Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, kun en tiedä, mitä 50-60 vrk (ja enemmänkin?) valvoneelle (lääkkeiden lopetus) lopulta kävi, Suomi24:lla. ):
Siellä oli myös monia toista ja kolmatta viikkoa valvoneita. ):Neurologia erikoislääkäri Juha Puustinen: "alle kuukauden mittaisesta unettomuudesta ei tarvitse vielä huolestua". Tässä sulle asiantuntijan tutkittua tietoa.
Suomi24:ssa voit lukea vaikka kolme vuotta putkeen nukkuneista. Roskasivusto koko Suomi24.
Ei sulla ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä, että elämään kuuluu aina epävarmuus ja opetella elämään sen kanssa.
Mistä syystä olet täysin varma, että juuri sinä tulet valvomaan 60vrk?
Ja jos tahdot vastauksia, ÄLÄ JANKUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kerro enemmän elämästäsi, kuuntele toisia, ole ystävällinen, mutta siis LOPETA JANKUTTAMINEN!!
Ymmärsitkö tätä viestiä? Siis YMMÄRSITKÖ??????
Siksi tulen todennäköisesti valvomaan 60 vrk, koska olen menettänyt kokonaan nukahtamisen ja torkahtamisen taidot. ):
Ymmärrän viestiä.
Jos kerran ymmärsit viestin, niin huomaatko, ettei siinä sanota ollenkaan, että "todennäköisesti tulet valvomaan 60vrk????
Huomaatko, viestissä EI vihjatakaan juuri sinun unettomuuteesi. Kerro, jos osaat, mitä kirjoittamastani viestistä ymmärsit? Älä vaan vastaa taas: "olen menttänyt kokonaan nukahtamisen taidot"!!
Jos vastaat tuolla lauseella, lopetan kirjoittamisen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, kun en tiedä, mitä 50-60 vrk (ja enemmänkin?) valvoneelle (lääkkeiden lopetus) lopulta kävi, Suomi24:lla. ):
Siellä oli myös monia toista ja kolmatta viikkoa valvoneita. ):Neurologia erikoislääkäri Juha Puustinen: "alle kuukauden mittaisesta unettomuudesta ei tarvitse vielä huolestua". Tässä sulle asiantuntijan tutkittua tietoa.
Suomi24:ssa voit lukea vaikka kolme vuotta putkeen nukkuneista. Roskasivusto koko Suomi24.
Ei sulla ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä, että elämään kuuluu aina epävarmuus ja opetella elämään sen kanssa.
Mistä syystä olet täysin varma, että juuri sinä tulet valvomaan 60vrk?
Ja jos tahdot vastauksia, ÄLÄ JANKUTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kerro enemmän elämästäsi, kuuntele toisia, ole ystävällinen, mutta siis LOPETA JANKUTTAMINEN!!
Ymmärsitkö tätä viestiä? Siis YMMÄRSITKÖ??????
Siksi tulen todennäköisesti valvomaan 60 vrk, koska olen menettänyt kokonaan nukahtamisen ja torkahtamisen taidot. ):
Ymmärrän viestiä.Jos kerran ymmärsit viestin, niin huomaatko, ettei siinä sanota ollenkaan, että "todennäköisesti tulet valvomaan 60vrk????
Huomaatko, viestissä EI vihjatakaan juuri sinun unettomuuteesi. Kerro, jos osaat, mitä kirjoittamastani viestistä ymmärsit? Älä vaan vastaa taas: "olen menttänyt kokonaan nukahtamisen taidot"!!
Jos vastaat tuolla lauseella, lopetan kirjoittamisen sinulle.
Jos haluat keskustella, saada vaikka yhteys toiseen ihmiseen, kerro vaikka tykkäätkö kirjojen lukemisesta.
Kiinnostaako sua kirjallisuus?
Mä lenkkeilen joka päivä tunnin verran, satoi tai paistoi. Se tekee sekä fyysiselle että psyykkiselle voinnille hyvää.
Kuinka usein sä käyt ulkoilemassa? Käytkö päivittäin?
Reipas kävelykin on hyväksi, vai mitä mieltä olet?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat keskustella, saada vaikka yhteys toiseen ihmiseen, kerro vaikka tykkäätkö kirjojen lukemisesta.
Mä lenkkeilen joka päivä tunnin verran, satoi tai paistoi. Se tekee sekä fyysiselle että psyykkiselle voinnille hyvää.
Kirjallisuus kiinnostaa mua. ): Parhaillaan mä luen Ingoa-Meren kansa.
Mäkin lenkkeilen joka päivä 1/2h -1h, kävelen.
Mitä kirjaa sä luet tai olet lukenut viime aikoina?
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuus kiinnostaa mua. ): Parhaillaan mä luen Ingoa-Meren kansa.
Mäkin lenkkeilen joka päivä 1/2h -1h, kävelen.
Mitä kirjaa sä luet tai olet lukenut viime aikoina?
<3
Luin just Finlandia-voittaja Hävitys. Aika rankkaa tekstiä, mutta tyylikästä ja hyvin kirjoitettua. Mitä samaa ei voi sanoa Korven "runoteoksesta"; selasin sen kaupassa ja nauroin ääneen. Nyt olen taas menossa kirjastoon hakemaan kassillista.
Käyn itse avoimessa luovan kirjoittamisen aineopinnoissa, eikä olekaan hullumpi harrastus. Tulee siis kirjoitettua itsekin ja lukea toisten aikaansaannoksia.
Kiva, kun lenkkeilystä/kävelystä päivittäin muodostuu rutiini. Siitä se endorfiini saa elimvoimaa ilman pillereitä.
Kiva vaihtaa ajatuksia.
Onhan tää ketju jo paikallaan hullunpitkään junnannut.
Voi nyt hyvä luoja, vieläkö tää jankkaus jatkuu? 😳
Et ole ap vieläkään kertonut, miksi niin sinnikkäästi olet lääkkeitä lopettamassa josme on sulle määrätty ja ne sua auttaa?
Tuo sun kärvistely on täysin omaehtoista eikä sun olis pakko kärsiä mut sä itse valitset sen.
up