Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
401/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

No mulla on isot tissit ja vaaleat hiukset ja yhtälailla mua on miehet palvoneet ja kunnioittaneet. Mä kun en katso enkä kuuntele mitään paskaa käytöstä sekuntiakaan.

Vierailija
402/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä lähteä julkisuuteen ellei pää ja perä kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy Idaa. Siitä huolimatta, että mielestäni äidin tai isän pitäisi nyt sanoa Idalle, että nyt tyttö kotiin, lähdetään opiskelemaan ja ansaitsemaan arvostusta osaamisella ja pukeudutaan vähemmän provosoivasti, ei ole mitään oikeutusta Artulta lähteä kutsumaan tyttöä ja suhdetta hänen kanssaan vitsiksi! Vinkkinä Ida: myös mm. Sointu Borg pukeutuu välillä provosoivasti, mutta hänellä on kuitenkin kauppatieteiden maisterin tutkinto ja hän pystyy pätemään älyllään.

No Sointu Borg on jo selkeästi aikuinen ja elämä on opettanut jo paljon asioita. Yrittäkää nyt pitää mielessä että kyseessä nuori nsinen joka joutui lehdistön pöllytettäväksi oikein kunnolla. Moni ei tuosta selviäisi ehjin nahoin ainakaan noin nuorena.

Vierailija
404/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Way down girl.

Vierailija
405/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut miehiä, jotka ovat suorastaan palvoneet minua, mutta minulla ei olekaan silikoneja, valkaistua tukkaa (luontaisesti olen vaaleatukkainen), täytettyjä huulia jne. Kunnioitusta saa, jos ei näytä hutsulta. 🤭

Tässäpä vasta hieno tilaisuus jollekin ylentää itseään 19-vuotiaan nuoren naisen kustannuksella. Oletko ihan oikeasti aikuinen?

Vierailija
406/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy Idaa. Siitä huolimatta, että mielestäni äidin tai isän pitäisi nyt sanoa Idalle, että nyt tyttö kotiin, lähdetään opiskelemaan ja ansaitsemaan arvostusta osaamisella ja pukeudutaan vähemmän provosoivasti, ei ole mitään oikeutusta Artulta lähteä kutsumaan tyttöä ja suhdetta hänen kanssaan vitsiksi! Vinkkinä Ida: myös mm. Sointu Borg pukeutuu välillä provosoivasti, mutta hänellä on kuitenkin kauppatieteiden maisterin tutkinto ja hän pystyy pätemään älyllään.

No Sointu Borg on jo selkeästi aikuinen ja elämä on opettanut jo paljon asioita. Yrittäkää nyt pitää mielessä että kyseessä nuori nsinen joka joutui lehdistön pöllytettäväksi oikein kunnolla. Moni ei tuosta selviäisi ehjin nahoin ainakaan noin nuorena.

Itse hakeutui mediaan. Vai eikö sinun mielestäsi sen päähän pälkähtänyt, että kun menee (minimekossa) stalkkaamaan mm-pelaajia, niin siellä saattaa myös olla median edustajia?

Vierailija
407/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aiempi kommentoija viittasi Idan nöyryyttämiin miehiin, mitä on siis konkreettisesti tapahtunut? Sen ainakin ymmärsin että on haastanut lätkäpelaajan oikeuteen.

Kysyn ihan vakavissani, en ole juurikaan häneen perehtynyt.

Vierailija
408/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Tää oli vissiin läppä. 😂😂😂 Jos ei, niin olen nähnyt Iidan kuvan, kun hän oli 16v. ja oli pienet rinnat. Sitten ne paisuivat sellaisiksi, jotka olisi luomusti vain, jos on erittäin lihava nainen.

Oletko tietoinen, että rintatauhaset eli tissit muuttuvat naisen hormonitoiminnan kautta läpi elämän? Esimerkiksi e-pillerit, jotka hormonivalmiste, useimmilla kasvattaa kuppikokoa. Myöskin 16v on vielä lapsi. Siihen päälle superpushup-liivit ja tiukka mekko. Voit itsekin kokeilla. Ei tosin toimi miehillä. Kaikilla.

Vierailija
409/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja etukäteenkö se pitäisi tietää mitä se julkisuus on loppupeleissä. Ei sitä ole kukaan etukäteen tiennyt vaikka olusi julkisuudessa vain vaikkapa meteorologi tai uutistenlukija niin ikävää julkisuutta tulee takuuvarmasti jos ei muualla niin siinä omassa elinpiirissä. Oletko jotenkin tyhmä kun et tuotakaan osaa ymmärtää.

Vierailija
410/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen voi lopettaa nätistikin, ei tarvi loukata toista, eikä tarvi tuoda näitä asioita julkisuuteen. Voi jos on julkkis sanoa vaan, että erosimme. Ei myöskään tarvi Archien jahtaus vaiheessa puhua vauvoista ja muusta. Joten kyllä tässä töppääjä oli Archie.

Vierailija
411/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä voit olla varma että Iidalla on silikonit?? Onko hän niin sanonut?? Kyllä meitä usorintaisia ihan luonnostaankin on olemassa vai onko sinulle kaikki isot rinnat aina silikonia?? Huokaus!

Isot rinnat eivät tietenkään ole aina silikonia, mutta jos aiemmin lautarintaisesta tytöstä kehittyy puolessa vuodessa rinnoiltaan kokoa E, silloin ei voi olla kysymys mistään normaalista rintojen kasvusta. Etenkin kun paino ei muuten juurikaan muutu. Tuostahan on ihan kuvia netti täynnä todisteena.  Tämä Iida väitti saaneensa isot tissit saliharjoittelusta, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Se mitä Iida itse sanoo ei ole relevanttia ihmiselle jolle valehtelu tuntuu olevan toinen nimi.

Vierailija
412/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja etukäteenkö se pitäisi tietää mitä se julkisuus on loppupeleissä. Ei sitä ole kukaan etukäteen tiennyt vaikka olusi julkisuudessa vain vaikkapa meteorologi tai uutistenlukija niin ikävää julkisuutta tulee takuuvarmasti jos ei muualla niin siinä omassa elinpiirissä. Oletko jotenkin tyhmä kun et tuotakaan osaa ymmärtää.

Eikö tää mimmi päätyny lööppeihin vahingossa. Oli sitten innoissaan ns työtarjouksista ja huomiosta. Vielä naiivi, mutta riittävän itsevarma heittäytyäkseen. olisi tarvinnut jonkun manageroimaan ja varoittamaan julkkismiehistä. Nyt kannattaisi äkkiä hommata joku manageroimaan tai muuten käy kuin yhdelle surullisenkuuluisalle lööppijulkulle. Kun aikuistuu niin katuu ja ahdistuu. Tartu vain naisten työtarjouksiin jatkossa, muuta julkisuuskuvasi miestennielijästä esim Borgin tyyliseksi voimauttajaksi. Vain ehdotuksia.

Vierailija
413/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on kypsät aikuiset kommentoimassa.

Vierailija
414/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hakeutui mediaan. Vai eikö sinun mielestäsi sen päähän pälkähtänyt, että kun menee (minimekossa) stalkkaamaan mm-pelaajia, niin siellä saattaa myös olla median edustajia?

Luulen kyllä ettei Iida tiennyt että hänen siellä olemisesta syntyy tuollainen härdelli tuossa mittakaavassa.

Vierailija
415/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen voi lopettaa nätistikin, ei tarvi loukata toista, eikä tarvi tuoda näitä asioita julkisuuteen. Voi jos on julkkis sanoa vaan, että erosimme. Ei myöskään tarvi Archien jahtaus vaiheessa puhua vauvoista ja muusta. Joten kyllä tässä töppääjä oli Archie.

Niin tai sitten voi sanoa suorat sanat, vapaassa demokratiassa kun elämme. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
416/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä ettei Iida tiennyt että hänen siellä olemisesta syntyy tuollainen härdelli tuossa mittakaavassa.

Tarkoitatko että oli niin sokeasti keskittynyt mm-pelaajan k y r v ä n jahtaamiseen, ettei tullut asia mieleen?

Vierailija
417/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrari Tukiainen???🙄🤭

Vierailija
418/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidalla on siis vielä oppimista, ettei kaikki keskenkasvuiset miehisyyttä vailla olevat, ehkä kokemuksiakin keräävät miehet ole oikeasti kiinnostuneita.  Muistaisin, että jolkinlainen poikaporukka oli tai on edelleenkin, joiden harrastus oli tai on kerätä pisteitä naisten iskemisistä.  Joku R-alkunen paljasti, että missistä sai korkeat pisteet.  Missi ei tosin sitä tiennyt ja ikävin seurauksin hän ihastui.  

Vierailija
419/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä nyt ole kyse siitä etteikö saisi harrastaa vapaata seksiä eikä välttämättä edes parisuhteesta. Vai onko Iida jossain sanonut että olisi halunnut parisuhdetta?

Kyse on siitä, että on täydellisen kusipäistä harrastaa seksiä ja jälkikäteen pilkata ja ivata toista osapuolta, vieläpä julkisesti. Naureskella teini-ikäiselle, jolle on itse juuri lirkuttellut ja jakanut helliä hetkiä. Minkälainen ihminen tekee niin ja miksi? Suhteen voi päättää monella tapaa ja sitten joku valitsee tällaisen tavan. 

Ja täällä miehet ovat yhtenä rintamana sitä mieltä että naisen pitäisi arvata etukäteen millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Pitää olla epäluuloinen ja googlata miehen taustat. Voin kertoa, että vaikka niin tekisikin, se mikä vasta auttaa erottamaan jyvät akanoista, on elämänkokemus. 19 -vuotias on teini, vaikka ette haluaisikaan sitä myöntää. Teini on usein sinisilmäinen. Vasta nämä kokemukset opettavat sitä minkä te miehet itse jo tiedätte miehistä.

Sitten nämä samat miehet palstalla ihmettelevät miksi naisista tulee katkeria ja varovaisia. No miksiköhän? Itsekin tyrkytätte naiselle roolia jossa pitää ottaa vastuu miehenkin tekemisistä ja on oma vika jos kohdellaan huonosti. Nopeasti siinä katkeroituu ja muuttuu epäluuloiseksi.

Jännä juttu että miehet kyllä tietävät ketkä on näitä sikoja mutta naisille se tulee aina yllätyksenä. Vinkki: he ovat niitä kaikkein suosituimpia miehiä, juuri niitä joita suurin osa naisista haluaa.

Ei, vaan suosituimpien miesten sikailut näkyvät eniten. Jos joku ei ikinä saa naista, ei hän voi sikaillakaan naisten kanssa mutta se ei tarkoita etteikö hän välttämättä sikailisi jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus.

Edelleen, se millaisia miehet ovat avautuu vasta iän myötä. Miehet voivat tietää oman ja kaltaistensa luonteen jo nuorena, mutta naisille se tulee yllätyksenä. Naiset ovat tässä asiassa niin erilaisia, vai voitko edes kuvitella että kukaan aikuinen nainen panisi nuorta poikaa ja sitten selostaisi ja nauraisi maan luetuimmissa lehdissä kuinka kyseinen poika oli hänelle vitsi? Naisille tuollainen tulee yllätyksenä koska itse he eivät käyttäytyisi niin eivätkä osaa odottaa sitä miehiltäkään ennen kuin elämänkokemus sen heille kertoo.

En voi kuvitella mutta kyllä ihan työpaikan taukohuoneessa on kuunneltu korvat punoittaen kun puuma kertoo saalistuksestaan, ei tietty lehteen päätynyt.

No totta kai yksityisessä piirissä voi puhua mitä vaan, se on ihan eri asia kuin hieroa toisen naamaan miten on pitänyt tätä pilkkanaan ja julistaa se kaikelle kansalle. Tuollainen rikkoo nuoren ihmisen sisältä, ja naiset sen ymmärtävät.

No menipä nyt dramaattiseksi. Oikeasti aikuinen nainen olisi vaan todennut haastattelijoille, että "voi veetu mikä pelle, onneksi en alkanut tuon kanssa mitään suhteilemaan, good riddance" ja jatkanut matkaa. Ei itkemään rikkimenemisiään julkisesti kuin mikäkin keskenkasvuinen, vaan osoittanut itsekunnioitusta. Mutta hei, uhripisteillä saa lisää julkisuutta!

Niin, kysehän on juurikin siitä että Iida Vainio on teini-ikäinen. Sitähän tässä on yritetty moneen otteeseen sanoa, että nuorelle tuollainen teko on ihan eri asia kuin aikuiselle. Aikuinen voi osata suhtautua kuvaamallasi tavalla, keskenkasvuinen ei. Aikuiselle julkinen nolatuksi tuleminen on varmasti inhottavaa, mutta keskenkasvuiselle sen lisäksi todella rikkovaa. 

Ai? Täällä on varmaan puolet viesteistä, joissa kerrotaan Artun olevan 15-v tasolla, joten kaksi teiniä pelleili toistensa kanssa vauvantekoa. Toinen niistä tyrkyttää itseään jokaiselle, josta on jossain joku lehtijuttu tehty ja toinen panee kaikkea liikkuvaa. Kumpikaan näistä ei ole toistaan parempi. 

Vierailija
420/1130 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidalla on siis vielä oppimista, ettei kaikki keskenkasvuiset miehisyyttä vailla olevat, ehkä kokemuksiakin keräävät miehet ole oikeasti kiinnostuneita.  Muistaisin, että jolkinlainen poikaporukka oli tai on edelleenkin, joiden harrastus oli tai on kerätä pisteitä naisten iskemisistä.  Joku R-alkunen paljasti, että missistä sai korkeat pisteet.  Missi ei tosin sitä tiennyt ja ikävin seurauksin hän ihastui.  

Kuka R?