Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
2621/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):

Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭

Kysyn ihan ystävällisesti: miksi kirjoitat IHAN, TÄYSIN SAMAN viestin aina uudestaan? Ei pilkulleen sama viesti tuo enää mitään uutta informaatiota. Ymmärräthän, ettei siihen enää jakseta oikein vastata.

Vierailija
2622/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn ihan ystävällisesti: miksi kirjoitat IHAN, TÄYSIN SAMAN viestin aina uudestaan? Ei pilkulleen sama viesti tuo enää mitään uutta informaatiota. Ymmärräthän, ettei siihen enää jakseta oikein vastata.

Ajattelin, että siten löytäisin vastaavia kokemuksia omaavia ihmisiä. ):

Vierailija
2624/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaat takuulla, että pelkällä saman viestin jatkuvalla kopioinnilla karkoitat ihmisiä. Miten vastaisit itse henkilölle, joka satoja kertoja laittaisi sulle esim tällaisen:

Mä pelkään, etten herää huomenna.

Onko muita?

Onko muita?

Onko muita?

Jne tätä samaa loputtomiin.

Vierailija
2625/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaat takuulla, että pelkällä saman viestin jatkuvalla kopioinnilla karkoitat ihmisiä. Miten vastaisit itse henkilölle, joka satoja kertoja laittaisi sulle esim tällaisen:

Onko muita?

Onko muita?

Onko muita?

Vertaistuki on vuorovaikutuksellista ja monipuolista keskustelua. Kun kontaktit toisiin ovat tärkeitä, voit vaikkapa kertoa muustakin, jutella harjoitteistasi. Mitä esim odotat pian alkavalta kuntoutustoiminnasta? Yhteyttä ihmisiin, säännöllistä elämänrytmiä? Pidätkö eläimistä? - Joo, lemmikki olis mukava kun ahdistaa.

Tällaista on vertaisten ja muidenkin keskustelu. Vai oletko täysin irtautunut todellisuudesta omasta mielestäsi?

Vierailija
2626/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vastaavia kokemuksia omaavia ihmisiä haluat löytää? Tuhansia? Ei sekään riitä, niinkö?

Vierailija
2627/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako aivan samanlaista kokemusta tarvitset?

Vierailija
2628/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita?

Onko muita?

Onko muita?

Vertaistuki on vuorovaikutuksellista ja monipuolista keskustelua. Kun kontaktit toisiin ovat tärkeitä, voit vaikkapa kertoa muustakin, jutella harjoitteistasi. Mitä esim odotat pian alkavalta kuntoutustoiminnasta? Yhteyttä ihmisiin, säännöllistä elämänrytmiä? Pidätkö eläimistä? - Joo, lemmikki olis mukava kun ahdistaa.

Tällaista on vertaisten ja muidenkin keskustelu. Vai oletko täysin irtautunut todellisuudesta omasta mielestäsi?

Vierailija
2629/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako vastaavia kokemuksia omaavia ihmisiä haluat löytää? Tuhansia? Ei sekään riitä, niinkö?

Ei kannata yrittää ymmärtää hullujen aivoituksia.

Vierailija
2630/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut sulle vertaiskokemuksen omalta kohdaltani. Olen antanut vinkkejä ja yrittänyt keskustella. Nyt mun täytyy myöntää, että en jaksa enää. AP, toivon, että selviät elämässäsi. Parempaa jatkoa!

Vierailija
2631/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en sitten lopulta opikaan enää nukahtamaan, niin onko silloin enää mitään tehtävissä. ):

Vierailija
2632/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut sulle vertaiskokemuksen omalta kohdaltani. Olen antanut vinkkejä ja yrittänyt keskustella. Nyt mun täytyy myöntää, että en jaksa enää. AP, toivon, että selviät elämässäsi. Parempaa jatkoa!

Anna vinkki siitä, kuka sä olit

Vierailija
2633/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAKAA HUOMIOTA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata yrittää ymmärtää hullujen aivoituksia.

Totta. Niin totta.

Vierailija
2634/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vinkki siitä, kuka sä olit <3. Mä muistan kaikki, jotka antoivat vertaiskokemuksia.

):

Vierailija
2635/4056 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs JOS lehmät lentäisi?! Mitäs JOS en enää torkahda ,mitäs JOS en enää nuku jne jne yms yms.

t.

Uneton

Vierailija
2636/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.

N35

<3

Tarkoitatko parilla viikolla 3-4 viikkoa? Eli silloin nukahdit ensimmäisen kerran bentsojen lopetuksen jälkeen?

Miten kestit täysin unettomat yöt, kun et vielä tiennyt, milloin ne päättyvät (vai päättyvätkö ollenkaan)? ):

Ei ollut vaihtoehtoja. Ja mulle kyllä tehtiin erittäin luotettavien asiantuntijoiden toimesta täysin selväksi, että unettomat yöt loppuvat kyllä. Siihen oli siis luotettava. Oikeassa olivat!

Tarkoititko parilla viikolla noin kolmea viikkoa?

Siis ymmärrätkö lainkaan lukemaasi? Jos sanotaan pari viikkoa, se on pari viikkoa, ei kolme. Pari on kaksi, ei kolme. Mikä hinku sinulla on saada kurjuus kestämään kauemmin?

Vierailija
2637/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutan muuten tasan niin kauan, että vastaat, vaikka siihen menisi viikko, tai siihen asti että lopetat. Ja vinkvink, minulla on tämä ketju tallennettuna, joten löydän sen kyllä helposti, samoin kuin uudet ketjusi, koska tunnen kirjoitustyylisi.

Miksi muiden unettomien kokemukset eivät kelpaa, jos et voi vastauksessa uhriutua? Miksi vähättelet muiden unettomuutta? Miksi muiden unettomuus on aina lievempää kuin sinulla? Mihin aikaan on lääkäri? Näytä tämä ketju lääkärille? Miksi tehtailet uusia ketjuja? Mitä uutta luulet niistä saavasi, mitä et tästä ketjusta ole jo saanut kymmeniä, ellet jopa satoja kertoja? Kuinka monta samanlaista kokemusta oikein tarvitset?

Laskepa illalla nukkumaan mennessä lampaiden sijasta viestisi tässä ketjussa, aloita noista "up" viesteistä, kyllä luulisi unen tulevan. Jos ei, siirry jankutus viesteihisi ja laske ne kaikki ja kirjaa ylös, kerro tänne sitten että montako kertaa mikäkin viesti esiintyi ketjussa.

Vierailija
2638/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2639/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

):

Vierailija
2640/4056 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.

N35

<3

Tarkoitatko parilla viikolla 3-4 viikkoa? Eli silloin nukahdit ensimmäisen kerran bentsojen lopetuksen jälkeen?

Miten kestit täysin unettomat yöt, kun et vielä tiennyt, milloin ne päättyvät (vai päättyvätkö ollenkaan)? ):

Ei ollut vaihtoehtoja. Ja mulle kyllä tehtiin erittäin luotettavien asiantuntijoiden toimesta täysin selväksi, että unettomat yöt loppuvat kyllä. Siihen oli siis luotettava. Oikeassa olivat!

Tarkoititko parilla viikolla noin kolmea viikkoa?

Siis ymmärrätkö lainkaan lukemaasi? Jos sanotaan pari viikkoa, se on pari viikkoa, ei kolme. Pari on kaksi, ei kolme. Mikä hinku sinulla on saada kurjuus kestämään kauemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan