Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?
Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.
Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Jo on taas naisilla ongelmat. 😂
Tää. Vähänkö noloa. Ja miksei yhden miehen (rakkaan) huomio riitä? Ovatko ihmiset narsisteja?
Kaikilla ei ole sitä yhtä miestä (rakasta). Yksin ollaan, ja joskus olis seksikin ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
+40, eikä haittaisi jos olisi todella oikeesti näkymätön. 😊
Raskasta se on näin näkymättömänä elää ja olla.
M
Porvoossa on perin häikäiseviä naisia. xD
En ole koskaan kokenut, että olisin tarvinnut jotain erityistä näkyvyyttä naisena. Ihmisenä kylläkin, ja sitä saan edelleen, koska kohtelen itsekin kaikkia ihmisinä.
Mutta jos katseita miettii, niin en koe olevani sen näkymättämämpi nyt kuin nuorempana. Hassua et tuntuu et vanhemmat sekä nuoremmat katsoo enemmän kuin omanikäiset. En ole kaunis mutta kroppa ihan ok.
N52
Kiva lukea että se aika kuitenkin tulee naisen elämässä jolloin saa kulkea rauhassa miehiltä.
Olen 63v nainen ja ollut koko ikäni "näkymätön" miehille. Eipä se minua ole haitannut - paitsi joskus teini-ikäisenä. En kaipaa liiemmälti huomiota.
Vierailija kirjoitti:
30. Meidän naisten parasta ennen päiväys on 30-vuotiaana.
Puhu vain omasta puolestasi. Itse olin kolmikymppisenä kuumaa kamaa. Miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Vasta nyt 40+ ikäisenä saan vähemmän huomiota, jonkin verran toki edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea että se aika kuitenkin tulee naisen elämässä jolloin saa kulkea rauhassa miehiltä.
Jos et haluaa huomioo,laita mahdollisimman löysät vaatteet päälle, hattu ja sit aurinkolasit,Kukaan ei huomaa. Vinkki Vinkki
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut, että olisin tarvinnut jotain erityistä näkyvyyttä naisena. Ihmisenä kylläkin, ja sitä saan edelleen, koska kohtelen itsekin kaikkia ihmisinä.
Mutta jos katseita miettii, niin en koe olevani sen näkymättämämpi nyt kuin nuorempana. Hassua et tuntuu et vanhemmat sekä nuoremmat katsoo enemmän kuin omanikäiset. En ole kaunis mutta kroppa ihan ok.
N52
Tuo on tuttu ilmiö ainakin miehelle. Oman ikäiset naiset katsoo ohi, osa jopa halveksien ja osasta vain näkee miten toivovat, että älä lähesty. No siitä ei ole pelkoa, en ole koskaan lähestynyt livenä ketään. Kaikki suhteeni ovat alkaneet naisen lähestymisestä tai viestistäni deittiapissa.
Nuoremmat ja vanhemmat naiset katsovat usein ja monesti tuijottavat ihan häpeilemättä.
M43
Taitaa olla kohdallani aaltoilevaa huomion saaminen. Jos olen töistä stressaantunut, kukaan ei kiinnitä huomiota, mutta jos olen onnellinen, jopa kymmenisen vuotta nuoremmat saattavat kysellä puhelinnumeroa (jota en anna). Tottahan pukeutuminenkin ja eteenkin värit vaikuttavat: punaista päälle. N49
Jos kadulla väistetään ja tavatessa tervehditään, se riittää.
On riittänyt aina, en pidä huomiosta vierailta ihmisiltä.
Aina olen ollut näkymätön. Laihakin olin yli 40-vuotiaaksi, joten jotain muuta on vialla, kun täällä nämä painoindeksit on otettu puheeksi. Tai ehkä olin liian laiha, ei muotoja. Tai se on naama sitten.
Ei voi tietää, milloin tulee nähdyksi ja milloin ei. Menin työpaikan liikuntapäivään juoksutrikoissa ja illallisen jälkeen yksi työkaveri avautui minulle, miten kuuma olon hänen mielestään ollut. En tosiaan arvannut tulleeni nähdyksi. Ikää 50 +.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Vähänkö noloa. Ja miksei yhden miehen (rakkaan) huomio riitä? Ovatko ihmiset narsisteja?
Kun nyt ensin löytyisi yksi mies. En haikaile enemmästä huomiosta, mutten myöskään tahdo kenen tahansa huomiota. Toisaalta eikö puolisolle ole ennemminkin imartelevaa, jos kumppani olisi muidenkin mieleen? Ainakin silloin, kun luottamus pariskunnan välillä on kohdillaan.
Tee kuten muutamat muutkin naiset ja lähde Serbiaan. Belgradissa on vilkas yöelämä. Ilman Tinderiäkin pärjää. Ruotsin Arlandasta lähtee Nisiin halpalento ja joukko muita lentoyhtiöitä lähelle Serbian rajaa. Rome2Rio näyttää sikäläisiä aikatauluja. 89 päivää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran sanottiin rumaksi 12-vuotiaana, joten silloin.
Sama juttu. Minun ulkonäköäni haukuttiin esiteinistä parikymppiseksi saakka. Itse asiassa en ollut näkymätön pojille/miehille vaan liiankin näkyvä.
Näkymättömyys olisi ideaalitilanne, ainakin haukkumiseen verrattuna.
Sepä se. Jos samassa naisessa on jotain tosi kaunista ja myös jotain vikaa niin sellaiset saa miehet sekaisin huonolla tavalla. Tullaan ikään kuin syyttämään että miksi sinussa on nuo viat kun muuten olisit ok. Ja olet aina huomion kohteena halusit tai et.
No mulla on ollut kausia paljon millon tuntuu ettei oo kukaan kattonut, tiedä sitten onko asia oikeasti näin vai ei. :D Mutta nyt tuntuu että kun muutin uuteen paikkaan niin viimisen vuoden aikana tosi vähän lähestymisiä vs. aikaisemmat n. 5 vuotta jolloin lähes päivittäin kaupungilla joku mies perässä yms. saattaa painon nousukin vaikuttaa??? :D kaunis olen edelleen, ehkä kauniimpikin kuin nuorena, joten en usko että "ikääntyminen" on se syy, olen 33.
Olen 57-vuotias, enkä ole vielä huomannut minkäänlaista eroa tuijotuksen määrässä sekä miehiltä että naisilta. Näytän nuoremmalta kuin olen ja pidän ulkonäöstäni huolta, joten en ole vielä "mummoutunut" enkä tule sitä koskaan tekemäänkään. Vanhempiani luullaan aina 10-15 vuotta nuoremmiksi kuin ovat, joten kai se on geeneissä. Numeroista viis, kyllä se on olemuksessa ja siinä, miten itsesi kannat, minkä ikäinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Mä lasken vähän kyllä yhteen näkymättömyyden kanssa sen, että sitä omaa miestäkin on ollut vaikea löytää, kun ketään ei kiinnosta. Tai joutuu tyytymään mihin tahansa.
Viimeisinkin katseli kaikkia muita naisia, minua haukkui törkeästi välillä.
No oma vikani, mitä menin iskemään taas miestä.
Mutta kun ei nekään ole koskaan iskeneet minua. (Muuta kuin turpiin)
Joitain ihmisiä katotaan enempi toisia vähempi, eikä se aina korreloi ulkonäön kanssa esim. tavallisempaa voidaan katsoa enempi kuin nättiä. Esim siksi, ettei miehet uskalla katsoa jos on "liian nätti", ja tavallinen voi näyttää helposti lähestyttävältä jne. Joten ei voi vetää suoria johtopäätöksiä siitä että ketä tuijotetaan eniten, monesti ne joita katotaan on ihan tuiki tavallisia perus suomalaisia.
mitä sellaisella huomiolla tekee et joku random mies kiihottuu vartalostasi? En ole koskaan ymmärtäny. Eri asia jos oma mies kyseessä, sitten voisin pukeutua hänelle makkariin sexysti.