Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?

Vierailija
12.08.2023 |

Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.

Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Jo on taas naisilla ongelmat. 😂

Tää. Vähänkö noloa. Ja miksei yhden miehen (rakkaan) huomio riitä? Ovatko ihmiset narsisteja?

Kun nyt ensin löytyisi yksi mies. En haikaile enemmästä huomiosta, mutten myöskään tahdo kenen tahansa huomiota. Toisaalta eikö puolisolle ole ennemminkin imartelevaa, jos kumppani olisi muidenkin mieleen? Ainakin silloin, kun luottamus pariskunnan välillä on kohdillaan.

Tee kuten muutamat muutkin naiset ja lähde Serbiaan. Belgradissa on vilkas yöelämä. Ilman Tinderiäkin pärjää. Ruotsin Arlandasta lähtee Nisiin halpalento ja joukko muita lentoyhtiöitä lähelle Serbian rajaa. Rome2Rio näyttää sikäläisiä aikatauluja. 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025.

Kiitos vinkistä, mutta ei kiitos.

Vierailija
82/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä 16-vuotiaana, olin aina nuorena paljon ikäistäni reilusti vanhemman näköinen (kasvoista normaalipainoisenakin). Nyt 41-vuotiaana ero on tasoittunut muiden ikäisteni kanssa. Ulkonäön varassa en ole koskaan onneksi elänyt ja riittää, että kelpaan omalle puolisolleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule välttämättä tapahdu ollenkaan. Olen todistanut, kun omaa vanhaa isoäitiäni yritetään pokata. :D

Vierailija
84/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä tuli minulle näkymättömiä eron jälkeen. Näin se oikeasti menee.

Vierailija
85/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen ollut näkymätön. Laihakin olin yli 40-vuotiaaksi, joten jotain muuta on vialla, kun täällä nämä painoindeksit on otettu puheeksi. Tai ehkä olin liian laiha, ei muotoja. Tai se on naama sitten.

Mä olen laiha isoilla tisseillä. Saan katseita. Viimeksi tänään 2 vanhempaa ukkelia tuli juttelemaan. :D

Vierailija
86/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40-vuotiaana. Hyvä niin, sillä usein huomio oli kummallista ja limaista, ei kovin kivaa.

Vierailija
87/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 30 v.

t. Homomies

Vierailija
88/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut näkymätön :(

Surullinen N46

Vierailija
89/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin mustasukkaisesta ja sairaasta miehestäni, kun olin 45. Sen jälkeen olen tarkoituksella yrittänyt sulautua tapettiin, en kaipaa yhdenkään miehen huomiota enää koskaan!! Naiseuteni tapettiin tuon suhteen aikana niin täydellisesti, että olen mielelläni huomaamaton.

Vierailija
90/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 enkä ole vielä huomannut olevani näkymätön.

Vierailija
91/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla joskus 27v. Ylitin 65kg painon, meikkini väheni ja tyylini muuttui, enkä pyörinyt enää baareissa.

Vierailija
92/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Jo on taas naisilla ongelmat. 😂

Tää. Vähänkö noloa. Ja miksei yhden miehen (rakkaan) huomio riitä? Ovatko ihmiset narsisteja?

Kun nyt ensin löytyisi yksi mies. En haikaile enemmästä huomiosta, mutten myöskään tahdo kenen tahansa huomiota. Toisaalta eikö puolisolle ole ennemminkin imartelevaa, jos kumppani olisi muidenkin mieleen? Ainakin silloin, kun luottamus pariskunnan välillä on kohdillaan.

Tee kuten muutamat muutkin naiset ja lähde Serbiaan. Belgradissa on vilkas yöelämä. Ilman Tinderiäkin pärjää. Ruotsin Arlandasta lähtee Nisiin halpalento ja joukko muita lentoyhtiöitä lähelle Serbian rajaa. Rome2Rio näyttää sikäläisiä aikatauluja. 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025.

EeUuseen? Euroopan Unioseen?

Vierailija
93/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut maailmaa, jossa ilmeisesti tapahtuu jotain ihme flirttiä koko ajan. Olen kiinnostunut niistä ihmisistä mistä olen kiinnostunut, enkä ole sen ulkopuolella koskaan oikein edes huomannut että katsotaanko mua. Ulkonäkö on ihan ok, mutta en ole koskaan mennyt maailmassa seksuaalisuus edellä, tai kalastellut huomiota. Ei vaan kiinnosta sellainen huomio. Veikkaan, että helpompaa vanheta, koska en huomaa mitään eroa aiempaan. Tosi kauniit kaverit ovat hermona vanhenemisesta, koska ovat tottuneet miesten herhilöintiin. Itse elän ihan eri maailmassa, enkä oikein tietäisi edes mitä tehdä jos joku kyttäisi ympärillä...

Vierailija
94/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten sain huomiota alle 18-vuotiaana.

Vierailija
95/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 60 ja elämäni aikana olen huomannut vain kahden miehen katsoneen minua millään silmällä. Toisen kanssa olin naimissa, toisen kanssa en voi harkita mitään, koska on asiakas. Molemmat miehet muuten olivat mua nuorempia.

Vierailija
96/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästäni huolimatta olen ns. nuorekas, hyvä iho ja vartalo, joista huolehdin.

Ärsyttää, kun saa "katseita" 15-20 vuotta vanhemmilta miehiltä. Tulee mieleen, että katsastelevatko sopivaa omaishoitajaa elämän pitkien talvi-iltojen varalta. Hyh.

Onneksi olen varattu ja monen lapsen isoäiti, joten ei riitä kiinnostusta eikä ole tarvetta vastailla miesten vilkuilemiseen.

Sääli toki hoivaajan tarpeessa olevia. Ominaisuuksiltani olisin kyllä ihanteellinen omaishoitaja. :D

Vierailija
97/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v plus nainen rakennusalalla ja toivoisin että mahdollisimman pian. Liikut ilman meikkiä työmaavarustuksessa ja silti täysin randomit ihmiset selvittelevät puhelinnumerosi ja kyselevät kahville. Jos juttelen ystävällisesti vähänkin pidempään työasioita, tämä käy lähes satavarmasti jos vastapuoli on sinkku. Ystävällinen ammattipuhe ei ole kutsu tutustua lähemmin. Pitänee alkaa vittumaisemmaksi.

Sanomattakin selvää että työnumero on eri kuin oma numero.

Vierailija
98/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan olenko nykyään näkymätön tai olenko ylipäänsä joskus ollut näkyvä. Tai no, ilmeisesti olen ollut ainakin omalle aviomiehelle näkyvä, kun ollaan naimisiin päädytty.

Mutta en siis kyttää vieraiden miesten katseita, että huomaako tuo nyt minut vai ei. En ylipäänsä seuraa miten ihmiset minuun reagoivat. En kiinnitä huomiota heihin, elleivät suoraan päin naamaa tule kertomaan mielipidettään. Yleensä eivät tule ja hyvä niin.

Vierailija
99/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä muuttuisikin näkymättömäksi mutta nehän alkaa kiusaamaan siinä vaiheessa kun nainen ei enää herätä seksuaalista mielenkiintoa, törmännyt tähän ilmiöön useasti ja tosiaan suunnilleen samaa ikäluokkaa tai vanhemmat ukot harrasta tätä. 

Vierailija
100/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias, enkä ole vielä huomannut minkäänlaista eroa tuijotuksen määrässä sekä miehiltä että naisilta. Näytän nuoremmalta kuin olen ja pidän ulkonäöstäni huolta, joten en ole vielä "mummoutunut" enkä tule sitä koskaan tekemäänkään. Vanhempiani luullaan aina 10-15 vuotta nuoremmiksi kuin ovat, joten kai se on geeneissä. Numeroista viis, kyllä se on olemuksessa ja siinä, miten itsesi kannat, minkä ikäinen olet. 

Meinaat ettet 100-vuotiaanakaan ole mummoutunut :) ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme