Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava löytämäni teksti jäi painamaan mieltä 😞 (Mutta kyllä varmaan hänkin jossain vaiheessa torkahti/nukahti, mitä mieltä olette?):
Pinnoristi, paljasta lisää tätä viisasta tietoasi. Kun on valvonut 50 - 60 vrk, ei paljon lohduta , kun sanotaan:"Kyllä nukut:" Et voi tietää mitä kärsimustä täydellinen unettomuus tuo. Lääkettä on lopetettu vuoden ajan hyvin pienin määrin, mutta lääke on tuhonnut aivoista sen osan, joka antaa unen. Mutta ole sinä vaan onnellinen ja nauti vapaasti ketipinoria ja ylistä hyvää unilääkettä. Kiitä, että olet yksi niistä onnellisista, jotka rakastavat ketipinoria. Kyllä aikanaan oli paljon lobotomian kannattajiakin ja sitä pidettiin täysin hyväksyttävänä hoitomuotona ja jo silloin oli paljon tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä, joille se oli tehty.
Mutta eikö viisas ihminen tajua olla puhumatta sellaisesta asiasta, josta ei ole täyttä faktatietoa, vaan pelkkää omaa kokemusta?Käytössäni ei siis ole Ketipinoria, mutta pelottaa, että lääkitykset yleensä aiheuttavat pysyvän täydellisen unettomuuden ):
Ei pitäisi varmaan lukea eri keskustelupalstoja. ):
Kaikki psykoosilääkkeet tuhoaa aivoja. Kutistaa niitä 20% Siksihän ne toimiikin, kun ne vähentää aivotoimintaa ja psykoosissa kun on liian villit aivot.
Sulla on yksi psykoosilääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauta-arkunkin voit käydä valitsemassa valmiiksi. Ja miettiä hautajaisten ohjelma. Mitä lauluja, missä ne on ja ketä kutsutaan?
Onpa ikävää tekstiä. Olisit voinut tuommoisen jättää kirjoittamatta.
Ei, en voinut. Olen sitä mieltä, että peloista pääsee, kun niitä kohti menee. Ap pelkää, että hän ei enää nuku ja kuolee siksi. Jos hän pääsisi kohti sitä pelkoa oikein kunnolla, niin hän voisi tehdä jotain oikeaa ongelmalleen.
Ei peloissaan - syystä tai toisesta - olevalle sanota, että nyt vain reilusti kohtaat kaikki pelkosi, ja ryhdyt tekemään jotakin oikeaa(?) peloillesi. Pelko tunnetusti lamauttaa ajattelua eikä sen "oikean" - mitä se sitten onkaan - tekemisen looginen päättely onnistu.
Onko kuolema sinusta niin pelottava ja pois työnnettävä asia, että sitä ei voi edes miettiä? Sehän kuuluu jokaisen ihmisen elämään. Jos on niin peloissaan, niin ei kannata plärätä nettiä ja poimia sieltä kaikista pahimpia kohtaloita.
No, enpä nyt kuolemaa erityisesti viitsi mietiskellä. Turhaa touhua. On mulla muutakin mietittävää.
Turhempaa kuin mikään on turhien pelkojen ja skenaarioiden rakentelu etukäteen.
En minäkään kuolemaa "mietiskele". Mutta mietin toisinaan, jotta säilytän tuntuman elämiseen. Sillä tavalla ei tarvitse pelätä oikeastaan mitään, vaan voi nauttia kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava löytämäni teksti jäi painamaan mieltä 😞 (Mutta kyllä varmaan hänkin jossain vaiheessa torkahti/nukahti, mitä mieltä olette?):
Pinnoristi, paljasta lisää tätä viisasta tietoasi. Kun on valvonut 50 - 60 vrk, ei paljon lohduta , kun sanotaan:"Kyllä nukut:" Et voi tietää mitä kärsimustä täydellinen unettomuus tuo. Lääkettä on lopetettu vuoden ajan hyvin pienin määrin, mutta lääke on tuhonnut aivoista sen osan, joka antaa unen. Mutta ole sinä vaan onnellinen ja nauti vapaasti ketipinoria ja ylistä hyvää unilääkettä. Kiitä, että olet yksi niistä onnellisista, jotka rakastavat ketipinoria. Kyllä aikanaan oli paljon lobotomian kannattajiakin ja sitä pidettiin täysin hyväksyttävänä hoitomuotona ja jo silloin oli paljon tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä, joille se oli tehty.
Mutta eikö viisas ihminen tajua olla puhumatta sellaisesta asiasta, josta ei ole täyttä faktatietoa, vaan pelkkää omaa kokemusta?Käytössäni ei siis ole Ketipinoria, mutta pelottaa, että lääkitykset yleensä aiheuttavat pysyvän täydellisen unettomuuden ):
Ei pitäisi varmaan lukea eri keskustelupalstoja. ):Kaikki psykoosilääkkeet tuhoaa aivoja. Kutistaa niitä 20% Siksihän ne toimiikin, kun ne vähentää aivotoimintaa ja psykoosissa kun on liian villit aivot.
Sulla on yksi psykoosilääke.
):
Vierailija kirjoitti:
up
Miksi kirjoitat tuon up. Mitä se tarkoittaa. Muuta kuin ylös.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Miksi kirjoitat tuon up. Mitä se tarkoittaa. Muuta kuin ylös.
up tarkoittaa ylös.
Vaikka aivoissasi olisi jotain tuhoutunut, niin ne korjaantuu kyllä, koska aivot mukautuu, sopeutuu ja oppii uusia asioita. Uni ei ehkä kovin helposti tule kun lääkettä lopettaa, mutta se on vain väliaikaista. Enemmän tuhoa unillesi ja aivoillesi teet omalla asenteellasi ja peloillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aivoissasi olisi jotain tuhoutunut, niin ne korjaantuu kyllä, koska aivot mukautuu, sopeutuu ja oppii uusia asioita. Uni ei ehkä kovin helposti tule kun lääkettä lopettaa, mutta se on vain väliaikaista. Enemmän tuhoa unillesi ja aivoillesi teet omalla asenteellasi ja peloillasi.
Eniten mua pelottaa se, kuinka nopeasti opin torkahtamaan uudelleen. Uskoisin kuitenkin, että torkahdan viimeistään kahden kuukauden kuluttua lopettamisesta. ): Toivottavasti.
Itse kokeilin seuraavaa: ostin ilta magnesiumia ja stressi & uni kapseleita. Ensin jouduin ottamaan myös melatoniinia jossa yrttejä joukossa. Aluksi meni iltamagnesiumia 2 kapselia, stressi kapseli ja yrttimelatoniinia 2. Nukuin muutaman tunnin, heräilin ja joko jatkoin valveilla oloa tai nukuin uudelleen. Sitten jäi melatoniini pois, herätessäni päätin että joko nukun tai en. Jos en nukkunut, lueskelin ja keitin aamulla kahvit. Nyt on tilanne sellainen että nukun tosi hyvin, en herää kesken unien, ja päätän nukkumaan mennessä että ei haittaa jos herään. Napostelen myös sitruunamelissan lehtiä. Laventelitee on myös hyvä.
Eniten mua pelottaa se, kuinka nopeasti opin torkahtamaan uudelleen. Uskoisin kuitenkin, että torkahdan viimeistään kahden kuukauden kuluttua lopettamisesta. ): Toivottavasti.
Mitä jos en ole torkahtanut kertaakaan 2 kk mennessä, mitä mun sitten pitää tehdä? ):
Up, up, up, up ,nostaa nostaa, mikään vastaus ei näköjään auta. Uuuuppppppp
up