Kuinka lapsellinen ihminen kieltäytyy työpaikasta sen vuoksi, että vaaditaan huumetestiä?
Aikuinen ihminen ei suostu kusemaan purkkiin jos joku katsoo?
Tällaisilta ihmisiltä voisikin minun puolestani ottaa tuet pois.
Kommentit (173)
Mä oon käynyt huumetestissä ja suojelupoliisiltakin on tarkistettu mun tausta, useamman kerran.
Jotain salattavaa on, jos ei voi käydä pissanäytettä antamassa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän organisaatiossa on joitain pestejä, johon testi vaaditaan. Siitä kyllä kerrotaan aina työnhakuilmoituksessa, eli yllätyksenä ei tule kenellekään. Sen sijaan tursel, eli turvallisuusselvitys tehdään kaikille.[/quote
Aika monessa työsopimuksessa on, että suostuu huumetesteihin ja rasti ruutuun, mutta eri asia on, että tehdäänkö sitå huumetestiä ikinä vai ei.
Negatiivinen tulos voi silti aiheuttaa potkut, jos naama ei muuten miellytä ja työnantaja on itse huumerikollinen/huumepositiivinen.
Saako huumetestin muuten antaa kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt huumetestissä ja suojelupoliisiltakin on tarkistettu mun tausta, useamman kerran.
Supo tarkistaa minun taustoja ihan jo huvin vuoksi vaikka mitään syytä ei olisi enkä edes ole hakenut mitään työtä miksi pitäisi tarkistaa ja useimmiten Supo/muu poliisi keksii kaikenlaisia perättömiä valheita/tekosyitä minusta, vetää työtunnit alta ja lahjoo potkuja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Esim.peniksen pieni koko voi olla sellainen. Mullakin on tarkastettu kaikki tiedot ja olisihan mulla nyt huumerikoksista edes jotain tullut, jos niitä ongelmaksi asti käyttäisin. Voisin vaikka maksaa verikokeet itse, kunhan ei tarvitsisi virtsakoetta antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supo tarkistaa minun taustoja ihan jo huvin vuoksi vaikka mitään syytä ei olisi enkä edes ole hakenut mitään työtä miksi pitäisi tarkistaa ja useimmiten Supo/muu poliisi keksii kaikenlaisia perättömiä valheita/tekosyitä minusta, vetää työtunnit alta ja lahjoo potkuja minulle.
Jaa tarkistaa? Vaikka siihen pitää antaa itse lupa? Vai oletko rikollinen?
Mitä jos käyttää reseptillä kovia kipulääkkeitä? NEhän antavat positiivisen tuloksen?
Useimmiten suomalainen poliisi vielä jäädyttää tilejäni ikään kuin olosin ve nä läinen, vaikka en ole enkä ole mitään väärää tehnyt. Vetivät asunnonkim perusteetta alta, samoin aiheuttaneet lukemattomia potkuja minulle, taloudellista haittaa kaikin puolim ja vainoavat minua syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos käyttää reseptillä kovia kipulääkkeitä? NEhän antavat positiivisen tuloksen?
Ei kannata edes hakeutua tuommoiseem työhön jossa voidaan lavastaa syylliseksi. Useimmiten näillä aloilla luokattoman huono palkka ja ilmapiiri täysin prseestä.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne reseptit näkyy tiedoissasi.
Mitä huonompi palkka sitä enemmän vaaditaan ja kieroillaan.
Eikä sitä pissatestiä pomon silmien alla lirutella purkkiin. Työterveydessä, työajalla. Vessassa oli joku pieni luukku jonka kautta "tarkkailivat", mutta ei siinä kukaan ollut kyyläämässä. Ei miellyttävä tilanne, mutta pahempaakin olen joutunut kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono työpaikka on kyseessä jos tuollaista harrastetaan. Pomo on varmaan muutenkin täysi kyylä.
Tuossa parinkilometrin päässä olevalle Suomen toiseksi suurimmalle teollisuusalueelle et pääse mihinkään firmaan ilman huumeseuloja. Allekirjoitat työsopimuksessasi myös että sekä huumeseula että puhallutus voidaan tehdä koska tahansa (vaikka keskellä päivää) ja siellä ei tosiaankaan ole yhtä ainoaa pomoa. Ydinlaitoksissa töissä oleviin sovelletaan ihan samaa sääntöä. Puhallus voi myös tapahtua portilla eli jos viisari värähtääkin (siellä ei ole mitään muita rajoja kun 0 tai kännissä) niin sisälle ei ole asiaa ja luultavasti ei kohta töihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne reseptit näkyy tiedoissasi.
Näkyy näkyy, mutta mitä ne työnantajalla ei työterveydelle kuuluvat?
Vierailija kirjoitti:
Saisivat yleistyä jokaiseen työpaikkaan, satunnaiset testit silloin tällöin. Narkkarit pihalle. Tilalle löytyy tulijoita. Vähentäisi tehokkaasti huumeiden käyttöä.
Kuka haluaa kamapäisen lentäjän kyytiin? Tai kamapäisen kirurgin leikkauspöydälle? Käsi ylös!
Huumetesti ei mittaa sitä onko vaikutuksen alaisena sillä hetkellä. Tuo on vähän kuin puhaltaisit kapakassa perjantaina promillen ja maanantaina et pääsisi töihin, koska olet mukamas kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen selitys: narkkari.
TÄMÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisivat yleistyä jokaiseen työpaikkaan, satunnaiset testit silloin tällöin. Narkkarit pihalle. Tilalle löytyy tulijoita. Vähentäisi tehokkaasti huumeiden käyttöä.
Kuka haluaa kamapäisen lentäjän kyytiin? Tai kamapäisen kirurgin leikkauspöydälle? Käsi ylös!
Huumetesti ei mittaa sitä onko vaikutuksen alaisena sillä hetkellä. Tuo on vähän kuin puhaltaisit kapakassa perjantaina promillen ja maanantaina et pääsisi töihin, koska olet mukamas kännissä.
Jos ottaa edellisenä iltana muutaman lasillisen niin ei sitä enää aamulla ole humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. En halua kyseiseen työhön eikä halua työnantajakaan minua töihin eli win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huono työpaikka on kyseessä jos tuollaista harrastetaan. Pomo on varmaan muutenkin täysi kyylä.
Tuossa parinkilometrin päässä olevalle Suomen toiseksi suurimmalle teollisuusalueelle et pääse mihinkään firmaan ilman huumeseuloja. Allekirjoitat työsopimuksessasi myös että sekä huumeseula että puhallutus voidaan tehdä koska tahansa (vaikka keskellä päivää) ja siellä ei tosiaankaan ole yhtä ainoaa pomoa. Ydinlaitoksissa töissä oleviin sovelletaan ihan samaa sääntöä. Puhallus voi myös tapahtua portilla eli jos viisari värähtääkin (siellä ei ole mitään muita rajoja kun 0 tai kännissä) niin sisälle ei ole asiaa ja luultavasti ei kohta töihinkään.
Useimmiten noihin töihin halutaan heteroja, joilla on huume ja päihdetaustaa. Homoseksuaaleja ei sinne haluta. Palkkakin on pska ja työyhteisö pska.
Narkkari.