Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?
Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.
Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.
Kommentit (148)
N 40 v. Yllättävän vähän tämä häiritsee, mietin enemmän rahaa.
En todellakaan ole näkymätön vielä. Olen 47.
En ole koskaan ollut mikään erityisen kiinnostava nainen.
Alle 50v miehet eivät ole olleet minusta kiinnostuneita koskaan
N31
Olen 36 ja paljon tulee kiinnostuneita katseita, oman ikäisiltä, vanhemmilta ja nuoremmilta. En kyllä ole kiinnostunut, onnellisesti naimisissa:D
Noin 45 vuotiaana.
Ei kyllä haittaa yhtään. Mutta jännä juttu, kun tottui koko elämänsä siihen, että vaikka kaupassa, jos vilkaisen jotain miestä, hän jo valmiiksi katsoo minua.
Tällaista ei ole enää kuin äärimmäisen harvoin. Miehet menevät ohi, eivätkä vilkaisekaan. Tai ovat vilkaisseet niin etten huomaa ja kun katson heitä, he katsovat ihan jonnekkin muualle.
Aiemmin tuli siis tämä katsekontakti, nykyään ei oikeastaan ollenkaan.
olen aina pukeutunut niin, että olen kuin näkymätön...musta huppari ja harmaat colleget, tukka ponnarilla ja aurinkolasit. Kaikki naiset ei halua turhaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Noin 45 vuotiaana.
Ei kyllä haittaa yhtään. Mutta jännä juttu, kun tottui koko elämänsä siihen, että vaikka kaupassa, jos vilkaisen jotain miestä, hän jo valmiiksi katsoo minua.
Tällaista ei ole enää kuin äärimmäisen harvoin. Miehet menevät ohi, eivätkä vilkaisekaan. Tai ovat vilkaisseet niin etten huomaa ja kun katson heitä, he katsovat ihan jonnekkin muualle.
Lisään tähän vielä, että tyylini on pysynyt samana ja nuorekkaana, siis on pitkät värjäämättömät hiukset ja BMI on 24. Ei ole silmälasejakaan vielä.
Naaman rupsahduksestahan se johtuu.
Eivätpä nuo erityisesti ole koskaan ympärillä pörränneet. Nyt 42v ja jos herätänkin kiinnostusta, niin jo kohta sanovat, että olen liian nuori *huoh*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 45 vuotiaana.
Lisään tähän vielä, että tyylini on pysynyt samana ja nuorekkaana, siis on pitkät värjäämättömät hiukset ja BMI on 24. Ei ole silmälasejakaan vielä.
Naaman rupsahduksestahan se johtuu.
Mun naama on ihan rups mutta kroppa on, vaikka itse sanonkin, parempi kuin valtaosalla kakskymppisistä. Päät kääntyy edelleen, eikä sitä tarvitse erikseen kytätä huomatakseen. Olen sua vanhempi.
Ei näkymätön, mutta näkyvä heille joiden huomiota ennemminkin välttäisin. Ikää 41.
Täällä on sängyn alla näkymätön mies.
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Jo on taas naisilla ongelmat. 😂
Tää. Vähänkö noloa. Ja miksei yhden miehen (rakkaan) huomio riitä? Ovatko ihmiset narsisteja?
kiltit miehet ei näy koskaan naisille :-(
naiset suosii dark triad miehiä. :-)
Olen aina ollut. Mutta se on ihan hyvä.
Olen tainnut olla aina näkymätön. Siis että minusta olisi oltu kiinnostuneita ihmisenä ajatuksineni eikä vain kropallisesti.
Ekan kerran sanottiin rumaksi 12-vuotiaana, joten silloin.
Minulla ollut raskauden jälkeen vuoden ajan näkymätön fiilis. Olin normaalipainoinen (mikä miesten makuun varmaan sitten liikaa) ja en huolehtinut itsestäni kun olin niin kiinni vauvassa. Kun tuosta "toivuin" ja hoikistuin normaaliin 47kg painoon, alkoi taas katseita tulla. Ikää nyt 38. Kuulemma 40v on se rajapyykki että alkaa kasvot laskeutua...sitä odotellessa täytyy vielä pari vuotta nauttia.
Eipä oo koskaan kiinnostunut random ihmisten huomio.
T.N31