Miksi vain naisille on tarjolla apua lastensaantiin yksin? Olen 38v mies joka haluaisin oman lapsen, mutta naista ei ole löytynyt. Milloin aletaan tarjoamaan apua myös yksinäisille miehille?
Jotenkin kummallinen epätasa-arvo vaikuttaa tällä saralla edelleen...Milloinkohan tähän saa muutoksen aikaan tämä maa?
M38
Kommentit (290)
Kai sul ap pimppi on? Sitähän mainostetaan jo lapsosille, että pojalla voi olla vagina.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen saanti pitäisi tehdä miehille helpommaksi. Joku kohtuvuokra palvelu pitäisi saada suomeenkin. Naisille raskaaksi tuleminen on helppoa ja lapsen saanti. Ja näitä naisia on paljon, jotka sinkkuina tehtailee lapsen itselleen.
Yksi raskaus toipumisineen vie naiselta noin vuoden. Se vie myös paljon rahaa, rajoittaa elämää ja sisältää paljon epämukavuutta ja kipua. Ei todellakaan ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen saanti pitäisi tehdä miehille helpommaksi. Joku kohtuvuokra palvelu pitäisi saada suomeenkin. Naisille raskaaksi tuleminen on helppoa ja lapsen saanti. Ja näitä naisia on paljon, jotka sinkkuina tehtailee lapsen itselleen.
Yksi raskaus toipumisineen vie naiselta noin vuoden. Se vie myös paljon rahaa, rajoittaa elämää ja sisältää paljon epämukavuutta ja kipua. Ei todellakaan ole helppoa.
Raskaudesta toipuminen vie keholta 2 vuotta eli yhteensä 3 vuoden nakki naiselle.
Mikä sua estää ottamasta munaa mekkoon ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin asian vierestä: kelpaakohan spermanluovuttajaksi, jos on vaikkapa lievästi autistinen (Asperger)?
Ei kelpaa. Toisaalta miulla on romanitaustaa ja olen ahkera siitiöiden lahjoittaja, mutta on minulle vijailtu ettei minun siemenille ole koskaan käyttöä kun yksikään suomalainen nainen ei niitä valitse taustani takia. Kuten joku tuolla mainitsi niin voisi tämänkaltiasen rasismin muodon myös ottaa keskusteluun kun tuntuu nyt rasismi olevan puheenaiheiden keskiössä.
Meinaat että se sun siittiö tuntee itsensä syrjityksi?
Ei vaan se että vaikka olen täysin pätevä luovuttaja, niin minua syrjitään väärän etnisyyden vuoksi.
Sukusolut mätsätään ulkonäön mukaan tuleviin vanhempiin. Ehkä romaneja on vähän sperman tarpeessa?
Eihän ihmisten etnisyydellä tai ulkonäöllä pitäisi olla mitään merkitystä? Vai eikö vanhemmat voi kiintyä ja rakastaa lasta jos tämä ei näytä heiltä? Se on rasismia ja sellaisten vanhempien ei tulekkaan saada lasta koskaan.
Älä mulle mouhoa. Kai siinä ajatellaaan - yllätys yllätys - lapsen parasta, joka on teille miehille usein aika toisarvoinen asia.
Tuohan on sama asia kuin että työnantaja muka ajattelee sen henkilön parasta jota ei palkaa hänen ihonvärinsä takia.
Naiset synnyttää, ei ole epätasa-arvoista.
Hirveetä p.sk... Miten vuonna 2023 voi olla näin tyhmiä ja suvaitsemattomia naisia kuin tässä ketjussa on.
Olen ap kanssa ollut samassa tilassa, mutta onneksi vähän myöhemmällä iällä sain oman rakkaan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä p.sk... Miten vuonna 2023 voi olla näin tyhmiä ja suvaitsemattomia naisia kuin tässä ketjussa on.
Olen ap kanssa ollut samassa tilassa, mutta onneksi vähän myöhemmällä iällä sain oman rakkaan lapsen.
Suvaitswmattomia, koska eivät halua ilmaiseksi alkaa random-miehen synnytyskoneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei ole löytänyt naista? Mukava, asiansa hoitava ja itsestään huolehtiva mies löytää kyllä itselleen kumppanin ja vakavan parisuhteen jos sellaisen haluaa, niin harvassa sellaiset miehet ovat. Ilmeisesti ap ei ole sellainen mies.
Ei naisiltakaan tuollaisia vaadita vaan täysin epäonnistuneet ja kelvottomat naiset saa helpostikkin parisuhteen ja perheen. Olisi kovin tasapuolista jos naisetkin olisi valmiita tulemaan miehiä vastaan.
Miehet kuulostaa idiooteilta. Miksi kukaan haluaa olla kelvottoman luuserin kanssa?
Sitä pitäisi kysyä näiltä miehiltä jotka antaa mahdollisuuden tuollaisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin asian vierestä: kelpaakohan spermanluovuttajaksi, jos on vaikkapa lievästi autistinen (Asperger)?
Ei kelpaa. Toisaalta miulla on romanitaustaa ja olen ahkera siitiöiden lahjoittaja, mutta on minulle vijailtu ettei minun siemenille ole koskaan käyttöä kun yksikään suomalainen nainen ei niitä valitse taustani takia. Kuten joku tuolla mainitsi niin voisi tämänkaltiasen rasismin muodon myös ottaa keskusteluun kun tuntuu nyt rasismi olevan puheenaiheiden keskiössä.
Ei vaan se että vaikka olen täysin pätevä luovuttaja, niin minua syrjitään väärän etnisyyden vuoksi.
Sukusolut mätsätään ulkonäön mukaan tuleviin vanhempiin. Ehkä romaneja on vähän sperman tarpeessa?
Eihän ihmisten etnisyydellä tai ulkonäöllä pitäisi olla mitään merkitystä? Vai eikö vanhemmat voi kiintyä ja rakastaa lasta jos tämä ei näytä heiltä? Se on rasismia ja sellaisten vanhempien ei tulekkaan saada lasta koskaan.
Älä mulle mouhoa. Kai siinä ajatellaaan - yllätys yllätys - lapsen parasta, joka on teille miehille usein aika toisarvoinen asia.
Tuohan on sama asia kuin että työnantaja muka ajattelee sen henkilön parasta jota ei palkaa hänen ihonvärinsä takia.
Asia selvä. Mitä aiot tehdä tälle rasismin ilmentymälle? Onko kansalaisaloite jo tulilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei ole löytänyt naista? Mukava, asiansa hoitava ja itsestään huolehtiva mies löytää kyllä itselleen kumppanin ja vakavan parisuhteen jos sellaisen haluaa, niin harvassa sellaiset miehet ovat. Ilmeisesti ap ei ole sellainen mies.
Ei naisiltakaan tuollaisia vaadita vaan täysin epäonnistuneet ja kelvottomat naiset saa helpostikkin parisuhteen ja perheen. Olisi kovin tasapuolista jos naisetkin olisi valmiita tulemaan miehiä vastaan.
Miehet kuulostaa idiooteilta. Miksi kukaan haluaa olla kelvottoman luuserin kanssa?
Sitä pitäisi kysyä näiltä miehiltä jotka antaa mahdollisuuden tuollaisille naisille.
En tunne sellaisia. Kysäise sä kun sellaisia tunnet.
Muutat vaikka jenkkeihin ja ostat Puolasta "sijaissynnyttäjän" . Maksaa kyllä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun lapsia aletaan kasvattamaan labrassa. Eli toivottavasti ei koskaan.
Ei nyt omaan korvaan lapsien labrassa kasvattaminen kuulosta kauhean huonolta. Voisi auttaa esim. pareja, jotka eivät terveydellisistä syistä voi saada lapsia tai joille synnytys on riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei kelpaa naisille niin miehen kuuluu jäädä yksin ja muille miehille ei voi antaa tuommoista mahdollisuutta koska miksi miehet enää ottaisi naisen kumppaniksi jos voi saada lapsen ilmankin. Naisten kyllä kuuluu saada lapset vaikka ei kenellekkään miehelle kelpaisi jos niin itse haluaa
Mikä logiikka tuossa?
Missä tasa-arvo?
En ole tuon kommentin kirjoittaja, mutta uskon vahvasti biologiaan. Ihan näin pojan äitinäkin sanon, että jollei mies saa naista, niin ei tarvitse saada lastakaan. Hänen ei ole tarkoitettu lisääntyä.
Nainen voi saada yksin lapsen luovutetulla tuotoksella, kyllä. Uskon, että ei näitä tuotoksiakaan kaiken maailman murmelit käy ruikkaamassa vaan sellaiset, joilla on tietyllä tavalla oikeanlaiset geenit.
Siis meinaat että jollei mies saa naista hänen ei ole tarkoitettu lisääntyä, mutta jos nainen ei saa miestä niin hänen on silti tarkoitettu lisääntyä?
Ajatteletko että naisella joka ei saa miestä on paremmat geenit kuin miehellä joka ei saa naista? On kyllä aika harhainen maailmankuva.
Naisen ei tarvitse saada kun siementä ja se riittää. Miehet oman kokemukseni mukaan ovat aina valmiita seksiin ja ehkäisystäkään eivät usein niin välitä. Naisen on siis suhteellisen helppo saada lapsi ilman miestä ja ilman hedelmöityshoitoa. Jos siis näin haluaa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin jännä huomata oma merkityksettömyytensä ihmiskunnassa? Paikalle tarvitaan aina nainen, jopa Jumala ei kyennyt tulemaan tähän maailmaan kristinuskon mukaan ilman naista. Mitään ei tapahdu ilman naista.
Näinhän se on, vaikka ei teistä muista taida oikein Neitsyt Mariaksi olla.
jr-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin jännä huomata oma merkityksettömyytensä ihmiskunnassa? Paikalle tarvitaan aina nainen, jopa Jumala ei kyennyt tulemaan tähän maailmaan kristinuskon mukaan ilman naista. Mitään ei tapahdu ilman naista.
Näinhän se on, vaikka ei teistä muista taida oikein Neitsyt Mariaksi olla.
Kuka nyt haluaisikaan lupaa kysymättä pyhän hengen hedelmöittämäksi ja lapsensa uhrattavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Mitä aiot tehdä tälle rasismin ilmentymälle? Onko kansalaisaloite jo tulilla?
Luultavasti vain kirjoittaa siitä jokaikisessä keskustelussa joka liittyy jollaintapaa lapsenhankkimiseen lahjottajan kautta. Tarpeeksi kun sitä jankkaa niin se leviää kyllä ylöspäinkin ja tulee yleiseen keskusteluun.
Aloittaja on aivan oikeassa, että tasa-arvo ei toteudu. Nainen voi saada lapsen (50% omia geenejä) ja olla sille kasvattaja, vanhempi ja yksinhuoltaja. Eli, miksi mies ei voisi saada lasta samalla tavalla (50% omia geenejä)?
Jos miehen pitäisi tyytyä kumppanuusvanhemmuuteen, tarkoittaisi se, että kasvattajia olisi 2-3 yhden sijasta, ei reilua miestä kohtaan.
Adoptiokaan ei käy, koska omat geenit ei jatka elämää.
Adoptio ok jos oma sperma hedelmätön, mutta haluaisi silti jättää perintönsä jollekin ihmiselle, josta haluaisi perintönsä (tai perintötietonsa) jatkajan ja kasvattaa hänet siihen jättäen kuitenkin vapauden tehdä sillä mitä lystää. Tässäkin kohtaa lisävanhemmista voi olla kasvatusmielessä vain haittaa.
Naurettavimmat kommentit, jotka olen lukenut tässä ketjussa on puheet naisten hoivavietistä aivan kuin miehillä ei vastaavaa olisi. Kyseessä on luonnollinen reaktio aikuisissa, joilla on yllättäen valta ja vastuu pienen lapsen kohtalosta, ei tarvitse olla edes lapsen oma vanhempi, jotta tämä "vietti" muodostuu.
Toinen typerä kommentti oli, että jos mies ei perinteisillä tavoin kykenee hankkimaan lapsia, niin miehelle ei sitä pitäisi suoda myös epätavallisillakaan tavoilla, mutta naiset saa koska naiset on jotenkin parempia kuin miehet.
Millä summalla kuvittelet naisen Suomessa vuokraavan kohtuaan, jos se tulee lailliseksi? Veikkaisin 50 000 euroa plus raskauden/synnytyksen aiheuttamat tulonmenetykset sekä synnytysvaurioiden korjaukset. Onko sinulla varaa?