Leikattuani viimeinkin itselleni lyhyen tukan voin vilpittömästi suositella sitä kaikille teille kanssasisarille
On kyllä vapauttava tunne kun ei tarvitse laittaa enää hiuksia ja kuivuvat nopeasti suihkun jälkeen. Ehdoton suositus kaikille!
Kommentit (142)
Ei kiitos, kerran erehdyin ja kasvatin pitkät hiukset takaisin.
Meillä kaikilla on jo lyhyt kouvolatukka.
Haluaisit vain vahingon kiertämään.
Lyhyttä oli pakko laittaa joka aamu. Ei kiitos enää koskaan.
Jos on siro pää ja kauniit kasvot niin lyhyet hiukset sopiikin hyvin!
Niin esimerkiksi ponnari on todella työläs laittaa aamulla. Ettet vain haluaisi huonohiuksisena sopeutua paremmin joukkoon?
Ps. Minäkin suosittelen kaljua ja ylipainoa kaikille miehille.
Minulle hiukset ovat materiaalia, joka kasvaa ja jota voi lyhentää ja jolla voi leikitellä. Olen elämäni varrella leikkauttanut hiukseni ihan lyhyiksi ("poikatukka") ainakin kahteen otteeseen (ei ollut minkäänlaista negatiivista vaikutusta miesten mielenkiintoon), olen pitänyt pitkiä hiuksia, olen teettänyt permanentin (en enää 90-luvun jälkeen), olen leikkauttanut polkkatukan, olen leikkauttanut niskasta lyhyen ja sivuilta pitkän kuten yhteen aikaan oli muotia... En ymmärrä näitä kauhisteluja tai jankutusta, että vain pitkät hiukset voivat olla kauniit. Minulla on ainakin vielä sen verran paksut hiukset, että niitä voi pitää myös pitkänä, mutta siinä vaiheessa kun niistä tulee hiirenhäntä niin en todellakaan roikota sellaista niskassani.
Vierailija kirjoitti:
Näitä nyt näkee marketeissa. Järkyttävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä oli pakko laittaa joka aamu. Ei kiitos enää koskaan.
Ja rampata kampaajalla vähintään joka toinen kuukausi. Ei kiitos.
Lyhyet sopivat suurimmalle osalle suomalaisista naisista paremmin kuin pitkät, mutta kuten näistäkin vastauksista näkee se on jotenkin vaikea asia monille. On toki heitäkin joille pitkät sopivat paremmin, mutta moni roikottaa mukanaan huonokuntoista ja rumaa reuhkaa vain koska se on olevinaan sitten naisellinen ja kaunis.
Kiirakin kaunistui valtavasti kun leikkasi sen ohuen polkkatukan pois
Vierailija kirjoitti:
Harvemmalla vaan on. Useammalla on paksu ja lyhyt kaula ja ainoa "hymykin" löytyy niskan puolelta kun makkarat irvistää.
Pitkät hiukset on paljon helpommat arjessa kuin lyhyet. Lyhyet hiukset vaativat joka aamuista väkertelyä paljon eri tuotteit ja kerran kuukaudessa leikkausta, kun malli kasvaa yli. Ei todellakaan helpot.
Vierailija kirjoitti:
Niin sopii! Jos en olisi tällainen pyöreäpäinen pottunokka jolla on vieläpä iso otsa niin pitäisin aina lyhyttä "poikatukkaa" ne näyttävät tosi hyviltä jos vain on sopivat kasvonpiirteet! Enkä tarkoita mitään ns kananpersettä tai kouvolatukkaa
Laittaa? Pitkät hiuksethan ovat pese ja pidä. Hiukset märkinä liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Kiirakin kaunistui valtavasti kun leikkasi sen ohuen polkkatukan pois
Hänen kohdallaan täytyy kyllä sanoa, että lipsahti jo liiankin lyhyeksi eikä mielestäni sovi hänelle.
Miten lyhyestä tässä keskustelussa on edes kyse? Tuollaisesta kuten kiiralla vai polkkatukasta?
Jo on ylimielisyys ja omahyväisyys huipussaan. Ihan kuin muut ei osaisi halutessaan leikkauttaa tukkaansa ilman sun suosittelujakin.
Höpö höpö