Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain naisille on tarjolla apua lastensaantiin yksin? Olen 38v mies joka haluaisin oman lapsen, mutta naista ei ole löytynyt. Milloin aletaan tarjoamaan apua myös yksinäisille miehille?

Vierailija
10.08.2023 |

Jotenkin kummallinen epätasa-arvo vaikuttaa tällä saralla edelleen...Milloinkohan tähän saa muutoksen aikaan tämä maa?

M38

Kommentit (290)

Vierailija
181/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, koska teissä on niin paljon pe doja.

Ja naisissa ei?

Suurin osa lasten hyväksi käyttäjistä nyt sattuu olemaan miehiä. Tuskin sattumaa.

Mutta tuskin on este adoptiolle.

Niinpä. Suurin osa raiskaajista, pedofiileistä, murhaajista, rikollisista jne. on aina miehiä

Vierailija
182/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saanti ei ole mikään ihmisoikeus.

No tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän yllättäen, miehiä ei taaskaan kiinnosta lasten oikeudet. Miehet jankuttavat vain omista oikeuksistaan.

Tuskin te mitään lasta haluatte aikuiseksi kasvattaa ja pitää huolta toisesta ihmisestä. Kunhan vingutte omien etujenne perään.

Tämä! Suomessa on yli satatuhatta naista yh:na. Eiköhän se kerro kaiken. Mies voi kevytkenkäisesti ja kevyin mielin jättää vaimon ja lapset.

Miten niin mies jättää??

Nainen on alullepanija erossa 80% tapauksista :D

Jep. Mitähän se kertoo miehistä...

Vierailija
184/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö?

Miehenä tarvitset siihen toisen ihmisen kehon riskeineen ja suurine tuskineen pitkäksi aikaa.

Nainen puolestaan tarvitsee toiselta ihmiseltä vain pikkiriikkisen solun, jonka antaminen lisäksi tuottaa antajalleen nautinnon.

Siksi.

Vierailija
185/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla pedofilian esiintyvyys voi olla jopa 60 prosenttia

Älä nyt jaksa. Suurta osaa naisista ei kiinnosta seksi ylipäänsä kenenkään kanssa, vielä vähemmän lasten.

Vierailija
186/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö?

Miehenä tarvitset siihen toisen ihmisen kehon riskeineen ja suurine tuskineen pitkäksi aikaa.

Nainen puolestaan tarvitsee toiselta ihmiseltä vain pikkiriikkisen solun, jonka antaminen lisäksi tuottaa antajalleen nautinnon.

Siksi.

Söpöä ja helppoa.

Vierailija
187/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun sijaissynnytys on mahdollista, on miehilläkin oikeus vanhemmuuteen ilman naista.

Vierailija
188/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin asian vierestä: kelpaakohan spermanluovuttajaksi, jos on vaikkapa lievästi autistinen (Asperger)?

Vierailija
189/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän yllättäen, miehiä ei taaskaan kiinnosta lasten oikeudet. Miehet jankuttavat vain omista oikeuksistaan.

Tuskin te mitään lasta haluatte aikuiseksi kasvattaa ja pitää huolta toisesta ihmisestä. Kunhan vingutte omien etujenne perään.

Tämä! Suomessa on yli satatuhatta naista yh:na. Eiköhän se kerro kaiken. Mies voi kevytkenkäisesti ja kevyin mielin jättää vaimon ja lapset.

Miten niin mies jättää??

Nainen on alullepanija erossa 80% tapauksista :D

Jep. Mitähän se kertoo miehistä...

Miehet kykenee pitkään suhteeseen, naiset eivät.

Vierailija
190/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua ap haluaa?

Vierailija
191/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin asian vierestä: kelpaakohan spermanluovuttajaksi, jos on vaikkapa lievästi autistinen (Asperger)?

Ei kelpaa. Toisaalta miulla on romanitaustaa ja olen ahkera siitiöiden lahjoittaja, mutta on minulle vijailtu ettei minun siemenille ole koskaan käyttöä kun yksikään suomalainen nainen ei niitä valitse taustani takia. Kuten joku tuolla mainitsi niin voisi tämänkaltiasen rasismin muodon myös ottaa keskusteluun kun tuntuu nyt rasismi olevan puheenaiheiden keskiössä.

Vierailija
192/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostaa sellanen nukkevauva joka pissaa ja räpyttää silmiä. Nykyään saa varmaan aidonnäkösiä niin et saa outoja katseita kun työnnät vaunuissa ja joku täti tulee ihastelemaan (tai naapuri).

Vierailija
193/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa. Toisaalta miulla on romanitaustaa ja olen ahkera siitiöiden lahjoittaja, mutta on minulle vijailtu ettei minun siemenille ole koskaan käyttöä kun yksikään suomalainen nainen ei niitä valitse taustani takia. Kuten joku tuolla mainitsi niin voisi tämänkaltiasen rasismin muodon myös ottaa keskusteluun kun tuntuu nyt rasismi olevan puheenaiheiden keskiössä.

Meinaat että se sun siittiö tuntee itsensä syrjityksi?

Vierailija
194/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ostaa sellanen nukkevauva joka pissaa ja räpyttää silmiä. Nykyään saa varmaan aidonnäkösiä niin et saa outoja katseita kun työnnät vaunuissa ja joku täti tulee ihastelemaan (tai naapuri).

Nykyään saa varmaan isyysvapaata tällaisen nukkevauvan isälle sillä voit hakea nukelle henkilökortin koska hänestä tuntuu että hän on oikea vauva. Vetoat rasismiin ja ihmisoikeuksiin niin saat viikossa sen.

Vierailija
195/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua ap haluaa?

Ap haluaa kodinkone-elöttäjä-pillun,joka tekee ap:lle lapsen, jonka kanssa ap aloittaa suhteen,kun se on 25-vuotias, vakaassa ammatissa, ja antaa ap:lle taskurahaa ja hakee klo 3 löhiöpubista.

Vierailija
196/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa. Äläkä edes ajattele pskageeniesi levittämistä eteenpäin.

Vierailija
197/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saanti ei ole mikään ihmisoikeus.

Kyllä. Lapsella sen sijaan pitää olla ihmisoikeudet.

Vierailija
198/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ketään ei kiinnosta miesten oikeudet, tasa-arvokin vain on liike joka haluaa parantaa naisen asemaa. Mies jos haluaa oman lapsen niin ei yhteiskunta miestä tässä tue mitenkään. 

Miehet joutuu mennä armeijaan(joka on helppo paikka ja sen pystyy suorittamaan vaikka 10 vuotias tyttö) kuluttamaan aikaa jolloin naiset pääsee opiskelemaan, minua ei sotiminen tai suomen puolustaminen kiinnosta p*skan vertaa ja jouduin menemään armeijaan ja perseilin siellä vaan.

Naisia suojellaan kaikkialla ja naisia suositaan työnhaussa.

Nainen voi saada lapsen ilman miestä mutta miksi mies ei voi saada ilman naista? 

Suomi on surkea maa jos olet mies mutta naisille tämä on hyvä maa koska naisia täällä suositaan. 

Eli sua pitäisi sääliä, kun jouduit perseilemään intissä jonkun kuukauden?

Oooooukeei.

Eikun sinulle ei olisi pitänyt antaa äänioikeutta laisinkaan ilman asevelvollisuutta!

Selvä. Tasa-arvoa: naisten keskipalkan pitää olla sama kuin miesten. Turha urputtaa mistään,jos kerta vaadit sitä asepalveluksessa suhteen,koska miehet. Tuo on silloin ihan sama asia. Jos naisten on pakko mennä armeijaan, ihan sama vaikka ei ole asepalveluskelvollinen, koska tasa-arvi, niin silloin naisten palkan on pakko olla sama,kuin miesten,koska tasa-arvo.

Vierailija
199/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että se sun siittiö tuntee itsensä syrjityksi?

Ei vaan se että vaikka olen täysin pätevä luovuttaja, niin minua syrjitään väärän etnisyyden vuoksi.

Vierailija
200/290 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, koska teissä on niin paljon pe doja.

Ja naisissa ei?

Suurin osa lasten hyväksi käyttäjistä nyt sattuu olemaan miehiä. Tuskin sattumaa.

Mutta tuskin on este adoptiolle.

Niinpä. Suurin osa raiskaajista, pedofiileistä, murhaajista, rikollisista jne. on aina miehiä

Varsinkin jos naisilta kysytään niin joka mies on täysi rikollinen ja joka nainen on aina kaikella tapaa täydellinen eikä koskaan tee mitään väärää ja nainen voi olla vain uhri ei koskaan syyllinen tai vastuussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi