Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lapsellinen ihminen kieltäytyy työpaikasta sen vuoksi, että vaaditaan huumetestiä?

Vierailija
13.08.2023 |

Aikuinen ihminen ei suostu kusemaan purkkiin jos joku katsoo?

Tällaisilta ihmisiltä voisikin minun puolestani ottaa tuet pois.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos olet käynyt viikonloppumatkalla vaikka Damissa tai Portugalissa ja poltellut kannabista, niin et saa duunipaikkaa? Hah, eipä tuommoinen työpaikka tosin edes kiinnostaisi.

Vierailija
22/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa lapsellisuudesta ehkä ole kyse. Kaikilta ei pissa tule, jos joku katsoo. Itse jännitän hysteerisesti sitä, että tulee pieru pissan kanssa, kun joutuu väkisin tynnäämään, ja jo ajatus on niin nöyryyttävä, ettei sellainen, joka piereskelee muiden naamalle ihan ilokseen, sitä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden käyttö on rikollista ja tukee rikollisjärjestöjä. Kai te narkkarit sen tajuatte?

Oman plantaasin kannabis ja taikasienet käytössä. Ainoa tuettu rikollisuus on henkkoht cooliusrike: olen yksinkertaisesti liian viilee jäbä.

Vierailija
24/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen purkkiin kenenkään nähden kusta tarvitse.Ihan vessassa voi antaa näytteen ja sitten ovella ojentaa testaajalle.Ihan normaalia nämä testaukset,lähes jokainen työnantaja vaatii.

Kyseistä tarkkaillaan, koska muuten taskusta voisi kaataa jonkun toisen kusta. Labroilla menee muuten näytteet sekaisin aina välillä, joten positiivisen tuloksen mahdollisuus ei ole koskaan nolla.

Vierailija
25/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin yksimielistä kommenttia että taitaa tulla yhdeltä tyypiltä kaikki. ;D

Vierailija
26/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen oma asia vaikka menisi lentokoneen ohjaamoon. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
27/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita käyttävä kieltäytyy. Muille se ei ole ongelma. Kyse mm. turvallisuudesta.

Vierailija
28/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen selitys: narkkari. 

Vierailija
29/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin yksimielistä kommenttia että taitaa tulla yhdeltä tyypiltä kaikki. ;D

Sulla on pää sekaisin ilman huumeita.

Vierailija
30/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tällä palstalla kukaan on niin ns. tasokkaassa työssä, jossa vaadittaisiin huumetestiä. Mielestäni myös nämä, jotka "periaatteesta" eivät suostu yksityisyyden vuoksi testeihin, niin he eivät alkaisi vaatimaan työpaikalla palkka-avoimuutta jne. Sehän on yksityisasia, ja periaatteellinen ihminen pitää yksityisasiat yksityisinä. En minä ainakaan menisi töihin, jossa minun palkkani olisi kaikkien tiedossa, ja sen pohjalta voisi sitten vaatia oikeuksia itselleen. Tiedän, että monelle kova paikka, kun itse kokevat ettei heidän tarvitse tehdä mitään myönnytyksiä, mutta heillä kuuluisi olla kaikki tarvittava tieto, mutta ihmiset ovat nykyään niin selkärangattomia.

Vierailija
31/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, joka ei suostu näyttämään alas ton ta kehoaan ja ku se maa n purkiiik toisten ihmisten katsellessa ja vet ä essä lap a seen niin tuet ja työpaikat vaan pois! Asukoot kadulla mokomatkin loisijat.

Vierailija
32/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen purkkiin kenenkään nähden kusta tarvitse.Ihan vessassa voi antaa näytteen ja sitten ovella ojentaa testaajalle.Ihan normaalia nämä testaukset,lähes jokainen työnantaja vaatii.

Jännä homma, et useammassa työpaikassa olleena ei ole koskaan otettu puheeksi. En tunne ketään joka olis testejä töissä joutunut antamaan. Tiedän, että esim ajoneuvojen kuljettajilta voidaan vaatia.

Mutta

Mikä siis on sun lähes jokainen?

Mm. Patrialla ja Puolustusvoimilla työskennellyt korkeakoulutettu

Vierailija
33/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden käyttö on rikollista ja tukee rikollisjärjestöjä. Kai te narkkarit sen tajuatte?

Olen kasvattanyt käyttämäni kannabiksen yli 30 vuotta, ja olin 25 vuotta töissä firmassa jonka johtajakin oli käyttänyt kannabista ulkomailla asuessaan. Ei ollut huumetestejä, enkä ollut päihtyneenä töissä.

Vierailija
34/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua tehdä huumeidenkäyttäjän kanssa töitä. Juurikin valvottu pissitesti on oikea tapa testata.

Mulle on ainakin ihan yksi ja sama käyttääkö työkaveri huumausaineita vai ei jos työnsä pystyy tekemään. Eri asi tietysti jos on sellainen työ, jossa olla vastuussa muiden ihmisten hengestä. 

Vierailija
35/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan ymmärrän testin vain aloilla, jossa huumeiden käyttö voi olla turvallisuusriski, toisaalta jos henkilö käyttää huumeita, jollakin hänen on se myös rahoitettava, joten riski varkauksiin työpaikalla kasvaa... No en tiedä, onko ihan suoraan noin yksinkertaista, mutta sillähän testejä perustellaan. Kyllä itse ainakin käyn mielelläni kusemassa purkkiin, koska en ole koskaan käyttänyt mitään huumeita, niin tiedän tuloksen olevan nega.

Vierailija
36/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jokaisessa maassa, älä hölmö yleistä. Viimeksi tänään sain naapurin poliisilta satsin hänen kasvattamaansa kukkaa. Illalla töihin!

Vierailija
37/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, periaatteesta. Olen sellaista maailmaa vastaan, jossa auktoriteetit saavat kiristämällä kytätä, kaivella, mitata ja syynätä ihmisten henkilökohtaisuuksia. Työpaikan huumetestin ymmärrän, jos on EPÄILYS käytöstä. Muutoin ehdoton ei. Sellainen ajattelu, että kaikki ovat epäiltyjä, ei ole kenenkään etu, eikä paranna yleistä ilmapiiriä. Ihmisten täytyy voida luottaa toisiinsa ja kokea, että heihin luotetaan. Siitä syntyy hyvän kierre.

Vierailija
38/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua työpaikkaan missä kollegoilla on huumeongelma. Siksi noita testejä tehdään, että joku on tullut aineissa työpaikalle.

Ei ole varmasti työnantajalla homma hanskassa muiltakaan osin, eli huonot esihenkilöt ja vaikeauksia saada työntekijöitä.

Huumeongelmainen ihminen tuskin pystyy käymään töissä. Satunnaiskäyttäjälle se huumeiden käyttö ei ole ongelma. Miten se siis sinun työntekoasi haittaa jos vaikka työkaverisi A on perjantai-iltana poltellut kannabista ja työkaveri B ottanut lauantaina festareilla ekstaasia?

Vierailija
39/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetesti työpaikalla ei tosiaankaan ole tuolla tavalla mikään normikäytäntö. Tuollaiseen pitäisi olla tosi painavat perusteet. Ei kenenkään kusemista pidä päästä katsomaan ihan vaan rutiinisti.

Vierailija
40/173 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikassa huumetestit ovat tavallinen osa rekryprosessia? En ole ikinä kuullut sellaisesta. Enkä ole ikinä ollut huumetestissä, vaikka työkokemusta on noin 15 eri työpaikasta useammalta alalta. Tietääkseni poliisina työskentelevältä veljeltänikään ei mitään testejä ole otettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän