Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lapsellinen ihminen kieltäytyy työpaikasta sen vuoksi, että vaaditaan huumetestiä?

Vierailija
13.08.2023 |

Aikuinen ihminen ei suostu kusemaan purkkiin jos joku katsoo?

Tällaisilta ihmisiltä voisikin minun puolestani ottaa tuet pois.

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että itse kieltäytyisin ihan periaatteesta.

Vierailija
2/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono työpaikka on kyseessä jos tuollaista harrastetaan. Pomo on varmaan muutenkin täysi kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni laki vaatii sen tietyillä aloilla.

Vierailija
4/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huono työpaikka on kyseessä jos tuollaista harrastetaan. Pomo on varmaan muutenkin täysi kyylä.

Joo. Ja mistä poolista ne mahtaa rekrytä, piritorilta ehkä?

Vierailija
5/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen?

Aikuinen jolla on selkärankaa!

Vierailija
6/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hyväksyä myös peräsuolitutkimukset maanantaisin ja perjantaisin?

Aika lapsellista jos ei suostu todistamaan ettei pidä kiellettyjä asioita peräsuolessaan?

Vierailija
7/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai huonon työpaikan merkki jos pidetään huolta työntekijöiden turvallisuudesta?

Vierailija
8/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja mistä poolista ne mahtaa rekrytä, piritorilta ehkä?

Nykyään on lähes kaikkiin työpaikkoihin ainakin 50 hakijaa, joten miksi pitäisi ottaa joku joka vaikuttaa selkeästi päihtyneeltä työhaastattelussa.

Vierailija
9/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetestille pitää olla perusteet ja sen pitää aiheuttaa mahdollisimman vähän haittaa testattavalle.

Vierailija
10/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsellinen, vaan rikollinen.

Vierailija
11/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua työpaikkaan missä kollegoilla on huumeongelma. Siksi noita testejä tehdään, että joku on tullut aineissa työpaikalle.

Ei ole varmasti työnantajalla homma hanskassa muiltakaan osin, eli huonot esihenkilöt ja vaikeauksia saada työntekijöitä.

Vierailija
12/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy varmaan johonkin ihan muuhun tuollainen testaaminen. Ja tosiaan herättää kysymyksen lähinnä siitä, haetaanko sitä työntekijää ihan oikeasta osoitteesta.

Käviskö mulle piripäinen poliisi? Joo, kunhan pirit pysyy vapaalla.

Pilvessä oleva rekkakuski? Joo, kunhan blossit jää auton ulkopuolelle.

Jne.

Vierailija
13/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu työnantajalle vapaa-ajan harrastukset taikka tekemiset.

Kyllä poliisin voi kutsua paikalle, jos epäilee että on huumattuna työmaalla, mutta mitään vapaaehtoista testiä ei ole pakko tehdä.

Vierailija
14/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetesti on kyllä typerintä ikinä. Eihän siinä edes näy onko sillä hetkellä aineiden vaikutuksen alaisena.

Vierailija
15/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalissa työpaikassa ei tarvitse vahtia, että henkilöstö ei vedä huumeita työajalla. Tai vapaalla.

Vierailija
16/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua tehdä huumeidenkäyttäjän kanssa töitä. Juurikin valvottu pissitesti on oikea tapa testata.

Vierailija
17/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt huumausainetestissä, kun olen mennyt pankkiin töihin. Kuka haluaisi, että omia raha-asioita käsittelee joku huumausaineiden kanssa touhuava henkilö? Toki tuonkin testin kanssa voi kikkailla ja koska testejä ei uusita, ongelmat voivat alkaa vasta myöhemmin. En näe mitään huonoa siinä että testataan, kun henkilö aloittaa, ainakaan siinä hetkessä ei ongelmia ole.

Vierailija
18/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt huumausainetestissä, kun olen mennyt pankkiin töihin. Kuka haluaisi, että omia raha-asioita käsittelee joku huumausaineiden kanssa touhuava henkilö? Toki tuonkin testin kanssa voi kikkailla ja koska testejä ei uusita, ongelmat voivat alkaa vasta myöhemmin. En näe mitään huonoa siinä että testataan, kun henkilö aloittaa, ainakaan siinä hetkessä ei ongelmia ole.

En minä ainakaan. Rahojani saa käsitellä vain absolutisti, joka ei edes vapaa-ajallaan juo kahvia.

Vierailija
19/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen purkkiin kenenkään nähden kusta tarvitse.Ihan vessassa voi antaa näytteen ja sitten ovella ojentaa testaajalle.Ihan normaalia nämä testaukset,lähes jokainen työnantaja vaatii.

Vierailija
20/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttö on rikollista ja tukee rikollisjärjestöjä. Kai te narkkarit sen tajuatte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän