Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua...ostin tänään kihlat...

Vierailija
19.12.2006 |

ja meinasin kosia miestä jouluyönä. Voiko nainen kosia? Voi ei, koko ajan mietin et meenkö takas kauppaan palauttamaan sormukset...

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän se on tehty...

Vierailija
22/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kosin miestäni ja oikein polviltani!!! Ja olen ylpeä siitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tämän tietää, joten ei tosiaan ainakaan varmaan säikähdä, mutta en haluaisi näyttää tuttujen silmissä epätoivoselta... on meillä ollut kihloihin menemisestä ja häistä puhetta, paljonkin, ollaan seurusteltu vasta vajaa vuosi, mutta koska oltiin tuttuja ennestään, on kaikki tuntunut tosi vakavalta alusta asti... voi voi, kiitos rohkaisuista, ja ihanaa että joku muukin on kosinut! :)

ap

Vierailija
24/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne saa palauttaa jos en uskalla kosia tai jos mies vastaa kieltävästi (mut jos se jukoliste sen tekee niin menee vaihtoon kyllä salettiin)

ap

Vierailija
25/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin sormuksen minun aloitteesta jne. mies petti minua kun olimme olleet 3 kk yhdessä.. Ei ollut niin sitoutunut kuulemma avioliittoon : (

Eli anna miehen tehdä aloite tai sitten hän voi kokea niinkuin meillä..

Vierailija
26/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että muutkin naiset uskaltavat kosia, ei se miehelle vaan kuulu !!!

t -00 kihloihin jouluna mennyt KOSIVA nainen ;)

Vierailija
27/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat metsästäjiä, nääs.

Ei edes nykynaisen tarvitsisi alentua kosimaan polvillaan! Kyllä se on miehen tehtävä, mies pyytää ja nainen harkitsee, antaako.

Tai voittehan te sopia, että valehtelette tutuille miehen kosineen....

Vierailija
28/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan sitten, miltä miehen ilme näytti, kun kosit :)

Vierailija
29/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se, en muista minkä niminen mutta jossa Julia Roberts ja Susan Sarandon pääosissa. Se mies solmii aamulla sängyssä langan Julian sormeen, pitää puheen siinä samalla ja sitten pujottaa lankaa pitkin sormuksen sormeen. :)

Voi minua romantikkoa.

Vierailija
30/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin vielä, että mies kosii. Jos ei ole kosinut 1. vuosipäivänä, voisin kosia. Kosisin vain, jos tietäisin, ettei mies vain saa aikaiseksi tai että mies pelkää nolaavansa itsensä.

Vierailija
31/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska ne saa palauttaa jos en uskalla kosia tai jos mies vastaa kieltävästi (mut jos se jukoliste sen tekee niin menee vaihtoon kyllä salettiin)

ap

Tuo yllä sanomasi osoittaa, että ehkei aika ole kypsä kosinnalle. Kannattaa vielä pohtia, että rakastatko miestä todella niin paljon, että haluat hänen kanssaan naimisiin. Anteeksi vain, mutta tuo ' erouhkaus' kuulostaa mun mielestä sille, että haluat vain päivän prinsessana..

Vai kuulostaako sinun mielestäsi järkevälle se ajatus, että jouluna sinä joko menet kihloihin tai eroat? ;)

Vierailija
32/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta olitte olleet yhessä?? Aika pian kosit, ei ihme jos mies säikähti.

Mut ap:lle, ei mitään muuta kun anna mennä!! :)

Vierailija
33/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannatti kosia karkauspäivänä. Jos tuli rukkaset, miehen piti ostaa hamekankaat. ;)) Eikös ens vuonna justiinsa sopivasti ole helmikuussa karkauspäiväkin? Ei olisi pitkä odotus sinne asti. Ja kavereille ei tartteisi olla sitten nolona kosinnastaan, kun kerran karkauspäivänä se on " luvallista" .

Toki nainen kosii koska vaan, jos siltä tuntuu! Tsemppiä ap, toivottavasti saat myöntävän vastauksen! Älä sentään miestä laita heti vaihtoon, jos tuo ei ole vielä halukas naimisiin. Jos teillä rakkautta riittää ja teillä on hyvä toimiva suhde muuten, niin eiköhän niitä häitä ehdi tanssia myöhemminkin.

Vierailija
34/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä soittele miesten perään, anna ne soittaa sulle! Liian tyrkky muija karkottaa kaikki, mutta sopivasti etäinen (ei tietenkään tyly, kylmä) houkuttelee... Ja tää pitää paikkansa!

Minua on kosittu peräti 6 kertaa (olen 31) ja kaikkien mielestä olin " liian hyvä vapaana pidettäväksi" . Aviomieheni mielestä juuri tämä salaperäinen " etäisyys" oli se juttu... puhumattakaan siitä, että kiinnostuneita riitti aina, vaikka oltiin yhdessä liikenteessä :)

Vierailija
35/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tein myös minä, polvillani!

uskalsin sen tehdä kun oli ollut puhetta jo naimisiin menosta ym...

tsemppiä ap:lle!!! =)

Vierailija
36/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että moni mies on sen verran saamaton, ettei kuuna kullanvalkeana päätyisi naimisiin tai saisi lapsia, jolleivät naiset tekisi aloitetta.

Ap: rohkeasti vaan kosimaan, jouluyössä on vielä ihanaa taikaa! :-) (Ja liitto voi silti olla onnellinen ja " roolit" aivan oikein päin vaikka nainen kosisikin. En ole ikinä ajatellut tällaisen tilanteen olevan jotenkin epätoivoinen! Kai sitä nyt aikuiset ihmiset osaavat sopia tällaisesta asiasta, vaikka " muodollisen" kosimisen hoitaisi kumpi tahansa.)

Tsemppiä!

Vierailija
37/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin EPÄTOIVOISTA!!!!

Vierailija
38/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne asti ei taida ap odotella. ;)

30

Vierailija
39/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä kosi, taidat vaan haluta päivää prinsessana? Kysymys ei todellakaan ole siitä, vaan en haluaisi edes toitottaa asiaa ympäriinsä, enkä varsinkaan isoja häitä. Haluaisin vaan sormuksen sormeen, kun asumme eri paikkakunnilla töiden takia, ja olisi ikävää lievittämässä jonku konkreettinen asia...luulen että ollaan molemman sitoutuneita toisiimme ja oikeasti puhutaan, kuinka tämä suhde on ollut aina jotain elämää suurempaa...

ap

Vierailija
40/51 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikset luota sitoutumisen asteeseenne ilman sormuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän