Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?
Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.
Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.
Kommentit (148)
En ole lukenut koko ketjua, mutta mistä tuonkin voi tietää? En ainakaan itse kiinnitä joihinkin random miehiin mitään huomiota. Mistä sen voin tietää, kuinka moni "huomaa" tai katselee? En ole ikinä miettinyt tuollaisia. Omassa pariutumisessa ei koskaan ole ollut olennaista tuntemattomien miesten katseet, ja ihan hyvin on seuraa löytynyt, vaikka suunnilleen ignooraan kaikki random miehet (kuten random naisetkin).
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että jotkut ovat eläneet sellaista elämää, että on ikäänkuin ihan normaalia että "aina joku mies katsoo". Ihan vain muistutukseksi, että on myös meitä, joita kukaan ei ole koskaan katsonut sen kummemmin. Kertomanne elämä kuulostaa ihan oudolta. Ja myös vähän ahdistavalta. Huomaan, että olen aika tyytyväinen siihen, että olen saanut olla ihan rauhassa, eikä minua ole tuijoteltu.
Tuon huomaaminen melkein edellyttää, että itsekin katsoo kaikkia miehiä. Esim. itse kuljen sen verran ajatuksissani, eikä satunnaiset miehet edes kiinnosta, joten en ainakaan itse edes voisi huomata jonkun katseita.
Minusta tuntuu, että noin 38-40-v. Mutta ei haittaa, kun kelpaisi itselleen ja omalle puolisolleen.
Näkymätön? Mitä ihmettä höpötät!
Minä olen upea ja näkyvä daami.
N52
En ole koskaan tuijotellut minkä verran minua tuijotetaan. En koe itseäni millään tavoin näkymättömäksi.
Lapsesta asti oon toivonu näkymättömyyttä, mut ei vieläkään... Oon 68.
Tää. Tosi outoa.