintyä höyläämisen ja hyväksikäytön suurmestarina. Rokkikukkous on sitä, että uskaltaa olla juuri kaikkea sitä, mitä itse on - häpeilemättä ja ylpeästi tekojensa takana seisoen.

Yhtään tuntematta tätä Archieta, jos tyttö haluaa sabotoida nupullaan olevan uuden suhteen, kannattaa aina ottaa heti puheeksi perheen perustaminen, avioliitto ja lasten pykääminen. Tietysti samalla kun kertoo asioistaan seiskapäivälle. Sillä jos millä saa kenet tahansa miehen juoksemaan karkuun ja lujaa.

Vierailija
425/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Analyysi Artusta.

Artulle vinkki.

Yhtään tuntematta tätä Archieta, jos tyttö haluaa sabotoida nupullaan olevan uuden suhteen, kannattaa aina ottaa heti puheeksi perheen perustaminen, avioliitto ja lasten pykääminen. Tietysti samalla kun kertoo asioistaan seiskapäivälle. Sillä jos millä saa kenet tahansa miehen juoksemaan karkuun ja lujaa.

J.K. Ja tietysti pitää olla ensitapaamisella seksiä, se vielä edesauttaa miehen lähtemistä pikaisesti pakoon.

Vierailija
426/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa matoa koukkuun Iida! Tusinabändi miehet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
427/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tunnistaa bimbon, kun sellaisen näkee.

Ja mistäs sen tunnistaa kuppikoostako? Ja mistäs mies tietää onko luomut vai silarit?? Voi hyvä luoja sentään miten tyhmiä miehet voi olla.

Eli nainen jolla isot luomurinnat pitää käyttäytyä miehiä kohtaan tylysti ja töykeästi niin ei ole tyrkky!! Muutoin on vaan niiden isojen tissiensä kanssa pelkkä tyrkky lunttu!!!

Ja miehetkö muka älykkäitä kun teilaavat ennen kuin edes tietävät naisesta yhtikäs mitään tosi fiksua miehet. Bravooo!!

Vierailija
428/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

Miten se hutsu sitten oikein määritellään? Mitä se tekee?

Jos harrastat joidenkin mielestä usein tai humalassa ilmaiseksi seksiä, etkä ole varattu, niin onko sellainen hutsu? Miten tällainen ihminen tekee muille pahaa?

Varatun kanssakaan seksiä ilmaiseksi harrastava ei tee lain mukaan mitään väärin.

Miksi kutsutaan tietyn ulkonäön omaavia naisia hutsuiksi? Täysin tuntemattakin, kunhan vain on isot silikonit ja vaalennettu tukka?

Hutsu on toinen muoto hu...rasta, joka taas on maksullinen nainen, eli prostituoitu, eli oman ammattinsa harjoittaja. Sekin on laillista, ostaminen kai laitonta.

Millainen on ihminen, joka nimittelee muita näin? Kannattaa katsoa sinne peiliin ja elää omaa elämäänsä.

Vierailija
429/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analyysi Artusta.

Artulle vinkki.

Olipa surkea analyysi. Voin kuvitella, että olet niitä hömelöitä jotka roikkuu jossain surkeassa ukossa jolta ei saa edes peruskunnioitusta, ja sitten selittelet itsellesi että no se vaan ei uskalla näyttää kunnolla sen tunteita jotka kyllä varmasti on olemassa ja ehkä sillä on jotain traumoi ym. schaissee.

Todnäk tuossa ei ollut mitään ihastumista, vaan Iida sattui olemaan Farmilla se jonka kanssa pystyi bylsimään ja pitämään hauskaa, ja siitä sitten lähti tuollainen parin viikon hauskanpito päälle kunnes tuli kyllästyminen ja elämä jatkuu.

Joillain ihmisillä on aina joka paikassa joku jonka kanssa on ns. juttua, ei siihen liity sen suurempaa. Iidan maine myös sellainen, että saattoi tuntua ihan legendaariselta hengailla hetki sen kanssa ja elostella. Tulihan tuosta muistoja joille nauraa kavereiden kanssa illanvietossa - Tuksun ja Kulta-Iidan kanssa Ruotsin laivalla.

Tuohan on just semmonen juttu mikä naurattaa pitkään, että eividddu jätkä lol.

Vierailija
430/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anlyysisi mieheksi kasvaneesta pikkupojasta on suurta mielikuvituksellista harhaa.  En ole nähnyt minkäänasteista miehisyyttä hänessä.  Outo ehkä itserakaskin olevinaan oleva on edelleen, muttei ehkä kehity koskaan täyspainoiseen miehisyyteen.  Tosimies ei koskaan lavertele tai kehuskele tai puhu halveksivasti naisasioistaan.  Kuka tuollaista reppanaa edes haluaa kumppanikseen.  🥱                                                       

Vierailija
431/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidalla on siis vielä oppimista, ettei kaikki keskenkasvuiset miehisyyttä vailla olevat, ehkä kokemuksiakin keräävät miehet ole oikeasti kiinnostuneita.  Muistaisin, että jolkinlainen poikaporukka oli tai on edelleenkin, joiden harrastus oli tai on kerätä pisteitä naisten iskemisistä.  Joku R-alkunen paljasti, että missistä sai korkeat pisteet.  Missi ei tosin sitä tiennyt ja ikävin seurauksin hän ihastui.  

-

Kuka R?

-                                                                                                                                                                                                                                                                       En halua sanoa koko nimeä, mutta kohteena olleen missikaunottaren nimi alkaa S`llä.                                            

Vierailija
432/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni aiempi kommentoija viittasi Idan nöyryyttämiin miehiin, mitä on siis konkreettisesti tapahtunut? Sen ainakin ymmärsin että on haastanut lätkäpelaajan oikeuteen.

Kysyn ihan vakavissani, en ole juurikaan häneen perehtynyt.

Niin mikä oli syy lätkäpelaajan haastamisessa? Eikös ensin pitäis tietää faktat ennen kuin alkaa laukomaan.

Vierailija
433/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeesti kukaan ( kuten Iida sanoo) muutaman päivän tuttavuuden jälkeen "toivoa yhteisestä tulevaisuudesta" ?

Kun katsoo Archieta.... Jo erittäin VÄHÄISELLÄKIN ihmistuntemuksella suorastaan kirkuu fiilis, että EI. EI .EI.

Ei oo parisuhdemiehiä.

Vierailija
434/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Kuosmanen.

Yli kolmekymppinen jäbä .

Ei uskois. Siis tosta käytöksestä.

Ukko kuin mopopoika.

Vierailija
435/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Isot rinnat eivät tietenkään ole aina silikonia, mutta jos aiemmin lautarintaisesta tytöstä kehittyy puolessa vuodessa rinnoiltaan kokoa E, silloin ei voi olla kysymys mistään normaalista rintojen kasvusta. Etenkin kun paino ei muuten juurikaan muutu. Tuostahan on ihan kuvia netti täynnä todisteena.  Tämä Iida väitti saaneensa isot tissit saliharjoittelusta, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Se mitä Iida itse sanoo ei ole relevanttia ihmiselle jolle valehtelu tuntuu olevan toinen nimi.

Tämä on varmaan miehen tekstiä jolla ei kokemusta rintojen kasvamisesta. Kuustoista vuotiaalla rintarauhaset vielä kasvavat ja riippuu sitten geeneistä loppupeleissä miten isoiksi kasvavat. Eli älä mene tekemään johtopäätöksiä noin heppoisilla perusteilla.

Vierailija
436/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa ei ole mitään uutta. Muistan, kun sotien jälkeen kiersi Helismaat, Virrat ja Rautavaarat bändeineen, niin moni tyttö haksahti kuuluisiin muusikoihin. Kai ne ajatteli, että pääsisivät heidän mukana oikein Helsinkiin. Silloin jälkipuinnit niin penisilliiniä vaativalta osaltaan kuin muutenkin käytiin privaatisti, eikä Seiskassa.

Vierailija
437/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Isot rinnat eivät tietenkään ole aina silikonia, mutta jos aiemmin lautarintaisesta tytöstä kehittyy puolessa vuodessa rinnoiltaan kokoa E, silloin ei voi olla kysymys mistään normaalista rintojen kasvusta. Etenkin kun paino ei muuten juurikaan muutu. Tuostahan on ihan kuvia netti täynnä todisteena.  Tämä Iida väitti saaneensa isot tissit saliharjoittelusta, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Se mitä Iida itse sanoo ei ole relevanttia ihmiselle jolle valehtelu tuntuu olevan toinen nimi.

Tämä on varmaan miehen tekstiä jolla ei kokemusta rintojen kasvamisesta. Kuustoista vuotiaalla rintarauhaset vielä kasvavat ja riippuu sitten geeneistä loppupeleissä miten isoiksi kasvavat. Eli älä mene tekemään johtopäätöksiä noin heppoisilla perusteilla.

Mietin juuri samaa ja olin kysymäisilläni tuolta aiemmalta kommentoijalta, että miten hän kuvittelee rintojen kasvun tapahtuvan jos se kerran ei tapahdu niin että aiemmin olemattomat rinnat itsestään kasvavat kokoon E tai mihin kokoon nyt sitten sattuvatkaan kasvamaan.

Kyllä se ihan noin vaan tapahtuu jopa puolessa vuodessa vaikka paino ei muuttuisi. Itse olin vielä 18-vuotiaana aivan lauta, ja hämmästyin itsekin kun sitten jossain vaiheessa huomasin että jumalauta mulla on E-kuppi. Tarkalleen en osaa sanoa kauanko siihen meni.

Vierailija
438/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Kuka R?

-                                                                                                                                                                                                                                                                       En halua sanoa koko nimeä, mutta kohteena olleen missikaunottaren nimi alkaa S`llä.                                            

Roope ja Sara?

Vierailija
439/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu Kuosmanen.

Yli kolmekymppinen jäbä .

Ei uskois. Siis tosta käytöksestä.

Ukko kuin mopopoika.

Haha, ihana määritelmä, viritetyllä vehkeellä ;D

Vierailija
440/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidalla on varmaan vielä tusina "poikaystävää" ennen kuin vuosi vaihtuu.

Nyt on jääkiekonpelaajat ja muusikot käyty läpi, ovatko seuraavana vuorossa esteratsastajat? Iltasanomien videossa kertoo, että haaveena on päästä ratsastamaan.

Jos Archie olikin sitten se hevonen?