Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen joku raivostui, kun kerroin että hiukseni ovat rasvaiset 48 h kuluttua pesusta

Vierailija
21.08.2023 |

Täällä on kyllä aivan sekopäistä väkeä

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kerran kuussa, mun rasvoittumistahdilla se riittää mutta eihän se tarkota että kaikkien pitäis näin tehdä. Joskus pesin itekin kerran päivässä, nyt riittää näin.

Säälin sitä joka vieressäsi joutuu istumaan. Tiedoksesi: päänahan tali haisee, vaikka "ei tarvisi" pestä kuin kerran kuussa. Itse et sitä haista, mutta me muut kyllä.

Vierailija
62/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai päänahka rasvoittuu nopeasti jos sitä koko ajan hinkkaa pesuaineilla! Joka päivä pesu on aikamoista.

Tiedoksesi että tämä on vanhaa legendaa jonka varjolla monia nopeasti rasvoittuvia on syyllistetty ja painostettu harventamaan pesuväliä, vaikka tosiaan osalla ihmisistä ei ole mitään muuta keinoa olla jotenkuten edustavassa kunnossa kuin päivittäinen pesu. Se myös auttaa monissa ihosairauksissa ja -ongelmissa.

Päivittäisestä pesusta ei siis ole mitään haittaa. Jos sitä tarvii, niin antaa mennä, ja unohtaa nämä höpönlöpöt.

Ei mitään haittaa, paitsi kemikaalikuorma sinulle ja luonnolle. Sen kun pesette, mutta ei se päänahan rasvoittumista helpotakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Päänahka myös tottuu harvempaan pesuun, kuten siihen että jatkuvati pestään. Rasvoittuminen kiihtyy. Itsellä voi talvella mennä viikko ennen kuin tarvitsee pestä, ei rasvoitu. Hiki  ja ihan ulkopuolelta tuleva lika on  varsinkin kesällä syy pestä vähän useimmin, 2 kertaa viikossa. Joskus riittää pelkkä vesipesu

Vierailija
64/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen kerran kuussa, mun rasvoittumistahdilla se riittää mutta eihän se tarkota että kaikkien pitäis näin tehdä. Joskus pesin itekin kerran päivässä, nyt riittää näin.

Säälin sitä joka vieressäsi joutuu istumaan. Tiedoksesi: päänahan tali haisee, vaikka "ei tarvisi" pestä kuin kerran kuussa. Itse et sitä haista, mutta me muut kyllä.

Kaikilla ei rasvoitu. Eikä se rasvoittuminen vähene jatkuvalla pesemisellä

Vierailija
65/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai päänahka rasvoittuu nopeasti jos sitä koko ajan hinkkaa pesuaineilla! Joka päivä pesu on aikamoista.

Minä pesin hiukseni eilen illalla. Nyt kun kosken otsaani, sormiin tarttuu rasvaa. Uskon, että muutaman sentin kauempana, siis siellä, missä hiukset kasvavat, iho on ihan yhtä rasvainen. Kyllä nuo hiukset päätä pitkin valuessaan ovat taas illalla ihan rasvaiset.

Vierailija
66/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi että tämä on vanhaa legendaa jonka varjolla monia nopeasti rasvoittuvia on syyllistetty ja painostettu harventamaan pesuväliä, vaikka tosiaan osalla ihmisistä ei ole mitään muuta keinoa olla jotenkuten edustavassa kunnossa kuin päivittäinen pesu. Se myös auttaa monissa ihosairauksissa ja -ongelmissa.

Päivittäisestä pesusta ei siis ole mitään haittaa. Jos sitä tarvii, niin antaa mennä, ja unohtaa nämä höpönlöpöt.

Ei mitään haittaa, paitsi kemikaalikuorma sinulle ja luonnolle. Sen kun pesette, mutta ei se päänahan rasvoittumista helpotakaan.

Nykyään on luontoystävällisiäkin vaihtoehtoja. Ja ei, tosiaan se päivittäinen pesu ei "helpota" rasvoittumista, koska mitään helpotusta ei tällä hius/päänahkatyypille ole! Ainut keino pitää itsensä kuosissa ja päänahan iho terveenä on se päivittäinen pesu, siihen rasvoittumiseen ei auta mikään - eikä varsinkaan teidän tarjoamanne poppakonstit.

Vierailija
67/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin raivostui? Mistä tiedät että raivoistui? Vai sanoiko vaan kärkkäästi vastaan? Ei ihminen joka kirjoittaa jotain ole raivoissaan vaikka kirjoittaisi sun mielestä hiukan ikävään sävyyn.

Poistatti koko keskustelun.

Ap

Mistä tiedät kuka poistatti? Ei kai ne nyt mitään normaaleja keskusteluja poistele jos joku vaan sanoo että poistakaa, eihän täälä olisi sen jälkeen mitään keskusteluja.

Et ole tainnut paljoa palstailla?

Enemmän kyllä hämmentää miksi joku tekee tällaisen aloituksen. Miksi hän pitää tätä omien hiustensa tilanteen raportointia näin tärkeänä, että suree tekemänsä aloituksen mahdollista poistamista ja luulee jonkun raivostuvan hänen tukkansa rasvoittumisesta.

Vierailija
68/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin raivostui? Mistä tiedät että raivoistui? Vai sanoiko vaan kärkkäästi vastaan? Ei ihminen joka kirjoittaa jotain ole raivoissaan vaikka kirjoittaisi sun mielestä hiukan ikävään sävyyn.

Ap

Mistä tiedät kuka poistatti? Ei kai ne nyt mitään normaaleja keskusteluja poistele jos joku vaan sanoo että poistakaa, eihän täälä olisi sen jälkeen mitään keskusteluja.

Enemmän kyllä hämmentää miksi joku tekee tällaisen aloituksen. Miksi hän pitää tätä omien hiustensa tilanteen raportointia näin tärkeänä, että suree tekemänsä aloituksen mahdollista poistamista ja luulee jonkun raivostuvan hänen tukkansa rasvoittumisesta.

Missasit koko pointin.. Tämä keskustelu ei käsittele mun hiuksia.

Ap

Vierailija
69/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena.

Minun sanottiin kuolevan viiden vuoden päästä, kun kerroin olevani yli 70 v ja nauttivani seksistä.

Jokaiselle mielipiteelle löytyy haukkuja ja suuttuja.

Valtakunnan loukkaantujan virka pitäisi perustaa, niin hänelle voisi kaikki ohjata suutumuksensa ja kärsimänsä vääryydet😅

Itse en kehtaisi mummona täällä revitellä seksi-jutuillani. Etkö ole saanut minkäänlaista kasvatusta ? Vai oletko niitä voimaantuneita naisia ? Vastenmielinen ajatuskin että joku syöpäinen mummo harmaata alakerrassakin kertoo täällä seksistään. Ei ihme että suomella menee huonosti kun vanhatkin on ihan sekaisin. Menehän nyt vaikka sinne marjaan. (Ja eksy sinne).

Anna mummojen revitellä seksi jutuillaan, on vaan pelkkää hyvää😀

Oma seksielämä surkastuu kun tulee tämä kusi nen mummo mieleen.

Muista karma🤣

En usko idän pas kaan.

Vierailija
70/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelukulttuuri on täällä kyllä jotain kaoottista.

Vierailija
71/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä on paljon oikeasti todella tyhmiä ihmisiä. "MINÄ pesen hiukseni vain kerran viikossa, miksi kaikki muut eivät tee niin!!" Minä, minä, minä, minä.

AV on ainoa paikka missä olen huomannut ihmisten pyrkivän kumoamaan tilastoja henkilökohtaisella kokemuksella. Eikä asiaa esitetä todellakaan siitä näkökulmasta, että tiedoistettaisiin olevan itse tilastopoikkeama.

Esim. joku viittaa tilastoon jonka mukaan luonnossa oleskelu edesauttaa suurimman osan ihmisistä palautumista, joku tulee kommentoimaan "tämä ei pidä paikkaansa, itse ainakin ahdistun luonnossa".

Taikausko rehottaa.

Vierailija
72/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä ehkä kannattaa kokeilla, on kuivashampoo. Se kuulemma pitäisi laittaa nimenomaan puhtaisiin hiuksiin. Ja se sit pidentää pesuväliä. Tätä siis vois ajatella sellaisessa tilanteessa, jossa ei välttis pesumahdollisuutta ole heti, kun tarttis.

Vierailija
73/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää kun tulee niin rasvoittuminen vähenee, kerta kaksi viikossa riittää.

Vierailija
74/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä ehkä kannattaa kokeilla, on kuivashampoo. Se kuulemma pitäisi laittaa nimenomaan puhtaisiin hiuksiin. Ja se sit pidentää pesuväliä. Tätä siis vois ajatella sellaisessa tilanteessa, jossa ei välttis pesumahdollisuutta ole heti, kun tarttis.

Kuivashampoon jatkuva käyttö aiheuttaa hiusten lähtöä koska sillä tukkii vain ihohuokoset ja hiuksen juuret.

Vierailija
75/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Kannattaa ihan vaan pestä.

Vierailija
76/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun pesemään hiukseni joka päivä.

Vierailija
77/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä että hiukset saisi pestä vaa pari kertaa viikossa? Yhdelle kaverille oltiin suositeltu että neljän päivän välein? Johan siinä päänahka tulehtuu ja haisee.

Vierailija
78/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 12 v ikäisestä akne. Olen 37. Samoin tukka rasvoittuu nopeasti. Mikäli pesen vain joka toinen päivä tai harvemmin niin kutina talista on päänahassa hirveä.

Vierailija
79/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikää kun tulee niin rasvoittuminen vähenee, kerta kaksi viikossa riittää.

Tai sitten ei :(

Vierailija
80/91 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missasit koko pointin.. Tämä keskustelu ei käsittele mun hiuksia.

Ap

Sinä et ymmärtänyt edellistä viestiä

"että suree tekemänsä aloituksen mahdollista poistamista ja luulee jonkun raivostuvan "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä