Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus ja uupumus vei kaikki ystäväni

Vierailija
17.08.2023 |

Olen ollut muutaman vuoden ajan uupunut ja masentunut. Ja huomannut, että minulla ei ole enää yhtään ystävää. En ole masennuksesta huolimatta kaatanut heidän niskaan negatiivista, en vain ole jaksanut tavata ja pitää tiivistä yhteyttä, kun en melkein kotitöitäkään jaksa, välillä jaksaisin vain maata sängyssä. Ystäväni tietävät kyllä, että olen uupunut ja masentunut. He eivät enää ole kiinnostuneita seurastani, eivät enää halua tavata, viesteihini vastaavat jotain sellaista kohteliasta ympäripyöreää mitä joillekin puolitutuille on tapana vastata. Vaikka suurimman osan heistä olen tuntenut yli 20 vuotta. Ilmeisesti en ole enää heidän ystävä eikä minulla ole siis enää ystäviä, koska ei minulla ole voimia tässä olotilassa alkaa etsimään jostain uusia ystäviä, se on muutenkin aikuisena todella vaikeaa eikä kaikki löydä millään. Miksi tässä kävi näin?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman kokemukseni.

Jaksoin yrittää yhteydenpitoa pitkään. Mutta puheluihini/viesteihini ei vastattu, jos jotain saatiin sovittua se peruttiin pari tuntia ennen tapaamista.

Mulla ei ole paljon ystäviä. Ehkä siksi yritin tästä yhdestäkin pitää kiinni. Oma hyvinvointini alkoi kärsiä kun tunsin aina itseni tarpeettomaksi.

Joten lopetin yhteydenotot. Hän ei koskaan ottanut yhteyttä. Se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi