Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
1521/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1522/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resepti on vaikea saada tässä maassa mutta kannabis auttaa hyvin. Ulkomailta esim. Espanjasta saa kyllä sen reseptinkin mutta ei siitä Suomessa paljon iloa ole.

Vierailija
1524/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1525/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan ja nukkumaan ilman Olantsapiinia?

Jos lähtötilanne on se, että ei ole vielä kertaakaan nukahtanut ilman Olantsapiinia.

Miten lopettaminen onnistuu, jos valvoo pitkiä putkia lopettamisen yhteydessä?

Olen esimerkiksi lukenut ihmisestä, joka valvoi 50-60 vrk (ei siltikään oppinut nukahtamaan). Ja ihmisistä, jotka valvoivat toista ja kolmatta viikkoa. ):

Mitä, jos mulle käy samalla lailla, sillä en ole vielä kertaakaan nukahtanut ilman lääkkeitä (olisin helpottunut, jos nukahtaisin edes kerran).

Entä jos minäkin alan jankuttamaan?

Ei, et tule enää koskaan nukkumaan, valvot lopun ikääsi. Ole hyvä.

Ei haittaa, jos sinäkin alat jankuttamaan. ):

Tuota minä eniten juuri pelkään, että en tule enää koskaan nukkumaan. Olisin tyytyväinen, jos oppisin nukkumaan edes kerran (kaksi) viikossa.

Miksi valitset vain sen pahimman vaihtoehdon? Ja miksi poimit vain pahimmat skenaariot? Täällä on ihmiset kertoneet vaikka minkälaisia kokemuksia, mutta sinä otat vain ne huonoimmat mukaan. Se on valinta. Sinun ihan ikioma valintasi. Voisit valita myös toisin. Tarinoita ja kohtaloita mukavista unijutuista. Ottaa mukaan ohjeita, jotka on ihmisillä toimineet ja ovat saaneet asiansa järjestymään.

Mutta kun ei. Joku on valvonut, joten sinäkin tulet valvomaan. Joku nukkuu, mutta se ei kosketa sinua, koska sinä ehdottomasti aiot vain valvoa.

Varmaan siksi, koska en ole vielä kertaakaan edes torkahtanut. Jos olisin torkahtanut, olisin varmasti positiivisempi jatkon suhteen. ):

Torkahtaminen on edellytys nukahtamiselle.

Mitä tämä tarkoittaa, että et ole kertaakaan torkahtanut? Missä ajassa ja mitkä ne sun lääkkeet nyt on? Aloituksessa et mainitse mitään olantsapiinista, mutta sit sulla onkin se. Vähän paha sanoa yhtään mitään kun sun tarina muuttuu koko ajan. Välillä olet nukkunut edes tunnin ja nyt et ole edes torkahtanut.

En ole torkahtanut kertaakaan ilman lääkkeitä. Mun lääkkeet on nyt Olantsapiini (1/2 x 5mg) ja Opamox (1/2 + 1/2, 15mg), Atarax 25 mg (korkeintaan kerran, kaksi viikossa).

Oletko siis ketjun aloittaja vai joku muu?

Ketjun aloittaja.

Miksi sitten aloituksessa lääkkeesi on: "Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi."

Lääkkeet on eri ja myös määrät on eri.

Taidat olla pelkkä trolli.

Niin, ei ne lennossa vaihdu. Myöskin tuo, ettei ole edes torkahtanut on paskanjauhantaa, kun välissä nukkui.

En ole siis torkahtanut kertaakaan ilman lääkkeitä. ):

Eli mitkä ne sun lääkkeet nyt on? Ei tässä enää kukaan voi mitään sanoa kun tarina vaihtuu koko ajan. Puhut valheita koko ajan.

Tuo alun teksti oli vain esimerkki samankaltaisesta tilanteesta. Halusin olla tunnistamaton.

Mun lääkkeet on nyt Olantsapiini (1/2 x 5mg) ja Opamox (1/2 + 1/2, 15mg), Atarax 25 mg (korkeintaan kerran, kaksi viikossa).

Mitä helvettiä :D Ei sua kukaan tunnista lääkkeistä. Miten sä luulet, että keskustelua voi käydä jos iso osa faktoista on pelkkää satua? Huhuu, taidat olla aika dille.

Koska saattaa olla, että tunnistettaisiin ):

Ei mun tutut ainakaan tiedä mun lääkkeitä. Ei kukaan muu tiedä kuin hoitohenkilökunta.

Sulla ei ilmeisesti ole ystäviä ja lähin on vain siskosi. Pelkäätkö, että siskosi tunnistaa sut täältä? Ja nythän olet kertonut lääkkeesi. Olipa hyötyä satuilusta.

Vierailija
1526/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauta-arkunkin voit käydä valitsemassa valmiiksi. Ja miettiä hautajaisten ohjelma. Mitä lauluja, missä ne on ja ketä kutsutaan?

Onpa ikävää tekstiä. Olisit voinut tuommoisen jättää kirjoittamatta.

Ei, en voinut. Olen sitä mieltä, että peloista pääsee, kun niitä kohti menee. Ap pelkää, että hän ei enää nuku ja kuolee siksi. Jos hän pääsisi kohti sitä pelkoa oikein kunnolla, niin hän voisi tehdä jotain oikeaa ongelmalleen.

Vierailija
1527/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1528/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauta-arkunkin voit käydä valitsemassa valmiiksi. Ja miettiä hautajaisten ohjelma. Mitä lauluja, missä ne on ja ketä kutsutaan?

Ei, en voinut. Olen sitä mieltä, että peloista pääsee, kun niitä kohti menee. Ap pelkää, että hän ei enää nuku ja kuolee siksi. Jos hän pääsisi kohti sitä pelkoa oikein kunnolla, niin hän voisi tehdä jotain oikeaa ongelmalleen.

Ei siltikään ole mitenkään fiksua neuvoa ketään, mistään syystä valitsemaan hauta-arkkua/hautajaisten ohjelmaa jne. Ei tuollaisten "neuvojen" antaminen ainakaan mihinkään pelkoihin auta.

Vierailija
1529/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan ja nukkumaan ilman Olantsapiinia?

Jos lähtötilanne on se, että ei ole vielä kertaakaan nukahtanut ilman Olantsapiinia.

Miten lopettaminen onnistuu, jos valvoo pitkiä putkia lopettamisen yhteydessä?

Olen esimerkiksi lukenut ihmisestä, joka valvoi 50-60 vrk (ei siltikään oppinut nukahtamaan). Ja ihmisistä, jotka valvoivat toista ja kolmatta viikkoa. ):

Mitä, jos mulle käy samalla lailla, sillä en ole vielä kertaakaan nukahtanut ilman lääkkeitä (olisin helpottunut, jos nukahtaisin edes kerran).

Selvisikö lukemastasi, miten tuolle 60 vrk valvoneelle kävi?

Ei selvinnyt. ): Juuri se myös herättää mussa pelkoa. Ehkä hän kuoli?

Niin sitten käy myös sinulle. Alahan tekemään kuolinsiivousta, sulla on nyt hyvin aikaa kun on 24 h vuorokaudessa tunteja käytössä.

Jos tämä ketju ärsyttää noin paljon, että ivaillaan urakalla ja harkitusti, voi vaihtaa itseään miellyttäviin ketjuihin.

Vierailija
1530/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ylös sängystä ja ulos. Rankkaa liikuntaa, vaikkapa vaan kävelyä 16h, niin alkaa iltaisin nukuttamaan.

Ei se aina toimi noin. Keho voi olla ylivireys tai stresstilassa. Vaikka olisi kuinka univajetta, aivot vain ei suostu nukahtamaan jos paha unettomuus.

Vierailija
1531/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siltikään ole mitenkään fiksua neuvoa ketään, mistään syystä valitsemaan hauta-arkkua/hautajaisten ohjelmaa jne. Ei tuollaisten "neuvojen" antaminen ainakaan mihinkään pelkoihin auta.

Ap:tä ei auta mikään. Hän haluaa velloa kurjuudessa.

Kuolema on täysin luonnollinen asia ja jokaisen olisi hyvä olla sinut sen kanssa. Sitten osaa arvostaa ja elää tässä hetkessä, eikä pelolla kahlitse elämäänsä.

Vierailija
1532/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan käytöksessä on merkkejä persoonallisuushäiriöisen käyttäytymisestä. Valehtelua, uhriutumista, manipulointia, mustavalkoajattelua, jumiutuminen samoihin kehää kiertäviin ajatus - ja toimintamalleihin.

Kyllä persoonallisuushäiriöisenkin on apua saatava, olivat oireet sitten mitä tahansa.

Toki. Mutta oletko koko ketjun luettuasi sitä mieltä että aloittajaa voidaan auttaa palstalla mahdollistamalla hänen pakkomielteinen käytöksensä?

Ei tämä ketju mahdollista AP.n pakkomielteistä käytöstä tai muutakaan. AP saanee kuitenkin jotain hyödyllistä toistaessaan samojakin asioita. Eikä todellakaan täällä tarvitse kenenkään väkisin kirjoitella.

Vierailija
1533/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on täysin luonnollinen asia ja jokaisen olisi hyvä olla sinut sen kanssa. Sitten osaa arvostaa ja elää tässä hetkessä, eikä pelolla kahlitse elämäänsä.

En usko, että kukaan syyttä suotta haluaa velloa kurjuudessaan. Eikä epärealististakaan pelkoa häädetä sinunkaupoilla kuoleman kanssa. Se nyt vaan on niin, että joitakin suorastaan invalidisoi ja lamaannuttaa pelko. Ei AP ole ongelmiensa kanssa ainutlaatuinen, kaikenlaista pakkomiellettä ja hypokondriaakin potevat todella monet ihmiset.

Vierailija
1534/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1535/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee usein sellainen olo, etten jaksa enää jatkaa eteenpäin. 😭.

Vierailija
1536/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan syyttä suotta haluaa velloa kurjuudessaan. Eikä epärealististakaan pelkoa häädetä sinunkaupoilla kuoleman kanssa. Se nyt vaan on niin, että joitakin suorastaan invalidisoi ja lamaannuttaa pelko. Ei AP ole ongelmiensa kanssa ainutlaatuinen, kaikenlaista pakkomiellettä ja hypokondriaakin potevat todella monet ihmiset.

Kyllä vaan jotkut haluaa velloa, jos ovat omaksuneet uhrimentaliteetin.

"Kun olemme kokeneet ympärillämme olevien ihmisten huolen ja suojelun, huomaamme, että on mukava saada huomiota. Haluamme tuntea olomme tärkeiksi ja kokea, että muut ihmiset huolehtivat meistä jatkuvasti.

Toisinaan ne ihmiset jotka reagoivat tällä tavoin kehittävät kroonisen uhri-identiteetin. Tällä tarkoitamme identiteettiä, jossa henkilö tuntee olevansa aina uhri, tilanteessa kuin tilanteessa."

https://mielenihmeet.fi/uhrimentaliteetti-miten-siihen-tulee-suhtautua/

Vierailija
1537/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1538/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan jotkut haluaa velloa, jos ovat omaksuneet uhrimentaliteetin.

"Kun olemme kokeneet ympärillämme olevien ihmisten huolen ja suojelun, huomaamme, että on mukava saada huomiota. Haluamme tuntea olomme tärkeiksi ja kokea, että muut ihmiset huolehtivat meistä jatkuvasti.

Toisinaan ne ihmiset jotka reagoivat tällä tavoin kehittävät kroonisen uhri-identiteetin. Tällä tarkoitamme identiteettiä, jossa henkilö tuntee olevansa aina uhri, tilanteessa kuin tilanteessa."

https://mielenihmeet.fi/uhrimentaliteetti-miten-siihen-tulee-suhtautua/

Ja lisäksi:" Uhrimentaliteetti ja negatiivisuus

Uhrimentaliteetin omaavien ihmisten on taipumus pahentaa heille tapahtuvia asioita. He tekevät asioista suhteettomia ja se estää heitä näkemästä asioiden positiivisen puolen. He ovat niin keskittyneitä negatiiviseen puoleen, että hyvät asiat jäävät huomaamatta."

Ap:tä on koitettu tsempata, mutta mikään ei kelpaa. Sujuvasti hyppää kaiken ohjeistuksen ja hyvän ohi. Ja taas itketään. Koska se on hänelle ilmeisesti syvästi luontaista.

Vierailija
1539/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1540/4056 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän