Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
1541/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee usein sellainen olo, etten jaksa enää jatkaa eteenpäin. 😭.

Oletko käynyt terapiassa?

Vierailija
1542/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos mä valvon vielä 50-60 vuorokauden päästäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1544/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinä valvot. Oletko käynyt terapiassa?

Vierailija
1545/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä piittaa ilkeistä kirjoituksista, niitä kirjoittelevat eivät piittaa muusta, kuin harkitusta ilkeilystä. (Ilonsa kullakin...)

Vierailija
1546/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauta-arkunkin voit käydä valitsemassa valmiiksi. Ja miettiä hautajaisten ohjelma. Mitä lauluja, missä ne on ja ketä kutsutaan?

Onpa ikävää tekstiä. Olisit voinut tuommoisen jättää kirjoittamatta.

Ei, en voinut. Olen sitä mieltä, että peloista pääsee, kun niitä kohti menee. Ap pelkää, että hän ei enää nuku ja kuolee siksi. Jos hän pääsisi kohti sitä pelkoa oikein kunnolla, niin hän voisi tehdä jotain oikeaa ongelmalleen.

Ei peloissaan - syystä tai toisesta - olevalle sanota, että nyt vain reilusti kohtaat kaikki pelkosi, ja ryhdyt tekemään jotakin oikeaa(?) peloillesi. Pelko tunnetusti lamauttaa ajattelua eikä sen "oikean" - mitä se sitten onkaan - tekemisen looginen päättely onnistu.

Vierailija
1547/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1548/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun aivot ei enää palaudu?

Vierailija
1549/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1550/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1551/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1552/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt terapiassa?

Vierailija
1553/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauta-arkunkin voit käydä valitsemassa valmiiksi. Ja miettiä hautajaisten ohjelma. Mitä lauluja, missä ne on ja ketä kutsutaan?

Ei, en voinut. Olen sitä mieltä, että peloista pääsee, kun niitä kohti menee. Ap pelkää, että hän ei enää nuku ja kuolee siksi. Jos hän pääsisi kohti sitä pelkoa oikein kunnolla, niin hän voisi tehdä jotain oikeaa ongelmalleen.

Ei peloissaan - syystä tai toisesta - olevalle sanota, että nyt vain reilusti kohtaat kaikki pelkosi, ja ryhdyt tekemään jotakin oikeaa(?) peloillesi. Pelko tunnetusti lamauttaa ajattelua eikä sen "oikean" - mitä se sitten onkaan - tekemisen looginen päättely onnistu.

Onko kuolema sinusta niin pelottava ja pois työnnettävä asia, että sitä ei voi edes miettiä? Sehän kuuluu jokaisen ihmisen elämään. Jos on niin peloissaan, niin ei kannata plärätä nettiä ja poimia sieltä kaikista pahimpia kohtaloita.

Vierailija
1554/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1555/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1556/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä sinunkin aivosi palautuvat. Olen itse taistellut yli kymmenen vuotta vaikean unettomuuden tiimoilta, lääkkeitä on käytetty pitkään ja paljon, kokeiltu uusia, palattu vanhoihin tuloksetta. Vuodessa vähennettiin omasta toiveestani hurjaa lääkitystä hitaasti ja harkiten, lääkärin kontaktissa. Viimeisen pillerin jälkeen valvoin vielä runsaan viikon pelätessäni kauhean unetttomuuden uutta tuloa. Mutta vähitellen aloin torkahtelemaan, sitten nukahtelemaan, sitten nukkumaan kunnon unet. Että kyllä mun aivot palautui. Miksei siis sullakin?

Vierailija
1557/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuolema sinusta niin pelottava ja pois työnnettävä asia, että sitä ei voi edes miettiä? Sehän kuuluu jokaisen ihmisen elämään. Jos on niin peloissaan, niin ei kannata plärätä nettiä ja poimia sieltä kaikista pahimpia kohtaloita.

No, enpä nyt kuolemaa erityisesti viitsi mietiskellä. Turhaa touhua. On mulla muutakin mietittävää.

Vierailija
1558/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä sinunkin aivosi palautuvat. Olen itse taistellut yli kymmenen vuotta vaikean unettomuuden tiimoilta, lääkkeitä on käytetty pitkään ja paljon, kokeiltu uusia, palattu vanhoihin tuloksetta. Vuodessa vähennettiin omasta toiveestani hurjaa lääkitystä hitaasti ja harkiten, lääkärin kontaktissa. Viimeisen pillerin jälkeen valvoin vielä runsaan viikon pelätessäni kauhean unetttomuuden uutta tuloa. Mutta vähitellen aloin torkahtelemaan, sitten nukahtelemaan, sitten nukkumaan kunnon unet. Että kyllä mun aivot palautui. Miksei siis sullakin?

Eli ei välttämättä mene 50-60 vrk tai enemmän täysin unettomana? ):

Tällä hetkellä tuntuu, etten nukahda enää ikinä.

Vierailija
1559/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1560/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän