Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikattuani viimeinkin itselleni lyhyen tukan voin vilpittömästi suositella sitä kaikille teille kanssasisarille

Vierailija
15.08.2023 |

On kyllä vapauttava tunne kun ei tarvitse laittaa enää hiuksia ja kuivuvat nopeasti suihkun jälkeen. Ehdoton suositus kaikille!

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukseni ovat olleet kaikkea millin siilistä puoleen selkään, melkein vyötärölle asti ulottuvaan. Minulle sopii pitkät hiukset, koska ne pysyvät siisteinä, vaikka niitä ei joka kuukausi leikata/tasoitetakaan.

Vierailija
62/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että lyhyet hiukset tuntuvat aluksi helpoilta. Mutta jos haluaa pitää ne lyhyinä, pitää tehdä asioita sen eteen.

Pitkät hiukset taas pysyvät pitkinä ihan itsestään, jopa jonkin verran pitenevätkin, ellei asialle tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset ovat oikeasti kasvonpiirteille melko vaativat, kaikki kun ei ole Halle Berryjä (jolle muuten mielestäni sopii lyhyet paljon paremmin kasvojen upean luuston takia).

Itse tykkäsin kyllä aikoinaan omista lyhyistä hiuksista, mutta enää en niitä ottaisi. Se jatkuva laittaminen ja parturilla juokseminen ei vain nappaa yhtään. Pitkät ovat itselleni paljon helpommat ja tykkään tosi paljon kun voi laittaa erilaisia kampauksia.

Vierailija
64/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva että tykkäät. Ei sitä omaa mallia silti kannata muille tyrkyttää.

Ei ole mun juttu.

Vierailija
65/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin, mutta tosiaan on liian työläs ja tulee hintavaksi pitää samassa mallissa.

Vierailija
66/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lompakko kiittää kun on pienempi vesilasku👍

Vierailija
67/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkautin jo yläasteella. Kampaaja kysyi kaksi kertaa, että ihanko oikeasti haluan nyt lyhyet hiukset. Kyllä halusin, ja ne on tosi helppohoitoiset, koska ovat tosi taipuisat ja minun ei koskaan tarvitse laittaa hiuksia. Pesun jälkeen kuivuvat tosi nopeasti muotoonsa eikä tarvitse käyttää edes mitään hiustuotteita. 

Ja koska sinun lyhyet hiuksesi asettuvat pesun jälkeen itsestään siististi, niin tekee varmasti kaikkien muidenkin hiukset? Turha tulla mistään kasvusuunnista ja pyörteistä tai piikkisuorista hiuksista avautumaan. Ne eivät ole todellisia.

Vierailija
68/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos, kerran erehdyin ja kasvatin pitkät hiukset takaisin.

Sama kokemus.

Olin aivan poissa tolaltani sen lyhuen hiusmallin kanssa, en lainkaan oma itseni. Ne sitä paitsi rasvoittuivat alta aikayksikön. Pitkät pysyvät siistempinä ja puhtainakin kauemmin. Kun lyhyt tukka on likainen, se on sitä koko muutaman sentin hiuksen pituuden verran. Kun pitkä tukka on likainen, se on sitä tyvestään vain sen muutaman sentin pituuden verran ja näin hiuksia pystyy vielä pöyhentämään vaikka tyvi olisikin jos rasvainen, mutta eipä ole koko päänuppi pesun tarpeessa.

Vierailija
69/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa näyttää Tarja Haloselta, niin lyhyet hiukset ovat oikea valinta.

Vierailija
70/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa näyttää Tarja Haloselta, niin lyhyet hiukset ovat oikea valinta.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
71/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on jo lyhyt kouvolatukka.

Maailmalla tunnetaan nimellä"can i speak with your supervisor"-tukka.

Vierailija
72/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on siro pää ja kauniit kasvot niin lyhyet hiukset sopiikin hyvin!

Lyhyet hiukset sopivat hyvin myös leveän leukalinjan tai jo vähän ruosahtaneet kasvot omaaville. Kun hiukset ovat ylempänä kuin leukalinja niin niillä on kasvoja kohottava vaikutus. Pitkät hiukset saavat kasvot valahtamaan alas. Vanhempien naisten kannattaisi harkita lyhyitä hiuksia, ne nuorentavat kummasti. Nykyisessä pitkiä hiuksia ihannoivassa kulttuurissa vaatii kyllä hyvää itsetuntoa ja vahvuutta pitää lyhyitä hiuksia.

Vierailija
73/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mahtaa olla siro pää? Epäilen vahvasti, ettei monellakaan sellaista ole.

Vierailija
74/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mahtaa olla siro pää? Epäilen vahvasti, ettei monellakaan sellaista ole.

Ei ole, ei. Kyllä olisi kallonkutistajille töitä.

Vierailija
75/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele vaan. Mä tykkään omista pitkistä hiuksistani ja suosittelen sulle samanlaisia.

Vierailija
76/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän ovat makuasioita ja kauneus on taas katsojan silmissä.

Vierailija
77/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa käydä parturissa. Leikkaan hiukset itse ja teen ponnarin, letin tai nutturan.

Vierailija
78/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin hiukseni lyhyemmiksi ja nyt tuntuu, kuin olisin ilmaa miehille. Mikä siinäkin on. Kyllästyin puolipitkiin. Aina saman näköiset. Nyt olen ainakin pirteämmän näköinen. Ostin parturisakset ja nyt muotoilen hiuksiani itse. Oma "salainen" harrastus.

En kelpaa kenellekään, joten mitä väliä, minkä näköisenä kulkee. Omapa on pääni. Tuntuu jotenkin sadistisen hyvältä ajatukselta nirhiä hiuksia. Päivä päivältä olen entistä rumempi.

Vierailija
79/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasin hiukseni lyhyemmiksi ja nyt tuntuu, kuin olisin ilmaa miehille. Mikä siinäkin on. Kyllästyin puolipitkiin. Aina saman näköiset. Nyt olen ainakin pirteämmän näköinen. Ostin parturisakset ja nyt muotoilen hiuksiani itse. Oma "salainen" harrastus.

En kelpaa kenellekään, joten mitä väliä, minkä näköisenä kulkee. Omapa on pääni. Tuntuu jotenkin sadistisen hyvältä ajatukselta nirhiä hiuksia. Päivä päivältä olen entistä rumempi.

Raja se tulee tuossa vastaan. Tukka lyhynee ja loppuu kesken. Sitten leikkaan kaljuksi ja hankin peruukin :)

Vierailija
80/142 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim Sinead Oconnorilla oli kauniin muotoinen pää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä