Leikattuani viimeinkin itselleni lyhyen tukan voin vilpittömästi suositella sitä kaikille teille kanssasisarille
On kyllä vapauttava tunne kun ei tarvitse laittaa enää hiuksia ja kuivuvat nopeasti suihkun jälkeen. Ehdoton suositus kaikille!
Kommentit (142)
Ponnarille täytyy saada.
Jos on miesmalliin leikattu, joutuu käymään kampaajalla joka kuukausi...!
Ei ikinä lyhyttä. Aamulla sojottava pystyssä. Pakko ja kastella ja laittaa. Puoli pitkänä polkkana ollut nyt useamman vuoden. Nyt saa kasvaa vähän pidemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on miesmalliin leikattu, joutuu käymään kampaajalla joka kuukausi...!
Ehkä aloittaja tahtoo lisää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin hiukseni lyhyemmiksi ja nyt tuntuu, kuin olisin ilmaa miehille. Mikä siinäkin on. Kyllästyin puolipitkiin. Aina saman näköiset. Nyt olen ainakin pirteämmän näköinen. Ostin parturisakset ja nyt muotoilen hiuksiani itse. Oma "salainen" harrastus.
En kelpaa kenellekään, joten mitä väliä, minkä näköisenä kulkee. Omapa on pääni. Tuntuu jotenkin sadistisen hyvältä ajatukselta nirhiä hiuksia. Päivä päivältä olen entistä rumempi.
Raja se tulee tuossa vastaan. Tukka lyhynee ja loppuu kesken. Sitten leikkaan kaljuksi ja hankin peruukin :)
Tämä oli elämäni paras keksintö! Omat hiukset harvenneet sairauden takia. Kotona voi pitää huoletta sänkitukkaa kun ei ole ketään näkemässä. Kun lähden ulos, sen kun vetäisen peruukin päähän. Vaihtelun vuoksi käytän erilaisia.
Mulla on tylsää, niin leikkaan omaa tukkaani. Jotain ahdistusta. Kun leikkaa hiukset lyhyiksi, elämä alkaa ikäänkuin alusta. Uudistuu. Hiukan sama, kun käärme luo nahkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin hiukseni lyhyemmiksi ja nyt tuntuu, kuin olisin ilmaa miehille. Mikä siinäkin on. Kyllästyin puolipitkiin. Aina saman näköiset. Nyt olen ainakin pirteämmän näköinen. Ostin parturisakset ja nyt muotoilen hiuksiani itse. Oma "salainen" harrastus.
En kelpaa kenellekään, joten mitä väliä, minkä näköisenä kulkee. Omapa on pääni. Tuntuu jotenkin sadistisen hyvältä ajatukselta nirhiä hiuksia. Päivä päivältä olen entistä rumempi.
Raja se tulee tuossa vastaan. Tukka lyhynee ja loppuu kesken. Sitten leikkaan kaljuksi ja hankin peruukin :)
Tämä oli elämäni paras keksintö! Omat hiukset harvenneet sairauden takia. Kotona voi pitää huoletta sänkitukkaa kun ei ole ketään näkemässä. Kun lähden ulos, sen kun vetäisen peruukin päähän. Vaihtelun vuoksi käytän erilaisia.
Hiukset ovat naisen kruunu, sanotaan. Sitten kun ei ole enää tukkaa, osa naiseudesta katoaa. Sillä tavalla uudistuu ja puhdistuu.
Ihminen ei voi koskaan hypätä samaan virtaan, joko ihminen on muuttunut tai virta on muuttunut. Hiukset ovat ehkä näkyvin osa ihmisen identiteettiä. Kun niitä ei ole tai ne harventuvat, jotain lähtee pois. Mutta samalla tulee jotain tilalle. Aina tulee jotain tilalle.
Ja samalla loppui kadulla vislailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tylsää, niin leikkaan omaa tukkaani. Jotain ahdistusta. Kun leikkaa hiukset lyhyiksi, elämä alkaa ikäänkuin alusta. Uudistuu. Hiukan sama, kun käärme luo nahkaansa.
Olenkin epäillyt, että lyhyeksi nyrhityt hiukset naisella viestii mielenterveydenongelmista. Kaljusta puhumattakaan, ellei vika ole sytostaateissa.
Lyhyt on suhteellinen käsite. Omat hiukset on olkapäihin, leikkasin 15 cm ja näissä on laittamista joka ikinen päivä..
Kaksi asiaa, joista en pidä. Lyhyet hiukset naisella ja ylipaino. Näistä olen ajatellut pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi asiaa, joista en pidä. Lyhyet hiukset naisella ja ylipaino. Näistä olen ajatellut pysyä erossa.
ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
"Siisti miestukka"?
Mikä vika sellaisessa? Minulla oli pitkä tukka lapsena ja vielä nuorena hetken, 15-vuotiaana leikkautin lyhyeksi ja siitä asti ollut lyhyt. Ja tulee olemaan. En jaksaisi takuta pitkän tukan kanssa.
Itse koen lyhyet helpompina. Nopea pestä ja kuivata. Eikä niitä tarvinnut kyllä juuri laittaa. Ja kun itse opetteli ne leikkaamaan niin ei maksanut mitään. Ja ne myös sopi minulle, kun on sirot niska ja kasvot. Nyt kuitenkin olen kasvattanut pitkät ja toki nämäkin sopii minulle, kun on paksut ja oma väri on kiva. Mutta seborrean takia päänahka pitää pestä päivittäin. Ja kestää tunteja kuivua. Nytkin vielä tuntuu hiukan kosteutta ja suihkussa kävin 4h sitten. Ja en jaksa laittaa tätä, ponnari on lähes aina kun ulos lähden. Mutta niin, kai tämä sitten on naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa. Sitten pääsen lopullisesti sinun tyylisistä ulkonäkökeskeisistä ihmisistä eroon. Elämänlaatu paranee. Tähänkin meni sitten 20 vuotta.
No mitäs mieltä miehesi on niistä lyhkäsistä hiuksista vai onko sulle edes miestä? Eikä varmaan lyhyttukkasille tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa. Sitten pääsen lopullisesti sinun tyylisistä ulkonäkökeskeisistä ihmisistä eroon. Elämänlaatu paranee. Tähänkin meni sitten 20 vuotta.
Kun toiseen suuntaan kumartaa, toiseen pyllistää. On niin vapauttava ajatus päästä eroon hiuksista ja niiden tuomista ennakkoasetuksista. Lyhyttykkaisena tapaan miehiä, jotka pitävät lyhyistä hiuksista naisilla tai sitten eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Elämänlaatu paranee 100 %, kun ei ole mitään vaatimuksia ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs mieltä miehesi on niistä lyhkäsistä hiuksista vai onko sulle edes miestä? Eikä varmaan lyhyttukkasille tulekaan.
Ei ole, mutta jossain vaiheessa tulee. Katon sitten sellaisen, joka ei arvota ihmistä hiusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset on paljon helpommat arjessa kuin lyhyet. Lyhyet hiukset vaativat joka aamuista väkertelyä paljon eri tuotteit ja kerran kuukaudessa leikkausta, kun malli kasvaa yli. Ei todellakaan helpot.
Miehen kannalta lyhyet on helpommat. Ei tarvitse viemäriä ja sukanpohjia putsata pitkistä hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta jossain vaiheessa tulee. Katon sitten sellaisen, joka ei arvota ihmistä hiusten perusteella.
On ihan oma päätös vähentää potentiaalisten kumppanien määrää. Etenkin kun naiset usein ovat passiivisia parinvalinnassa ja odottavat miehiltä aloitteellisuutta.