Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jael, 28, on ollut selibaatissa yli kaksi vuotta

Vierailija
20.08.2023 |

www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009790103.html

Jutusta pisti silmään tällainen viisaus:

"Tätä nykyä Jael identifioituu demiseksuaaliksi. Demiseksuaalisuus tarkoittaa, että fyysisen yhteyden lisäksi seksin harrastamiseen kaipaa myös tunnetason yhteyttä."

Anteeksi, mutta eikös tämä seksin tunnetaso ole ns. normaalia? Miksi tällainen määrittely "demiseksuaalisuus"?

Aika usein tuossakin toistuu tämä "minä minä". Tokihan sitä selibaattiaan pitää sitten korostaa peniskakkujuhlilla ja haastatteluilla ip-lehdille?

Kommentit (304)

Vierailija
281/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: "Anteeksi, mutta eikös tämä seksin tunnetaso ole ns. normaalia?" 

Vastaan että ei ole. Tämän tietää jokainen ihminen joka vaatii tunnesiteen seksiin ja joka on joskus deittaillut. Pidetään suunnilleen jonain friikkinä jos haluaa tutustua ensin ja muodostaa tunneyhteyden ennen sänkyyn hyppäämistä.

Juuri näin. Olen itse aseksuaali, mahdollisesti demi, mutta enpä pääse edes tutkimaan voisiko seksuaalinen halu löytyä, kun kukaan ei halua tutustua rauhassa ilman seksiä niin pitkään kuin mitä tunnesiteen muodostuminen minulta vaatii.

Olen kuullut tämän niin monta kertaa, "siis sehän on normaalia että on tunteita ennen seksiä" - vaan eipä olekaan "normaalia" siinä mielessä että tämä olisi yleisintä. Aseksuaalina/mahdollisena deminä en tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa juuri tapaamaani mieheen, ja mieluiten olisimme ensin "romanttisia ystäviä" vaikkapa noin vuoden ajan, jotta voisi nähdä kehittyykö seksuaalisia tunteita. Ihan naurettavaa väittää että suurin osa ihmisistä jotenkin normaalisti deittailisi näin :D. Ystäväpiirissäni kaikki parit on syntyneet niin että ensin tapaillaan ja pannaan, ja sitten katsotaan tuleeko syviä tunteita.

Tässäkin sekoittuu kaksi osin erillistä asiaa - seksin harrastaminen ilman tunteita ja tunteiden kehittymisen nopeus. Itse en pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla tunteiden syttyminen kestää vuoden. Minulla ne syttyy paljon nopeammin, ja olisi aivan liian tuskallista elää yksipuolisten tunteiden suhteessa odottelemassa syntyykö niitä toisella ikinä vai ei.

Joo en todellakaan mäkään voisi odottaa vuotta. Itsellä syntyy tunteet nopeasti enkä voisi seurustella toisen kanssa joka vielä pohtii onko tunteita vai ei. En myöskään ymmärrä nykypäivän tapailukulttuuria kun voidaan tapailla kuukausia jopa yli vuosi ennen kuin aletaan seurustelemaan. Mä olen aina alkanut seurustella hyvin nopeasti. Seksiä pitää olla hyvin pian, että tietää toimiiko se homma. 

harvempi varmaan vuotta meinaakaan odotettavaksi, mutta nykyään joku kuukausi -kaksi tuntuu olevan jo katastrofi. Jos haet tositarkoituksella seuraa ja toinen vaikuttaa potentiaaliselta, niin miksi sinne petiin pitää välittömästi rynnätä ja sitten toki kiireessä jatkaa metsästyspeliä jos heti ei tullut ilotulituksia. Itse olen introvertti ja mulle ajatuskin siitä, että joku änkisi ensitreffien jälkeen suoraan iholle ahdistaa. En tarvitse avioliittolupausta, vaan sitä että toinen tuntuu tutummalta ja turvalliselta. Ja se vaatii sitä tutustumista ja pientä tunteiden heräämistä alkuun. Kai aikuiset ihmiset osaa käydä leffassa, kävelyllä, syömässä, kahvilla etc ja tutustua toiseen.  Sen vuoksi ei ole kiinnostanut pitkän suhteen jälkeen edes mihinkään tinderiin mennä, kun voin vain kuvitella sitä vonkauksen määrää ja prinsessaksi nimittelyä kun ei nopea eteneminen kelpaa. Nykykulttuurissa olet epänormaali, jos pano 2 viestin jälkeen ei kiinnosta.

Me ihmiset ollaan erilaisia. En todellakaan odottaisi kahta tai edes kuukautta, että on seksiä. Kyllä sitä voi olla vaikka heti. Tutustua toisiinsa monella tapaa. Olen 44v. ja olen aina ajatellut näin, että ei ole mulle ainakaan mikään nykypäivän juttu. 

Sama juttu. Itselle on selvästi sopivin tyyli edetä seksiin nopeasti ja useimmat parisuhteeni - kymmenen vuoden avioliitto mukaan lukien - ovatkin alkaneet yhden yön jutusta. Joillakin menee niin päin, että seksiä ei pystytä harrastamaan ennen syvän tunneyhteyden luomista. Minulla niin päin, ettei syvää tunneyhteyttä synny ellei suhde ole edennyt fyysiseksi. En pysty rakastumaan ihmiseen, jos en vielä tiedä tuntuuko hänen intiimi kosketuksensa oikealta vai ei.

Jos yhden yön jutusta seuraa parisuhde, niin eihän se silloin ole yhden yön juttu?

Naiset eivät harrasta yhden illan juttuja, joten parisuhteita ei voi muodostua tätä kautta.

Vierailija
282/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37-vuotias enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Ikinä ei ole ollut pienintäkään kiinnostusta moiseen, ei edes teininä. Pikemminkin inhottaa pelkkä ajatuskin seksistä, kuvottavan kuuloista puuhaa.

Sama täällä. En ole koskaan ymmärtänyt viehätystä kyseiseen aktiviteettiin. 🤷🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkikäteen kun kaikille asioille on nimikin annettu, olen pohtinut onko se puheissa oleva ilmaisu jostain henkilöstä "panisin" sellainen, että katsojalle iskee heti seksuaalinen kipinä johonkin tuntemattomaan? Tuo kun on itselleni ihan vieras ajatus. Jo teini-ihastukset koen enemmän sellaisena romanttisena kipinänä, enkä niinkään seksuaalisena. En todellakaan hyppäisi kenenkään sänkyyn sellaisen yhden tai edes kymmenen baari-illan jälkeen.

Olen näin myöhemmin määritellyt itseni heteroromanttiseksi ja demiseksuaaliksi jolla on jonkinlainen BL-fetissi. Eli sellainen tavallinen joita tämä maailma on pullollaan.

Ohis, mutta mikä on BL-fetissi?

Ihmiset kokevat asiat eri tavalla. Minulla romanttiseen kipinään liittyy aina voimakkaasti seksuaalinen kipinä. En pysty ihastumaan vain romanttisesti ilman seksuaalista halua, vaan minulla ihastumiseen liittyy aina seksuaalinen vetovoima.

Vierailija
284/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan että ei ole. Tämän tietää jokainen ihminen joka vaatii tunnesiteen seksiin ja joka on joskus deittaillut. Pidetään suunnilleen jonain friikkinä jos haluaa tutustua ensin ja muodostaa tunneyhteyden ennen sänkyyn hyppäämistä.

Juuri näin. Olen itse aseksuaali, mahdollisesti demi, mutta enpä pääse edes tutkimaan voisiko seksuaalinen halu löytyä, kun kukaan ei halua tutustua rauhassa ilman seksiä niin pitkään kuin mitä tunnesiteen muodostuminen minulta vaatii.

Olen kuullut tämän niin monta kertaa, "siis sehän on normaalia että on tunteita ennen seksiä" - vaan eipä olekaan "normaalia" siinä mielessä että tämä olisi yleisintä. Aseksuaalina/mahdollisena deminä en tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa juuri tapaamaani mieheen, ja mieluiten olisimme ensin "romanttisia ystäviä" vaikkapa noin vuoden ajan, jotta voisi nähdä kehittyykö seksuaalisia tunteita. Ihan naurettavaa väittää että suurin osa ihmisistä jotenkin normaalisti deittailisi näin :D. Ystäväpiirissäni kaikki parit on syntyneet niin että ensin tapaillaan ja pannaan, ja sitten katsotaan tuleeko syviä tunteita.

Tässäkin sekoittuu kaksi osin erillistä asiaa - seksin harrastaminen ilman tunteita ja tunteiden kehittymisen nopeus. Itse en pystyisi seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla tunteiden syttyminen kestää vuoden. Minulla ne syttyy paljon nopeammin, ja olisi aivan liian tuskallista elää yksipuolisten tunteiden suhteessa odottelemassa syntyykö niitä toisella ikinä vai ei.

Joo en todellakaan mäkään voisi odottaa vuotta. Itsellä syntyy tunteet nopeasti enkä voisi seurustella toisen kanssa joka vielä pohtii onko tunteita vai ei. En myöskään ymmärrä nykypäivän tapailukulttuuria kun voidaan tapailla kuukausia jopa yli vuosi ennen kuin aletaan seurustelemaan. Mä olen aina alkanut seurustella hyvin nopeasti. Seksiä pitää olla hyvin pian, että tietää toimiiko se homma. 

harvempi varmaan vuotta meinaakaan odotettavaksi, mutta nykyään joku kuukausi -kaksi tuntuu olevan jo katastrofi. Jos haet tositarkoituksella seuraa ja toinen vaikuttaa potentiaaliselta, niin miksi sinne petiin pitää välittömästi rynnätä ja sitten toki kiireessä jatkaa metsästyspeliä jos heti ei tullut ilotulituksia. Itse olen introvertti ja mulle ajatuskin siitä, että joku änkisi ensitreffien jälkeen suoraan iholle ahdistaa. En tarvitse avioliittolupausta, vaan sitä että toinen tuntuu tutummalta ja turvalliselta. Ja se vaatii sitä tutustumista ja pientä tunteiden heräämistä alkuun. Kai aikuiset ihmiset osaa käydä leffassa, kävelyllä, syömässä, kahvilla etc ja tutustua toiseen.  Sen vuoksi ei ole kiinnostanut pitkän suhteen jälkeen edes mihinkään tinderiin mennä, kun voin vain kuvitella sitä vonkauksen määrää ja prinsessaksi nimittelyä kun ei nopea eteneminen kelpaa. Nykykulttuurissa olet epänormaali, jos pano 2 viestin jälkeen ei kiinnosta.

Me ihmiset ollaan erilaisia. En todellakaan odottaisi kahta tai edes kuukautta, että on seksiä. Kyllä sitä voi olla vaikka heti. Tutustua toisiinsa monella tapaa. Olen 44v. ja olen aina ajatellut näin, että ei ole mulle ainakaan mikään nykypäivän juttu. 

Sama juttu. Itselle on selvästi sopivin tyyli edetä seksiin nopeasti ja useimmat parisuhteeni - kymmenen vuoden avioliitto mukaan lukien - ovatkin alkaneet yhden yön jutusta. Joillakin menee niin päin, että seksiä ei pystytä harrastamaan ennen syvän tunneyhteyden luomista. Minulla niin päin, ettei syvää tunneyhteyttä synny ellei suhde ole edennyt fyysiseksi. En pysty rakastumaan ihmiseen, jos en vielä tiedä tuntuuko hänen intiimi kosketuksensa oikealta vai ei.

Jos yhden yön jutusta seuraa parisuhde, niin eihän se silloin ole yhden yön juttu?

Minkälaisesta rautalangasta täällä oikein täytyy asiat vääntää, vai miksi tätäkään eivät jotkut tajua? En ole tuo, jolle vastasit, mutta eiköhän tuo tarkoita sitä, että juttuun on lähdetty ajatuksella, että siltä on haettu lähinnä yhden illan juttua. Oma suhteeni alkoi nimenomaan seksisuhteesta, oletin vielä, että ölyhyestä sellaisesta. Ei ollut kylläkään entuudestaan tuntematon ihminen. Kävikin ilmi, että meillä synkkasi niin seksissä kuin muutenkin aivan täydellisesti, joten siitä se lähti.

Vierailija
285/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No otetaan nyt vielä ne muualla maailmassa niin tärkeät pronominitkin käyttöön, niin siis esittelenkö mä jatkossa itseni niin, että nimen lisäksi luettelen siihen perään "demiseksuaali, hetero, cis-mies, hän/hän? Ettei kukaan pelkkää loukkaavansa mua 😳

No sinänsä on ihan olennaista tietoa, onko hetero, bi vai homoseksuaali, että ainakin deitti-ilmoituksissa olisi syytä tuoda oma suuntautuminen ilmi jotenkin. Olen itse binainen, ja muiden naisten profiileista on välillä vaikea arvata, ovatko heteroita (koska joskus heteronaisetkin kalastelevat muiden naisten tykkäyksiä itsetuntobuustia hakiessaan) vai etsivätkö oikeasti naista. Joten on mielestäni hyvä idea mainita oma seksuaalinen suuntautuneisuus tai kertoa asia muuten, tyyliin "etsin miestä, joka on sitä-tai-tätä". Ja samoin on fiksua laittaa deitti-ilmoitukseen, jos on demiseksuaali tai aseksuaali - se säästää molempien ospauolten aikaa silloin, jos ei sovita yhteen, mutta auttaa samanhenkisiä löytämään toisensa. Samasta syystähän monet kertovat esim. emojien avulla bdsm-mieltymyksistään, koska eivät halua vaniljakumppaneita. Ja mitä tuohon cis-mainintaan tulee, niin tuntuuhan se joillekin heteromiehille olevan olennaista, että nainen on nimenomaan cis-nainen. Tätä tosin yleensä ei kukaan mainitse, mutta sen sijaan ihmiset useimmiten kertovat, jos ovat trans.

Mulla on Tinderissä ja Badoossa tullut tykkäys samalta naiselta vaikka mä haen miestä ja profiilissa lukee selkeästi mun olevan hetero. Olen siis itsekin nainen. En ymmärrä miksi tuo nainen molemmissa on laittanut tykkäyksen. Eka kuva hänellä sellainen, että saattaisi mennäkin naisellisen näköisestä miehestä, mutta kun selaa kuvia enemmän niin näkee selvästi, että kyseessä on nainen. Ainakin Tinderin tekstistäkin tuli esille, että on nainen. Miehen nimeä kuitenkin käyttää.

Vierailija
286/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät harrasta yhden illan juttuja, joten parisuhteita ei voi muodostua tätä kautta.

Taasko sä tollo jatkat tuota typerää jankkaamista?

Vierailija
287/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä on taas tuo kitinä ja itku, että vain komeat miehet saa seksiä? Todella monella tavallisella miehellä on puoliso ja todella monella tavallisella miehellä on ollut yhden illan juttuja. Itse olen nainen ja kyllä mun kanssa petiin on päässyt ihan tavallisiakin miehiä. Kahden sellaisen kanssa olen ollut pitkässä parisuhteessa ja toisen kanssa sain lapsen, toisen kanssa olin naimisissa. 

Niin huvittavaa ja säälittävää itkeä tuollaista kun fakta on, että moni tavallinen mies saa kyllä naisen yhdeksi illaksi tai parisuhteeseen. Jos ei saa, niin kyllä silloin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko omassa olemuksessa, käytöksessä jne. jotakin parantamisen varaa.

Vierailija
288/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin (sinkkuna) reilu 2 vuotta omasta tahdosta ilman seksiä. Seuraa olisi ollut tarjolla, mutta oma terveys semmoisella mallilla, että parempi oli olla ilman seksiä. 

Vierailija
289/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut seksiä viimeksi kuukausi sitten, ehkä tällä viikolla uudestaan kyseisen miehen kanssa. Sitä ennen yli vuosi sitten vaikka olin parisuhteessa. En voi kuitenkaan sanoa olevani selibaatissa koska masturboin. 

Vierailija
290/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mikä miehiin on koronan jälkeen iskenyt. Jos erehdyt juttusille, niin kohta alkaa seksistä vihjailu. Pitääkö mun olla vaan naisten kanssa tekemisissä? Jotenkin sairaaksi mennyt. Ei mitään käytöstapoja!

Vierailija
291/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jotain jää kirjoitti:

– "Sinä aamuna kotiin mennessäni tajusin, että mulla ei jäänyt tästä tapaamisesta käteen taas yhtään mitään, Jael muistelee nyt."

No jäi ainakin siemenet sisään.

Minulla oli nuorena poikaystävä, joka oli yrittänyt itsemurhaa yhden yön jutun jälkeen koska siitä olo jäänyt niin tyhjä ja paha olo. Että kyllä niitä löytyy miehissäkin, joille ei tunteeton seksi sovi.

Varmasti löytyy.  Ja kenties arvaat empaattisena ihmisenä mitkä ovat tuntemukset miehellä -tai miksi tämä olsi sukupuoleen sidottua- naisellakin, joka joutuu tahtomattaan olemaan aina se toinen jonka kanssa ei haluta edetä seksiin saati parisuhteeseen.

- Ilman, että tähän asiaan on osoitettavissa, jokin erityinen syy, jollaisena itse kokemattomana esittää sen, että henkilö on elää ja on elänyt koko ikänsä tai aiankin aikuisikänsä hyvin sukjetussa ja valvotussa ympäristössä, kuten sairaalassa (tai muussa terveyttä ylläpitävässä laitoksessa) tai läheis(t)en hoidettavana lapsuudenkodissa ilman kokemusta muualla asumsiesta omatoimisesti tai osana muuta yhteisöä, kuten armeijassa (, josta toki Suomen oloista moni on, ainakin määräajoin ns. lomilla, jolloin oletus on, että armeijaa käyvä on muualla kuin armeija alueella). Tunnetuimpia tällaisia suljettuja ympäristöjä on tietysti myös erilaiset vankilat.   

Kuten, joku jo alussa kirjoitti (, vaikka tuo väite myöhemmin kiistettiin) niin siinäkin on eroa onko kokematon nainen vai mies. Itse olen kärjistetysti sitä mieltä, että kun puhutaan tai mediassa esitellään täysin kokemattomia miehiä, niin valitettavan usein he oikeasti monesti ovat ulkoiselta olemukseltaan ja asenteiltaan sellaisia, ettei varmasti moni ns. täyspäinen ihmettele miksi nämä täysin kokemattomat miehet ovat edelleen karttuneesta iästään huolimatta täysin seksiä kokemattomia. - ja jos on ovat säällsien oloisia ja näköisiä ns. tolkun ja tavanoamsien järjenkin omaavia, niin kuten tuo ed. kirjoittaja antoi ymmärtää, niin heistä kerrotuissa jutuissa rivien väliin saatetaan kirjoittaa silloin, ettei tuo mies nyt oikeasti seksiä haluaisikaan saada keneltäkään naiselta vaan tosielta mieheltä (tai miehiltä). - Ellei sitten mies ole jonkun erityisen uskonnomn tai muun ismin tai aatteen omaava, jonka johdosta mies kärvistelee edelleen tahattomasti selibaatissa kun hänen vakaumukseen sopivaa naista ei ole tullut kohdalle. 

Kun taas naisille "kokemattomuuden" uskotellaan olevan enempi heidän omaa valintaansa ja päätöstä. Ei sitä, että perusterve ja vähintään "normaalin ulkomuodon"  omaava nainen olisi täysin tahtomattaan jäänyt vaille seksiä. - Tietysti aina on poikkeuksia.     

Huokaus. Huokaus toistamiseen. Kun tätä asiaa miettii ja ajattelee puskee taas vain itse inhon tunteet pintaan kun en saata ymmärtää miksi oma kohtalo on ja on ollut aina päätyä frienzonelle. - Ei tämä friendzonlle pääseminen tai joutuminenkaan ole erityisen huono tai ikävä paikka. Päinvastoin. Mutta olisihan se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukava löytää. Nopeutaakseni kohtaamistamme tuskn nopeuttaa se, että katkeroidun ja kyynistyn saati, että uhriutuisin.

- Olen yrittänyt opetella ja painaa mieleeni, että seksin harrastaminen on enempi mahdollisuus kuin velvollisuus. - Ilmankin olen pärjännyt vaikka tosinaan syyhyää ja on syyhynnyt aika pahasti 

Vierailija
292/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä on taas tuo kitinä ja itku, että vain komeat miehet saa seksiä? Todella monella tavallisella miehellä on puoliso ja todella monella tavallisella miehellä on ollut yhden illan juttuja. Itse olen nainen ja kyllä mun kanssa petiin on päässyt ihan tavallisiakin miehiä. Kahden sellaisen kanssa olen ollut pitkässä parisuhteessa ja toisen kanssa sain lapsen, toisen kanssa olin naimisissa. 

Niin huvittavaa ja säälittävää itkeä tuollaista kun fakta on, että moni tavallinen mies saa kyllä naisen yhdeksi illaksi tai parisuhteeseen. Jos ei saa, niin kyllä silloin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä onko omassa olemuksessa, käytöksessä jne. jotakin parantamisen varaa.

Todellisuus on tarua ihmeellsiempää. - Itse menen joskus torille, tai automarkettiin tai katselen ihmisiä ympärilläni kun odotan junaa tai  pääsyä lentokoneeseen. - En minä heistä seksiikokemuksiensa määrää erota. En usko, ettö hekään minun. Tuskin monikaan sellaista edes ajattelee, Itse vain toisinaan ajattelen ja ihmettelen, että miksi se on juuri minä, jonka tiedän, ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Miksi niin moni muu tuntuu löytävän ja kohtaavan sen tosien niin paljon helpommin. Miksi oma kohtaloni on ja on ollut päästä tai joutua sille tasolle, jota kutsutaan friendzoneksi.

On turhauttavaa kun ei hahmota tai löydä tälle syytä. Tai no sen syyn. kyllä, että onnekseni tai epäonnekseni olen huomaamattani kasvattanut ympärilelni jonkinlaisen suojamuurin tai haarniskan; olen ollut jo niin kauan "ilman", että en varmaan edes enää usko, että kukaan oikeasti haluaisikaan seksiä minun kanssani.

Ja kun on tällainen defenssi ("haarniska") ,niin vaikka itselleni sen kantamien on niin arkipäiväistä ja normaalia, että saatan sen välillä unohtaa, niin kai sen muut jollain tavalla aitivat ja huomaavat minusta. En tiedä mistä.

Mutta huomaavat vähän samalla tavoin kuin toisten karisman ja valovoimaisuuden; joissakin on vain "se", jokin selittämätön joka herättää huomion. - Tai sitten eivät huomaa mitään ja minä jatkan omien luulojeni ja kuvitelmieni vankina.

Vierailija
293/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jael valitsee baarista väärät miehet. Taitaa mennä ulkonäkö edellä random miesten kanssa sänkyyn.

Jos itse päätyisin Jealin kanssa sänkyyn, niin Jeal tuskin lähtisi aamulla kotiin. Olen niitä miehiä jotka kiihoittuvat naisen tyydyttämisestä joten nainen saa paljon huomiota eikä minun laukeamisella ole mikään kiire.

Erään naistenlehden blogissa oli samanlainen tarina: Superkuuma nainen oli löytänyt mielestään ihanan miehen joka osoittautui sängyssä itsekääksi. Vaikka nainen oli ottanut asian puheeksi, mikään ei muuttunut ja nainen erosi miehestä. Miten tuollaiset superkuumat naiset onnistuu löytämään sänkyyn vain huonoja miehiä?

Vierailija
294/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt ulkonäkö edellä ja löytänyt seksikumppaniksi todella taitavan miehen. Ne vähemmän komeat olivat liian kokemattomia ja epävarmoja mun makuun. Sopivat varmaan jollekin kaltaiselleen paremmin.

Vierailija
295/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mennyt ulkonäkö edellä ja löytänyt seksikumppaniksi todella taitavan miehen. Ne vähemmän komeat olivat liian kokemattomia ja epävarmoja mun makuun. Sopivat varmaan jollekin kaltaiselleen paremmin.

Sulla on käynyt hyvä zägä. Niin on käynyt myös jokaisella joka on pokannut minut baarista mukaan. 15 vuotta nuorempi nainen oli omasta mielestään erittäin tyytyväinen, kun sai kanssani orgasmeja.

Jaelin kuvat on hyvä esimerkki: Suht tavallisen näköisestä naisesta tulee miehen mielestä superkuuma, kun poseeraa rohkeasti.

Vierailija
296/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku sanoa mikä seksuaalisuuden muoto minulla on? - olen nainen ja tykkään miehistä. En harrasta irtoseksiä. Haluan tuntea seksikumppanini, ja harrastan seksiä mieluusti sellaisen kanssa, josta olen kiinnostunut ja jonka kanssa haluaisin suhteeseen. 

En tiedä. - Jos olisit mies, etkä olsi valmis ja halukas seksiin kolmansien treffien yhteydessä ja valitsisit nukkuma paikaksesi sohvan, etkä naisen vierellä naisen selkeästä ja ymmärrettävästä vihjeestä, että hän haluaisi harrastaa seksiä kanssasi, niin mikäli tällä palstalla kirjoittavia on uskominen niin olsit hyvin estynyt ja hoitoa vailla idiootti todennäköisesti impotentti tai ainakin pienimunainen ja erektiovaikeusksita kärsivä, joka ei edes ymmärrä omaa käytöstään kun tällaisen tilanteen jälkeen uskottelee, itselleen, että hänellä ja naisella saattaisi olla jotain yhteistä tulevaisuutta, jolla tarkoittaa muutakin kuin moikkaamista niissä tilanteissa, jolloin nainen ei ole ennättänyt kääntää selkäänsä miehelle tai muutoin kadota miehen näköpiiristä.   

Mutta joo. Minusta tuo käytöksesi ja toiveesi on perin yleisinhimillinen. Minua vain turhauttaa kun osa tuntuu edelleen ajattelevan, että terveet ja hyväkuntoiset normaalin libidon omaavat miehet olisivat aina halukkaita ja valmiita seksiin. - Toki olen laittanut merkille tällöinkin moni kirjoittaja kääntää miehjen haluttomuuden olevan naisen vika ja syy. 

Toki nyt kolmansilla treffeillä voisi harrastaa seksiä. Oletan ja odotan, että kolmansilla treffeillä tiedän ja tunnen henkilöstä jo, että haluanko jatkaa ja kehitellä jotain enemmän. 

Mutta haluaisitko päättää muuten orastaneen parsiuheen ja tai tapailun, jollei mies haluaisi vielä kolmansien treffein yhteydessä harrastaa seksiä kanssasi. - Olettaen. että ette tunne toisianne muutoin ennestään, vaan kolmannet treffit olisvat kolmaskerta kun tapaisitte ja viettäisitte aikaa yhdessä. (-Luulen tuon edellä  nähneeni tuon edellä viitatun kirjoituksen ja siinä kirjoittaja kertoim ettei ollut tunteunut naist aaiemmin)

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse luultavasti haluaisin. Kestän huonosti seksuaalista torjuntaa enkä koe tarpeelliseksi hammasta purren jäädä suhteeseen joka satuttaa, kun sellaisiakin miehiä on tarjolla jotka aidosti tykkää ja haluaa ja hyväksyy.

Niin vain olemme erilaisia. - Voin aidosti uskoa ja kuvitella, että kolmansien treffien yhteydessä mies, joka ei ole halunnut - ei edes naisen selkesätoi vihjeestä huolimatta- halunnut seksiä naisen kanssa jota ei entuudestaan tuntenut on saattanut pitää itseään fiksuna. Tahdikkaana. Tai sellaisena, joka haluaisi aidosti ensin tutusta naiseen. Mutta ehkä hän oppi noiden palautteiden perusteella, että parasta on kun vain ymmärtää kärttää seksiä itse naiselta niin eipähän pääse kukaan väittämään häntä estyneeksi tai kohtaamansa nainen kokemaan, että hän ei aidosti kiinostaisi miestä.

Miksi palautteista pitäisi oppia olemaan jotain muuta kuin on? Oppivatko demiseksuaalit naiset antamaan ekana iltana seksiä, jos miehet haukkuvat heitä pihtareiksi? Tuskinpa. Miksi ei vaan voi hyväksyä, ettei kaikki sovi kaikille? Jotkut haluaa sänkyyn ekana iltana, jotkut vasta kuukausien päästä, kolmannet vasta alttarilla. Miksi pitäisi yrittää miellyttää kaikkia sen sijaan, että keskittyisi etsimään kumppania joka näkee ja kokee maailman samalla tavalla kuin itse?

Kuten sanottu, siinä ei ole mitään vikaa ettei halua seksiä heti suhteen alussa. Minulle sellainen on kuitenkin väärä kumppani. Ei siinäkään ole mitään pahaa - väitän, että kaikki ihmiset ovat vääriä kumppaneita useimmille ja oikeita vain hyvin harvoille. Eikä ole mitään järkeä feikata muuta kuin on, silloin päätyy vaan epätyydyttävään suhteeseen ihan vääränlaisen ihmisen kanssa.

Jatkan vielä, kun mainitsit tuon fiksuuden ja tahdikkuuden. On ihan fiksua kieltäytyä seksistä silloin kun kokee, ettei itse ole siihen vielä valmis. Toinen tehköön sitten omat päätöksensä. Mutta väitän, että on äärimmäisen harvoin hyvä idea yrittää tehdä vaikutusta ja todistella jotain torjumalla kiinnostava ihminen. Useimmat ihmiset kun tuppavat pitämään torjuntaa negatiivisena signaalina. Tiedän kyllä, että osa miehistä ajattelee juuri noin, että osoittavat vakavaa kiinnostusta kieltäytymällä seksistä. Yleensä se tulkitaan täysin päinvastoin ja lopputuloksena on friendzone.

Kiitos tästäkin kommentista. - Luulempa että olet oikeassa. - Kuten edellä kirjoitin, niin edelleen osa haluaa pitää uskomusta ja luuloa yllä siitä, että terve ja viriili ja normaalin libidon omaava mies olisi "heti valmis kiuas" eli valmis seksiin aina jos vain kun nainen antaa ymmärtää, että haluaa sitä miehen kanssa.

- Ja miehen olisi vähintään velvollisuus suostua siihen, ettei loukkaisi naisen tunteita. Tai jotta häntä ei leimattaisi naisen mielikuvissa (kaappi)homoksi tai peittelevän jotain kuten seksitautia, jonka ei haluais tarttuvan naiseen. -Tai sitten osa haluaa aatella miehen kieltäytymsien syynä olevan vain ja ja ainoastaan naisessa; mies kyllä suostuisi jos naine olisi sitä tai tätä.

- Sinänsä onkin jännää kuinka avoimesti seksiä haluavaan ja seksuaalisuuteen suhtautuvaan naiseen saatetaan edeleen suhatua. Siinä missä tiedetään tai ainakim uskotaan naisella olleen useita seksikumppaneita. niin nainen saatetaan edelleen joidenkin puheissa leimata esimerkiksi huo-rak-si. jakorasiaksi, meistennielijäksi jne. ei niin kovin mairittelevilla ilmaisuilla ja kuvauksilla.

Kun taas tiedot tai kuvitelmat ja luulot miehestä joka avoimesti haluaa  (tai on halunnut) seksiä ja , jolla olisi ollut useita seksikumppaneita  saattavat taas edelleen olla monen miehen korvissa kehuja arvostuksen osoituksia miestä kohtaan, joiden perusteella mies uskoo ja kuvittelee olevansa parempi ja viriilimpi ja siten arvotetumpi ja kunnioitetumpi mies - miesten joukossa.  Eli luovat hänestä aivan vastakkaisen mielikuvan kuin se, jota naisesta muodostuu vataavista luonnehtimisita.

Tässä on varmasti vielä kehittämisen varaa. Minä koen myös, että torjunnasta loukkaantuminen on naisena ikäänkuin sosiaalisesti ymmärretympää ja hyväksytympää kuin miehellä. Kuitenkin seksuaalisuus on useimmille ihmisille tavalla tai toisella herkkä asia. Sekä sillä tavalla herkkä, ettei ketään saisi painostaa tai pakottaa ennen kuin on valmis, mutta myös sillä tavalla herkkä, että tällä alueella torjutuksi tuleminen voi haavoittaa äärimmäisen syvältä. Seksuaalisen hyväksynnän kaipuu voi olla todella syvällä ihmisessä. Jotenkin tätä puolta tunnutaan ymmärtävän paremmin jos halukas osapuoli on nainen, mutta sitten jos se on mies, niin pitäisi mukisematta odotella vaikka maailman tappiin tai on kylmä tunteeton sika. Vaikka eihän se aina niin mene. Kyllä miehissäkin on niitä, joille se seksi tarkoittaa pohjimmiltaan hyväksyntää ja rakkautta, ja torjunta koetaan viestinä siitä että minä en kelpaa ja riitä.

En ole hän jonka kirjoitusta kommnentoit mutta  luulen monen muunkin olevan samaa mieltä tästä, että kehittämisen varaa olisi paljonkin! 

Vierailija
297/304 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tässä pohtinut selibaattia. Voisin jopa pitää sitä yllä avioliittoon asti. Sen verran kyllästynyt miesten seksikeskeisyyteen. En tarvitse enää yhtään uutta panoa.

Vierailija
298/304 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Onko noissa kaikissa kuvissa sama nainen? Katsoin että kuka tuo pihatuolissa istuva hyvin hoikka tumma nainen on. Ei kyllä näytä niin yhtään samalta ihmiseltä kuin muissa kuvissa oleva. Niin voiko joku selventää?

Vierailija
299/304 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin tässä pohtinut selibaattia. Voisin jopa pitää sitä yllä avioliittoon asti. Sen verran kyllästynyt miesten seksikeskeisyyteen. En tarvitse enää yhtään uutta panoa.

Tyylinsä kullakin. Itse en ainakaan ostaisi sikaa säkissä ja harrastaisi seksiä vasta avioliitossa. Kyllähän autokin koeajetaan. Seksi on mulle tärkeä osa parisuhdetta ja sitä saa olla hyvin alusta lähtien.

Vierailija
300/304 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota selibaattia ei sitten sanana ymmärretä mitenkään. Ihminen ei ole selibaatissa, jos ei harrasta seksiä toisen ihmisen kanssa. Selibaatissa oleva ihminen ei harrasta seksiä ollenkaan, edes itsensä kanssa.

Minä en harrasta seksiä edes itseni kanssa. Se ei ole koskaan oikein kiinnostanut. Ollessani parisuhteessa haluan kyllä harrastaa seksiä. Pitkiä parisuhteita minulla on ollut kaksi. t. 42-v eronnut nainen, 9,5 vuotta selibaatissa