Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikattuani viimeinkin itselleni lyhyen tukan voin vilpittömästi suositella sitä kaikille teille kanssasisarille

Vierailija
15.08.2023 |

On kyllä vapauttava tunne kun ei tarvitse laittaa enää hiuksia ja kuivuvat nopeasti suihkun jälkeen. Ehdoton suositus kaikille!

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs mieltä miehesi on niistä lyhkäsistä hiuksista vai onko sulle edes miestä? Eikä varmaan lyhyttukkasille tulekaan.

Minun mieheni kyllä tykkää lyhyistä hiuksistani. Minulla on ollut pisimmillään lyhyt polkka ja suurimman osan aikaa "poika tukka". Aina on miehiä riittänyt.

Vierailija
142/142 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen monien mustavalkoista ajatusmaailmaa hiusasioissa. Lähinnä kommentit "jokainen nainen on kauniimpi pitkillä hiuksilla" tai "lyhyt tukka ei sovi kenellekään".

Riippuu tosi monesta asiasta millainen tukka kellekin sopii. Esim. Kasvonpiirteistä, kasvon ja pään muodosta, kaulan pituudesta, ruumiinrakenteesta, pukeutumis ja meikkaustyylistä, hiusten tekstuurista ja paksuudesta jne.

Ohutta tai ohuehkoa hiusta harvoin kannattaa kasvattaa tosi pitkäksi vaikka kasvaisikin. Näyttää vaan sellaiselta lirulta ja takkuuntuu ja sähköistyy talvella. Ja sitten sen laittaa ponnarille kun ei halua että ne lirut on tiellä.

Polkkatukka sopii usein jos on kaunis hartialinja ja kaula ja poskipäät eikä tavattoman pitkä ja iso naama.

Ns. Poikahiukset ei välttämättä sovi jos on esim. Tosi iso leuka.

Monesti sirot kasvonpiirteet tulee paremmin esiin lyhyemmässä tukassa. Iso pehko ns. Piilottaa piirteet.

Olen huomannut, että isolla osalla naisista on pitkät hiukset, mutta harvemmalla suomalaisella ne on tosi paksut ja moni pitää kiinni ponnarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi