Minkä ikäisenä sinusta tuli miehille näkymätön?
Olen 48 ja varmaan viimeisiä viedään. 60 v herrat vielä suovat sellaisia katseita. Olen ihan ok on mekot pitkät hiukset urheilen meikkaan jne mutta ikä näkyy kyllä.
Ikäiseni eivät oikein näe mua enää.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
N 40 v. Yllättävän vähän tämä häiritsee, mietin enemmän rahaa.
Onko rahakin alkanut karttaa sinua?
Noin 45 v. Olen nyt 53 ja on aika huvittavaa, kun minua katsoo sillä silmällä isäni ikäiset eli noin 25 v vanhemmat miehet. Olihan se aika järkytys, kun ekaa kertaa huomasi, että villatakki papparainen katsookin minua
Vierailija kirjoitti:
13 vuotiaana. Siihen asti oli vientiä kotonakin. Terveisiä Kihniöstä.
hahhaha palsta se ei petä
En ole vieläkään ja ikää on jo 62 vuotta. Kaiken ikäiset tuijottaa. Hoikka ja pitkä 178 cm sekä kauniiksi haukuttu vieläkin. Ei ne iskemään tietenkään tule, mutta äkkiä kääntävät päänsä hämillään muualle, kun tunnen tuijotuksen ja katson silmiin. Olisko mulla tiukat tätisilmät ja miekkoset säikähtää katsettani. No ei vaiskaan, lapsesta asti saanut kuulla kauniista ja iloisista silmistä. Otan asian niin, että kerään katseita ja entäs sitten. En minä siitä mitenkään ylpeyttä tunne. Mieluiten kulkisin huomaamattomana.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Jo on taas naisilla ongelmat. 😂
Tää. Vähänkö noloa. Ja miksei yhden miehen (rakkaan) huomio riitä? Ovatko ihmiset narsisteja?
Kun nyt ensin löytyisi yksi mies. En haikaile enemmästä huomiosta, mutten myöskään tahdo kenen tahansa huomiota. Toisaalta eikö puolisolle ole ennemminkin imartelevaa, jos kumppani olisi muidenkin mieleen? Ainakin silloin, kun luottamus pariskunnan välillä on kohdillaan.
0 vuotiaana. Eivät ole huomanneet ikinä.
Perseeni on ainoa, mikä minussa ei ole näkymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran sanottiin rumaksi 12-vuotiaana, joten silloin.
Näkihän ne kun haukkuivat ja oikein katsoivat omasta halusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut raskauden jälkeen vuoden ajan näkymätön fiilis. Olin normaalipainoinen (mikä miesten makuun varmaan sitten liikaa) ja en huolehtinut itsestäni kun olin niin kiinni vauvassa. Kun tuosta "toivuin" ja hoikistuin normaaliin 47kg painoon, alkoi taas katseita tulla. Ikää nyt 38. Kuulemma 40v on se rajapyykki että alkaa kasvot laskeutua...sitä odotellessa täytyy vielä pari vuotta nauttia.
Hui hai eikä laskeudu. Katso äitiäsi ja isääsi niin näet miten vanhenet. Minulla ei ole laskeutuneet kasvot eikä posket vielä yli 60 vuotiaana. Vanhempani olivat samaa sorttia. 80 vuotiaana molemmilla hieman laski ja ryppyjä ei kummallakaan vielä lähempänä 90 kymppiä, jolloin valitettavasti menehtyivät kolmen vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
olen aina pukeutunut niin, että olen kuin näkymätön...musta huppari ja harmaat colleget, tukka ponnarilla ja aurinkolasit. Kaikki naiset ei halua turhaa huomiota.
Voit silti kuvitella kollegehousujen läpi tunkevan pullotuksen.
niin monet rasvatukat katselee sua ja voi kuvitella sut sun hupparin lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran sanottiin rumaksi 12-vuotiaana, joten silloin.
Sama juttu. Minun ulkonäköäni haukuttiin esiteinistä parikymppiseksi saakka. Itse asiassa en ollut näkymätön pojille/miehille vaan liiankin näkyvä.
Näkymättömyys olisi ideaalitilanne, ainakin haukkumiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Perseeni on ainoa, mikä minussa ei ole näkymätöntä.
Eikä äänetöntä tai hajutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen aina pukeutunut niin, että olen kuin näkymätön...musta huppari ja harmaat colleget, tukka ponnarilla ja aurinkolasit. Kaikki naiset ei halua turhaa huomiota.
Voit silti kuvitella kollegehousujen läpi tunkevan pullotuksen.
niin monet rasvatukat katselee sua ja voi kuvitella sut sun hupparin lävitse.
ei sieltä mitään pullota. Olen hujoppi tikku
Vierailija kirjoitti:
Noin 45 vuotiaana.
Ei kyllä haittaa yhtään. Mutta jännä juttu, kun tottui koko elämänsä siihen, että vaikka kaupassa, jos vilkaisen jotain miestä, hän jo valmiiksi katsoo minua.
Tällaista ei ole enää kuin äärimmäisen harvoin. Miehet menevät ohi, eivätkä vilkaisekaan. Tai ovat vilkaisseet niin etten huomaa ja kun katson heitä, he katsovat ihan jonnekkin muualle.
Aiemmin tuli siis tämä katsekontakti, nykyään ei oikeastaan ollenkaan.
jonnekin
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolaseja lukuunottamatta paras ja haluttavin look naisella.
30. Meidän naisten parasta ennen päiväys on 30-vuotiaana.
Oman ikäisille en ole muuttunut, mutta nuoret miehet eivät enää katsele. En kyllä toivoisikaan, herättävät lähinnä äidillisiä tunteita.
Tai siis en tullut ikävä kyllä näkymättömäksi, mutta alettiin kommentoimaan.