Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen joku raivostui, kun kerroin että hiukseni ovat rasvaiset 48 h kuluttua pesusta

Vierailija
21.08.2023 |

Täällä on kyllä aivan sekopäistä väkeä

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena.

Minun sanottiin kuolevan viiden vuoden päästä, kun kerroin olevani yli 70 v ja nauttivani seksistä.

Jokaiselle mielipiteelle löytyy haukkuja ja suuttuja.

Valtakunnan loukkaantujan virka pitäisi perustaa, niin hänelle voisi kaikki ohjata suutumuksensa ja kärsimänsä vääryydet😅

Itse en kehtaisi mummona täällä revitellä seksi-jutuillani. Etkö ole saanut minkäänlaista kasvatusta ? Vai oletko niitä voimaantuneita naisia ? Vastenmielinen ajatuskin että joku syöpäinen mummo harmaata alakerrassakin kertoo täällä seksistään. Ei ihme että suomella menee huonosti kun vanhatkin on ihan sekaisin. Menehän nyt vaikka sinne marjaan. (Ja eksy sinne).

Vierailija
22/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on eroja kuinka talia erittyy. Eräs kosmetologi sanoi kerran, että jos kasvojen iho on rasvoittuva niin ryppyjä ei tule niin herkästi. Iho voitelee siis itseään luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut uhattiin tappaa kiduttamalla kun linkkasin kyselytuloksen hallituksen kannatuksesta. Maaseudun tulevaisuus: 25% suomalaisista kannattaa hallitusta.

Hiushommaa en ymmärrä, koska täysin yksilöllistä, miten päänahka erittää. Jos hius kasvaa nopeasti, toki päänahassa on vilkas verenkierto ja myös talirauhastoiminta.

Vierailija
24/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää hiustenpesu kaksi kertaa viikossa.

Ihmisillä on erilainen sietokyky likaisuuden suhteen.

Ei, vaan hiusväri paksuntaa hiusjuuren, tekee suojaavan kalvon sekä NOSTAA irti päänahasta.

Vierailija
25/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisissä on eroja kuinka talia erittyy. Eräs kosmetologi sanoi kerran, että jos kasvojen iho on rasvoittuva niin ryppyjä ei tule niin herkästi. Iho voitelee siis itseään luonnollisesti.

Mun naama oli teininä rasvainen kuin rasvapurkki ja ekat juonteet sain 15 vuotiaana ja kyllä niitä oli 18 vuotiaanakin jonkin verran. Vähän ajan päästä tuli silmänympärysjuonteet eli ei aina mene noin.

Vierailija
26/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin raivostui? Mistä tiedät että raivoistui? Vai sanoiko vaan kärkkäästi vastaan? Ei ihminen joka kirjoittaa jotain ole raivoissaan vaikka kirjoittaisi sun mielestä hiukan ikävään sävyyn.

Vierailija
27/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitaten negatiiviseen kommentointiin niin tuntuu, että narsismi on lisääntynyt.

Tuo on totta. Pitää jotenkin jenkkityyliin kasvattaa ipanat jo siihen, että he ovat ihmeellisiä ja oikeassa.

Siitä sitten nousu vaan ylös.

Katsoin järkyttyneenä, kun olimme tuttavan kanssa monen vuoden jälkeen rannalla. Hänen tyttärensä 13v söi oman herkkunsa ja lähes jokeltaen pyysi, että saako syödä myös äitinsä herkun. Äiti siihen, että ei kun se on minun. Tytär mankui, että haluaa-aa-aa. Äiti katsoi minua ja lapsiani ja sanoi, että josko meistä joku haluaisi jättää herkut syömättä, niin sitten lapsensa saisi enemmän...

Tätä lapsosta siinä pyöriteltiin koko pari tuntia. Oli niin ihmeellinen.

Todettiin omien mukeloiden kanssa, että saattaa mennä taas vuosia seuraavaan tapaamiseen.

Vierailija
28/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä rasvatukkia ootte.

Vierailija
29/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin raivostui? Mistä tiedät että raivoistui? Vai sanoiko vaan kärkkäästi vastaan? Ei ihminen joka kirjoittaa jotain ole raivoissaan vaikka kirjoittaisi sun mielestä hiukan ikävään sävyyn.

Poistatti koko keskustelun.

Ap

Vierailija
30/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitaten negatiiviseen kommentointiin niin tuntuu, että narsismi on lisääntynyt.

Tuo on totta. Pitää jotenkin jenkkityyliin kasvattaa ipanat jo siihen, että he ovat ihmeellisiä ja oikeassa.

Siitä sitten nousu vaan ylös.

Katsoin järkyttyneenä, kun olimme tuttavan kanssa monen vuoden jälkeen rannalla. Hänen tyttärensä 13v söi oman herkkunsa ja lähes jokeltaen pyysi, että saako syödä myös äitinsä herkun. Äiti siihen, että ei kun se on minun. Tytär mankui, että haluaa-aa-aa. Äiti katsoi minua ja lapsiani ja sanoi, että josko meistä joku haluaisi jättää herkut syömättä, niin sitten lapsensa saisi enemmän...

Tätä lapsosta siinä pyöriteltiin koko pari tuntia. Oli niin ihmeellinen.

Todettiin omien mukeloiden kanssa, että saattaa mennä taas vuosia seuraavaan tapaamiseen.

Kyllä. Vanhempien ei tulisi vahvistaa lapsen tai nuoren itsekästä käytöstä.

Vierailija
31/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena.

Minun sanottiin kuolevan viiden vuoden päästä, kun kerroin olevani yli 70 v ja nauttivani seksistä.

Valtakunnan loukkaantujan virka pitäisi perustaa, niin hänelle voisi kaikki ohjata suutumuksensa ja kärsimänsä vääryydet😅

Itse en kehtaisi mummona täällä revitellä seksi-jutuillani. Etkö ole saanut minkäänlaista kasvatusta ? Vai oletko niitä voimaantuneita naisia ? Vastenmielinen ajatuskin että joku syöpäinen mummo harmaata alakerrassakin kertoo täällä seksistään. Ei ihme että suomella menee huonosti kun vanhatkin on ihan sekaisin. Menehän nyt vaikka sinne marjaan. (Ja eksy sinne).

Anna mummojen revitellä seksi jutuillaan, on vaan pelkkää hyvää😀

Vierailija
32/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut uhattiin tappaa kiduttamalla kun linkkasin kyselytuloksen hallituksen kannatuksesta. Maaseudun tulevaisuus: 25% suomalaisista kannattaa hallitusta.

Hiushommaa en ymmärrä, koska täysin yksilöllistä, miten päänahka erittää. Jos hius kasvaa nopeasti, toki päänahassa on vilkas verenkierto ja myös talirauhastoiminta.

Itse tällä palstalla vastasin jotakin jonkun kärkkääseen kommenttiin, kun oli kirjoittanut sen jollekin muulle. No, tämä kärkkäilijä oli ihan satavarma, että olen se alkuperäinen kirjoittaja ja toivoi minut ja perheeni hengiltä.

Melkoinen toive siitä, että ihan asiallisesti kommentoi johonkin.

Toisaalta, saahan sitä koko ajan lukea, miten tässäkin maassa on paljon mielenterveysongelmaisia. Jossainhan hekin aikaansa viettävät.

33/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimenna shamppoo.

Vierailija
34/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjäinen kirjoitti:

Laimenna shamppoo.

Miksi ihmeessä tekisin niin?

Ap

Vierailija
35/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena.

Kertoo paljon ihmisestä, jolla on tuollainen ajatusmaailma.

Pikkuvinkki. Ota tekstejäsi talteen ja luepas ne sitten, kun olet aikuinen. Mahtaa hävettää.

Vierailija
36/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rasvoittuu jo yhdessä päivässä. Olen huomannut aikaisemmista keskusteluista, että joillekin tuntuu olevan mahdotonta ymmärtää miksi jotkut pesevät hiukset päivittäin ja alkavat luennoida, että kyllä sullekin riittäisi kerran viikossa ja hiuksille on haitaksi pestä usein. 🤷

Vierailija
37/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka oikeasti pesette kerran viikossa, ettekö harrasta viikon aikana lainkaan mitään hikoiluttavaa liikuntaa? Jos harrastaa 4-5 krt viikossa jotain niin on pakko pestä melkein päivittäin. Hiki ei tee päänahalle hyvää.

Vierailija
38/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjäinen kirjoitti:

Laimenna shamppoo.

Yksi p

Shampoo

Vierailija
39/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä tiedät kuka poistatti? Ei kai ne nyt mitään normaaleja keskusteluja poistele jos joku vaan sanoo että poistakaa, eihän täälä olisi sen jälkeen mitään keskusteluja.

Vierailija
40/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä tiedät kuka poistatti? Ei kai ne nyt mitään normaaleja keskusteluja poistele jos joku vaan sanoo että poistakaa, eihän täälä olisi sen jälkeen mitään keskusteluja.

Et ole tainnut paljoa palstailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi