Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?

Vierailija
12.08.2023 |

Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.

Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että jotkut ovat eläneet sellaista elämää, että on ikäänkuin ihan normaalia että "aina joku mies katsoo". Ihan vain muistutukseksi, että on myös meitä, joita kukaan ei ole koskaan katsonut sen kummemmin. Kertomanne elämä kuulostaa ihan oudolta. Ja myös vähän ahdistavalta. Huomaan, että olen aika tyytyväinen siihen, että olen saanut olla ihan rauhassa, eikä minua ole tuijoteltu. 

Vierailija
122/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaana ei tullut enää katseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppisenä, mutta se ei haittaa. Oma puolisoni näkee minut.

T: tuntematon

Vierailija
124/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla näkymätön. En halua yhtään miesten ahdistelua!

Vierailija
125/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun olin saanut esikoiseni. Silloin huomasi todella isosti eron miesten suhtautumisessa kun liikuin lapsi rattaissa vs. yksikseni. Nautin, koska tuntui, että vihdoin voi kulkea vapaasti ilman mitään häirintää tai fiilistä, että on jonkun katseen alla.

Mutta jos pelkkää iän vaikutusta miettii, niin varmaan joku 35 on ollut sellanen rajapyykki.. kyllä vielä vientiä on jossain yökerhoissa, mutta ei enää sellasta kadulla tuijottelua.

Jos voisin valita, niin olisin ollut tossa mielessä 'näkymätön' koko ikäni. Erityisen ikäviä muistoja huomiosta on varhaisilta teinivuosilta.

Vierailija
126/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin tätä ketjua. Kun saan tieteellisesti varman tiedon siitä, milloin en enää herätä huomiota, varustaudun ja alan käyttää burkhaa. Mulla on todella kauniit silmät, ja pikkukaupungissa sillä saa huomiota, jos se on se ongelma

Vierailija
127/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti kyylää kyllä naukkujen välillä ja toteaa, et kyllä sä mulle kelpaat.

Vierailija
128/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuosien aikana eli kun täytin 43

Vierailija
129/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että jotkut ovat eläneet sellaista elämää, että on ikäänkuin ihan normaalia että "aina joku mies katsoo". Ihan vain muistutukseksi, että on myös meitä, joita kukaan ei ole koskaan katsonut sen kummemmin. Kertomanne elämä kuulostaa ihan oudolta. Ja myös vähän ahdistavalta. Huomaan, että olen aika tyytyväinen siihen, että olen saanut olla ihan rauhassa, eikä minua ole tuijoteltu. 

Myös mulle tuo on ihan vierasta, vaikka olen kai ainakin ollut varsin kaunis, sillä olen ollut mallinakin. En silti ole huomannut että minua olisi erityisesti katsottu koskaan enkä koe minkään muuttuneen nyt kun olen viisikymppinen. Enemmän olen aina saanut sanallisia kehuja ulkonäöstäni, ja ne ovat kyllä vähentyneet mutta muutenkin puheenaiheet ovat muuttuneet ja nykyään tuntuisi oudolta jos joku alkaisi ulkonäköä kommentoimaan.

Vierailija
130/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ollut jollakin tasolla näkymätön aina. 21-25-vuotiaana yliopistolla opiskellessani tuli joku mies jopa ruokalassa kehumaan ulkonäköäni. Että sellainen näkyvyyden hetki oli varmaan tuolloin. Nyt olen 35, parisuhteessa ja perheellinen, eikä vieraiden miesten huomio paljoa sinänsä edes lämmittäisi, mutta ei sitä juurikaan ole. Eipä sitä tosin ollut teininäkään joten ihan tuttua tämä. Olen normaalipainossa ja piirteiltäni ihan viehättävä, pitkät hiukset, mutta varmasti tosi tavallisen näköinen, ei mikään erityinen kaunotar.

Vierailija
131/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teidän mielestä varteenotettavia miehiä paljon. Vai?

Vierailija
132/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä riippuu enemmän käyttäytymisestä ja luonteesta kuin ulkonäöstä, että huomaako joku..🤔.

Itse olen yli 50v ja ylipainoakin löytyy. Kyllä sain huomioita edellisellä työpaikalta miehiltä, jäivät herkästi juttelemaan, hymyilivät ja yksi komistus iski aina silmääkin. Ja omasta mielestäni (ja varmasti myös muiden) olen ihan perustaviksen näköinen.

Oman mieheni mielestä kaunis, mutta hän onkin puolueellinen.

Mutta olen aina kaikille ystävällinen ja vaihdan muutaman sanan ja kuuntelen, jos jollakin on kerrottavaa. Ja jos on huono päivä, en näytä sitä kyllä ulkopuoliselle.

Vierailija
133/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin tuli? Mä olen ollut sitä koko ikäni.

Vierailija
134/148 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt

Vierailija
135/148 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä.

Toki nuorille miehille olen ollut jo piykään näkymätön, mutta en ikäisilleni tai vanhemmille.

N55

Vierailija
136/148 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin uskottava kuin haluttava

Vierailija
137/148 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surullinen aloitus

Sitä on sisimmiltään sama ihminen vaikka ulkokuori rapisee. Me yli 30v naisetkin kaipaisimme katseita, huomiota.

Vierailija
138/148 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä.

Toki nuorille miehille olen ollut jo piykään näkymätön, mutta en ikäisilleni tai vanhemmille.

N55

Olen eri mieltä. Juuri nuoremmat katselee, oman ikäiset katselee nuorempia.

Vierailija
139/148 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kehtaan odotella, että milloin lakkaan olemasta näkymätön. Olen 28 ja parinvalintamielessä olen aina ollut suunnilleen yhtä kiinnostava kuin hattunaulakko

Vierailija
140/148 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan