Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
2641/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2642/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun en tiedä, mitä 50-60 vrk (ja enemmänkin?) valvoneelle (lääkkeiden lopetus) lopulta kävi, Suomi24:lla. ):

Siellä oli myös monia toista ja kolmatta viikkoa valvoneita. ):

Vierailija
2644/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):

Vierailija
2645/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2646/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):

Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭

Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.

N35

<3

Tarkoitatko parilla viikolla 3-4 viikkoa? Eli silloin nukahdit ensimmäisen kerran bentsojen lopetuksen jälkeen?

Miten kestit täysin unettomat yöt, kun et vielä tiennyt, milloin ne päättyvät (vai päättyvätkö ollenkaan)? ):

Ei ollut vaihtoehtoja. Ja mulle kyllä tehtiin erittäin luotettavien asiantuntijoiden toimesta täysin selväksi, että unettomat yöt loppuvat kyllä. Siihen oli siis luotettava. Oikeassa olivat!

Tarkoititko parilla viikolla noin kolmea viikkoa?

Siis ymmärrätkö lainkaan lukemaasi? Jos sanotaan pari viikkoa, se on pari viikkoa, ei kolme. Pari on kaksi, ei kolme. Mikä hinku sinulla on saada kurjuus kestämään kauemmin?

Lopeta jo tuon sekopään ruokkiminen.

Vierailija
2647/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.

N35

<3

Tarkoitatko parilla viikolla 3-4 viikkoa? Eli silloin nukahdit ensimmäisen kerran bentsojen lopetuksen jälkeen?

Miten kestit täysin unettomat yöt, kun et vielä tiennyt, milloin ne päättyvät (vai päättyvätkö ollenkaan)? ):

Ei ollut vaihtoehtoja. Ja mulle kyllä tehtiin erittäin luotettavien asiantuntijoiden toimesta täysin selväksi, että unettomat yöt loppuvat kyllä. Siihen oli siis luotettava. Oikeassa olivat!

Siis ymmärrätkö lainkaan lukemaasi? Jos sanotaan pari viikkoa, se on pari viikkoa, ei kolme. Pari on kaksi, ei kolme. Mikä hinku sinulla on saada kurjuus kestämään kauemmin?

Mä oon aina luullut, että pari on 2-3. ):

Vierailija
2648/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut sulle vertaiskokemuksen omalta kohdaltani. Olen antanut vinkkejä ja yrittänyt keskustella. Nyt mun täytyy myöntää, että en jaksa enää. AP, toivon, että selviät elämässäsi. Parempaa jatkoa!

Anna vinkki siitä, kuka sä olit <3. Mä muistan kaikki, jotka antoivat vertaiskokemuksia.

Tässäkin näkyy mielenkiintoisesti miten ap yrittää manipuloida. Vain kahdella lauseella torjuu kritiikin kokonaan ja kääntää asian niin kuinka hän on niin herttainen ihminen ("minä muistan kyllä kaikki tukea antaneet ihmiset

Vierailija
2649/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

<3

Haloo! Oletko käynyt edes peruskoulua loppuun? Jos puhutaan parista, seurustelevasta parista, onko siinä muka kolme? No ei ole! Aivan sama, hylkään tämän ketjun ennen kuin posahdan ärtymyksestä, koita nyt hoitaa asiasi kuntoon, eritoten tuo huomionhakuisuutesi, se on isoin ongelmasi.

Vierailija
2650/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

<3

Miten vati sitä voi olla? No en kyllä enää ihmettele juttujasi, kun et tällaistakaan edes ymmärrä.

Vierailija
2651/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomanneet, että ap vaikuttaa katoavan myös aamuisin, juurikin tuossa klo 8.30 aikaan ja pysyy hiljaa n. puoli tuntia? Mitä ap teet siihen aikaan?

Vierailija
2652/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet, että ap vaikuttaa katoavan myös aamuisin, juurikin tuossa klo 8.30 aikaan ja pysyy hiljaa n. puoli tuntia? Mitä ap teet siihen aikaan?

Aamupala-aika osastoilla.

Vierailija
2653/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupala-aika osastoilla.

Ah, aivan, saattanee ollakin.

Vierailija
2654/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis poistua tältä palstalta ja tältä ketjultasi ja luottaa niihin ammattilaisiin, joilta apua haet (ainakin toivottavasti haet). Täällä jankkaus on pelkkää omien pelkojen lietsontaa.

Vierailija
2655/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down.

Vierailija
2656/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taitaa ap.lla olla uusi ketju jossain, kun on näin hiljaa. Eihän se lähde täältä kuin pakotettuna.

Vierailija
2657/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jäänyt kiinni hoitajilleen tästä ketjusta ja on nyt nettikiellossa :'D

Vierailija
2658/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2659/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun en tiedä, mitä 50-60 vrk (ja enemmänkin?) valvoneelle (lääkkeiden lopetus) lopulta kävi, Suomi24:lla. ):

Siellä oli myös monia toista ja kolmatta viikkoa valvoneita. ):

Vierailija
2660/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän