Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisia oikein vaivaa? Nainen, miksi sinä matchaat Tinderissä miehen jolle et aio vastata viesteihin mitään? Mikä järki tuossa on?

Vierailija
24.09.2025 |

Sama kaava on nyt toistunut kymmeniä, ellei satoja kertoja jo kohdallani.

Matchaan naisen kanssa, ja yleensä ensimmäisen vuorokauden aikana siitä laitan mukavan avausviestin naiselle...Mutta nainen ei vastaa mitään. Saatan laittaa parin päivän, tai viikon päästä vielä toisen viestin, mutta siihenkään ei vastata yhtään mitään! Mielestäni todella eriskummallista toimintaa naisilta, enkä enää yhtään ihmettele kun miehet valittavat deittailun vaikeutta.

Ja naiset eivät edes poista matcheista vaikka eivät vastaa mitään. Miksi eivät edes sitä tee, jos ei edes aloitusviestiin viitsitä vastata?

M36

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman olen huomannut

Vierailija
2/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei moni ymmärrä

Vierailija
4/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matchaan vain ulkomaalaisten naisten kanssa. Osaavat keskustella ja käytöstavat kunnossa.

Vierailija
5/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät samaa.

Tässä selitys AP: nämä naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta Tai ehkä kenestäkään muusta. He ovat Tinderissä huvikseen 

Vierailija
6/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ottaa Tinderin ihan liian vakavasti. Se on täynnä feikkiprofiileja, koska oikeat naiset lähtee sieltä. Veikkaisin että tuon miesten kontrollointipakkomielteen takia, missä nainen on elämänsä velkaa sen perusteella, että erehtyi pyyhläisemään oikealle. 

Vierailija
7/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen antanut vahinkotykkäyksen

- oikeassa elämässä tapahtuu jotakin yllättävää, että viestit jäävät katsomatta (vaativa työprojekti, sairastuminen jne.)

- viestejä tulee niin paljon, ettei ehdi vastata kaikkiin

- se aloitusviesti ei kenties ole niin hyvä kuin se mies itse ajattelee sen olevan

Tätä kyllä tapahtuu naisillekin, että ei ne kaikki miehetkään aina vastaa.

Vierailija
8/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoituksella voi olla paljonkin väliä. Eli onko sopiva hetki viestitellä ja jos ei, momentum saattaa mennä. Tai ehkä jo jutellaan parin tyypin kanssa. Viestin sisältökin vaikuttaa. 

Joskus kun käytin tinderiä (sieltä löytyi oma aviomies), en todellakaan jaksanut chattailla pitkillä viesteillä tuntemattomien kanssa vaan muutsman viestin jlk pyrin jo sopimaan ensitapaamisen ettei mene turhaan aikaa puhelimella roikkumiseen. Viestien pohtiminen ja kirjoittaminen voi olla sika kuluttavaa hommaa kun ei tiedä toisen sävyä ja kaiken voi tulkita ihan väärällä tavalla. 

Vierailija
9/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsevat parhaan vastaajan, oletan.

Vierailija
10/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen näin. Selaan välillä huvin vuoksi ja tulee matcheja mutta kellekään en vastaa mitään 

Vierailija
11/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko tähän: "Koska minä voin"?

Vierailija
12/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten hypergamia, deittiapit

Vierailija
13/13 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku ottaa Tinderin ihan liian vakavasti. Se on täynnä feikkiprofiileja, koska oikeat naiset lähtee sieltä. Veikkaisin että tuon miesten kontrollointipakkomielteen takia, missä nainen on elämänsä velkaa sen perusteella, että erehtyi pyyhläisemään oikealle. 

Ei nainen ole velkaa mitään selitystä tietenkään, mutta tuossahan ei kukaan kontrollointipakkomielteestä puhunutkaan sinua lukuunottamatta. Aivan asiallisesti kysyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi