Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?

Vierailija
12.08.2023 |

Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.

Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran sanottiin rumaksi 12-vuotiaana, joten silloin.

Näkihän ne kun haukkuivat ja oikein katsoivat omasta halusta.

Todennäköisesti olit kaunis ja kateelliset halusivat painaa itsetuntosi alas. Sepä juuri tekee ihmisestä ruman, kun on ruma sisus ja aina kadehtii siitä ja tästä toisia naisia. Itse sain työelämässä kärsiä siitä ja minut jätettiin aina porukan ulkopuolelle, jos oli joku liikuntapäivä tms. töissä. Miehet sen sijaan ottivat mukaansa ja hauskaa oli. Sekös sitten kismitti niitä kateellisia. Ei voinut koskaan voittaa oli sitten niin tai näin. Annoin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mokomat. Olen jo ajat sitten unohtanut heidät, tämä keskustelu vain toi mieleen työpaikan klikit.

Vierailija
42/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 45 vuotiaana.

Ei kyllä haittaa yhtään. Mutta jännä juttu, kun tottui koko elämänsä siihen, että vaikka kaupassa, jos vilkaisen jotain miestä, hän jo valmiiksi katsoo minua.

Tällaista ei ole enää kuin äärimmäisen harvoin. Miehet menevät ohi, eivätkä vilkaisekaan. Tai ovat vilkaisseet niin etten huomaa ja kun katson heitä, he katsovat ihan jonnekkin muualle.

Aiemmin tuli siis tämä katsekontakti, nykyään ei oikeastaan ollenkaan.

Lisään tähän vielä, että tyylini on pysynyt samana ja nuorekkaana, siis on pitkät värjäämättömät hiukset ja BMI on 24. Ei ole silmälasejakaan vielä.

Naaman rupsahduksestahan se johtuu.

Mun naama on ihan rups mutta kroppa on, vaikka itse sanonkin, parempi kuin valtaosalla kakskymppisistä. Päät kääntyy edelleen, eikä sitä tarvitse erikseen kytätä huomatakseen. Olen sua vanhempi.

No siihen ei paljoa tarvita, että kroppa on parempi kuin valtaosalla nykyisistä parikymppisistä.

Viisikymppisissä on enemmän ok-kroppaisia ihan senkin takia, koska pysyttiin nuorena normaalipainoisina. Ei koululuokalla ollut silloin kuin nollasta kahteen ylipainoista ja koko monen sadan oppilaan koulussa yksi oikeasti lihava. Nykyisin normaalipainoiset ovat jo vähemmistössä.

Vierailija
44/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa meinasit tehdä saman aloituksen?

Vierailija
45/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja kyllä miehet vielä katselevat jos olen naisellisesti pukeutunut ja laittautunut.

En tiedä mitä katsovat mutta katseita tulee vähän liikaakin.

Tänään kauppakeskuksessa tuntui että joiltain meni niska sijoiltaan kun eivät saaneet silmiään irti minusta.

Vierailija
46/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran sanottiin rumaksi 12-vuotiaana, joten silloin.

Sama juttu. Minun ulkonäköäni haukuttiin esiteinistä parikymppiseksi saakka. Itse asiassa en ollut näkymätön pojille/miehille vaan liiankin näkyvä.

Näkymättömyys olisi ideaalitilanne, ainakin haukkumiseen verrattuna.

Sinulla sama tilanne kuin tuolla 12 vuotiaana haukutulla. Kateutta kateutta, keräsit miesten katseet ja huomion, niin muut tytöt päättivät haukkua sinua, ettei sinulle tule itsetuntoa.

Vierailija
47/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+40, eikä haittaisi jos olisi todella oikeesti näkymätön. 😊

Vierailija
48/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sitä päivää vielä tullut 😊! Ja ikääkin on..

Vierailija
49/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Yleensä näkö heikkenee kun silmiin alkaa muodostua kaihi.

Vierailija
50/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään ja ikää on jo 62 vuotta. Kaiken ikäiset tuijottaa. Hoikka ja pitkä 178 cm sekä kauniiksi haukuttu vieläkin. Ei ne iskemään tietenkään tule, mutta äkkiä kääntävät päänsä hämillään muualle, kun tunnen tuijotuksen ja katson silmiin. Olisko mulla tiukat tätisilmät ja miekkoset säikähtää katsettani. No ei vaiskaan, lapsesta asti saanut kuulla kauniista ja iloisista silmistä. Otan asian niin, että kerään katseita ja entäs sitten. En minä siitä mitenkään ylpeyttä tunne. Mieluiten kulkisin huomaamattomana.

Juu ja tämä EI sitten ole miekkosnaisen viesti XDDDDDDD En ole ikinä kertonut ikääni täällä enkä muuallakaan.

Olen myös kaukana näkymättömästä.

Vierailija
51/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 78 kg, ikää 40. Hyvin menee edelleen. Ehkä se on tämä iloinen luonteenlaatu joka näkyy.

Vierailija
52/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 45 vuotiaana.

Ei kyllä haittaa yhtään. Mutta jännä juttu, kun tottui koko elämänsä siihen, että vaikka kaupassa, jos vilkaisen jotain miestä, hän jo valmiiksi katsoo minua.

Tällaista ei ole enää kuin äärimmäisen harvoin. Miehet menevät ohi, eivätkä vilkaisekaan. Tai ovat vilkaisseet niin etten huomaa ja kun katson heitä, he katsovat ihan jonnekkin muualle.

Aiemmin tuli siis tämä katsekontakti, nykyään ei oikeastaan ollenkaan.

Lisään tähän vielä, että tyylini on pysynyt samana ja nuorekkaana, siis on pitkät värjäämättömät hiukset ja BMI on 24. Ei ole silmälasejakaan vielä.

Naaman rupsahduksestahan se johtuu.

Mun naama on ihan rups mutta kroppa on, vaikka itse sanonkin, parempi kuin valtaosalla kakskymppisistä. Päät kääntyy edelleen, eikä sitä tarvitse erikseen kytätä huomatakseen. Olen sua vanhempi.

Takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen 😅. Kelpaa kehua.

Vierailija
53/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut raskauden jälkeen vuoden ajan näkymätön fiilis. Olin normaalipainoinen (mikä miesten makuun varmaan sitten liikaa) ja en huolehtinut itsestäni kun olin niin kiinni vauvassa. Kun tuosta "toivuin" ja hoikistuin normaaliin 47kg painoon, alkoi taas katseita tulla. Ikää nyt 38. Kuulemma 40v on se rajapyykki että alkaa kasvot laskeutua...sitä odotellessa täytyy vielä pari vuotta nauttia.

Hui hai eikä laskeudu. Katso äitiäsi ja isääsi niin näet miten vanhenet. Minulla ei ole laskeutuneet kasvot eikä posket vielä yli 60 vuotiaana. Vanhempani olivat samaa sorttia. 80 vuotiaana molemmilla hieman laski ja ryppyjä ei kummallakaan vielä lähempänä 90 kymppiä, jolloin valitettavasti menehtyivät kolmen vuoden välein.

Kyllä ne kasvot vain laskeutuvat. Nenäkin suurenee ja laskeutuu. Posket laskeutuu jne.

Vierailija
54/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän perustuu moni avioero. Naiselle tulee hätä ikääntymisestään ja pitää mittauttaa oma markkina-arvo. Sitten pientä flirttailua työpaikalla tms., asiat johtaa yksi toiseen jne. ja lopulta salasuhteeseen. Pettäminen kolkuttaa omaa tuntoa ja toisaalta salasuhteen uusi kutkuttava kumppani mieltä. Oma aviomies ja perhe jää toiseksi ikäkriisiä potevan naisen vaaleanpunaisten lasien näkökentässä ja tasaa, avioero.

Sillälailla meille kävi ex vaimon kanssa. Ex sanoi itse, että siinä vaan kävi niin, järki jäi matkasta, sori. Tuntui aika pahalta.

Vierailija
55/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut raskauden jälkeen vuoden ajan näkymätön fiilis. Olin normaalipainoinen (mikä miesten makuun varmaan sitten liikaa) ja en huolehtinut itsestäni kun olin niin kiinni vauvassa. Kun tuosta "toivuin" ja hoikistuin normaaliin 47kg painoon, alkoi taas katseita tulla. Ikää nyt 38. Kuulemma 40v on se rajapyykki että alkaa kasvot laskeutua...sitä odotellessa täytyy vielä pari vuotta nauttia.

Ei se oo naamasta kiinni, vaan asenteesta. Jos oot naama norsun vidulla, siinä ei ikä auta

Vierailija
56/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoaniin en uskollakatsoa edes ihmisiä silmiinja koitan pukeutuakin mahd huomaamattomasti

Vierailija
57/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumia olette jos ette saa juurikaan miehiltä huomiota ja monet varmaan pulskistunu niin paljon ettei miehet halua lähestyä?

Vierailija
58/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi ja pukeutuminen näyttää vaikuttavan enemmän kuin ikä.

Mutta eihän tuo enää +40-veenä ihan samanlaista ole, kuin 16-20-vuotiaana.

Vierailija
59/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus 40v. Nyt olen 47v. Monesti tunne ettei edes oma mieheni huomaa enää.

Vierailija
60/148 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 38 v. kun erosin. Ei ole miehet katsoneet sen jälkeen. Nyt 48 v. ja samanikäiset miehet haluavat 25-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän