Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
2281/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2282/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka olisi valvonut pitkiä aikoja lääkkeiden vähennyksen ja lopetuksen yhteydessä? ):

Miksi et lue niitä viestejä? Täällä on valvottu pitkiäkin aikoja lääkkeiden lopetuksen jälkeen. O-n val-vot-tu!

Muistan yhden kirjoittajan, joka valvoi reilun viikon, ja toisen, jolla 2kk kesti pahimmat vieroitusoireet ja uni oli täysin hukassa (en tiedä oliko kyseessä täys-unettomuus). ):

No se oli sen henkilön taival. Sulla ihan omasi. Minäkin olen valvonut yli viikon, en kerro, olenko hengissä.

Uskotko, että opin ensimmäistä kertaa torkahtamaan/nukkumaan 2kk kuluessa? ):

En ole vielä kertaakaan edes torkahtanut.

Eipä ole minun uskosta kiinni, opitko uudelleen nukahtamaan. Uskotko itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä edes ole vähentänyt sun lääkkeitä vielä, joten miksi nukkuisitkaan ilman niitä.

Olen vähentänyt minimiin. ): Pari viikkoa yritin ottaa joka toinen päivä, mutta en kertaakaan edes torkahtanut ilman lääkkeitä. ):

Täällä on kerrottu hyviä ohjeita vähentämiseen. Se ei tapahdu noin. Et tietenkään nuku jos tuolla tavalla sotket elimistöäsi.

Miten mun sun mielestä kannattaisi vähentää?

Mitäs muistat täällä asiasta neuvotun. Tai yhdentekeväähän se on. Jankutat hamaan tappiin. Taitaa olla turha sanoa sulle mitään. No, ollaan me yritetty.

Vierailija
2284/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2285/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, kun lopetan lääkkeet kokonaan, niin kuinkakohan pitkään valvon putkeen? ):

Saattaa olla, että jopa 2 kk tai yli. Täällä joku kirjoitti, että pahin vaihe oli 2kk, ja vasta 6 kk kohdalla alkoi todellinen palautuminen. ):

Mutta voiko käydä niin, ettei opi enää koskaan nukahtamaan/torkahtamaan uudelleen. ):

Se on mun suurin pelko

Onko täällä muita, jotka olisivat valvoneet pitkiä aikoja lääkkeiden vähennyksen ja lopetuksen yhteydessä?

Mitä itse arvelet ko. asiasta? Onko täällä muita, jotka ovat valvoneet pitkiä aikoja lääkkeiden vähennyksen ja lopetuksen yhteydessä? Tiedätkö muita? Mitä arvelet?

Vierailija
2286/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, kun lopetan lääkkeet kokonaan, niin kuinkakohan pitkään valvon putkeen? ):

Saattaa olla, että jopa 2 kk tai yli. Täällä joku kirjoitti, että pahin vaihe oli 2kk, ja vasta 6 kk kohdalla alkoi todellinen palautuminen. ):

Mutta voiko käydä niin, ettei opi enää koskaan nukahtamaan/torkahtamaan uudelleen. ):

Se on mun suurin pelko

Onko täällä muita, jotka olisivat valvoneet pitkiä aikoja lääkkeiden vähennyksen ja lopetuksen yhteydessä?

Kaikki ovat lopettaneet lääkkeensä yhtään niitä ensin vähentämättä ja nukkuneet heti oikein hyvin. Kelpaako tällainen vastaus sulle, AP?

Vierailija
2287/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on vaikka valvoisi päiväkausia? Jos se on hinta sille, että pääset lääkkeistä, niin sitten se kestää. Mut ei, vaan yy hyy ja narinari.

Vierailija
2288/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unikeskuksesi" ei ole rikki ja voit nukkua tulevaisuudessa. Ja varmasti torkahteletkin pian. Harkitse silti jonkin lääkkeen aloittamista, esim. olantsapiini, ketiapiini tai klooriprotikseeni. Muitakin vaihtoehtoja on. Älä tee tästä liian vaikeaa, joskus on pakko syödä lääkkeitä. Ja lupaan, että tulet vielä nukkumaan.

Vierailija
2289/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä Munsalan kansallispuku, ehdottomasti vantaalaisen tai helsinkiläisen tekemänä. Sit se päälle ja nukkumaan. Johan tulee uni!

Vierailija
2290/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2291/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2292/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun suurin pelko

Vierailija
2293/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mun suurin pelko

Siis oikeasti, etkö ymmärrä itse jankuttamisesi merkillisyyttä? Onko tämä jatkuvasti saman viestin ketjuttaminen itsestäsi normaalia? Et siis näe toiminnassasi mitään outoa...

Vierailija
2294/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin vain löytää lisää vertaistukea heistä, jotka ovat valvoneet pitkiä aikoja lääkkeiden vähennyksen ja lopetuksen yhteydessä. ):

Näin saisin tietoa siitä, onko aivojen mahdollista oppia uudelleen torkahtamaan/nukkumaan. Enkä esimerkiksi antaisi periksi liian aikaisin (jos jotkut ovat valvoneet muutaman kuukaudenkin esim. 2kk).

Täältä olet saanut vertaistukea paljon saman kokeneilta, miksi et lue niitä?

Vierailija
2295/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitin erilaisia reseptilääkkeitä nukkumiseen ja nukahtamiseen ja luontaistuotteet kans. Jos joskus sai nukuttua niin oli sekava olotila ja tuntui kuin ei olisi nukkunut yhtään. Lopetin kaikki ja jos nukun paljon niin hyvä ja jos nukun vähän niin hyvä sekin. Jos en nuku ollenkaan, se ei ole minun syy, pyrin että osan yöstä roppa on liikkumatta että se lepää ja osan ajasta silmät kiinni että silmät lepää. Välttää mulle, oon onneks jo niin vanha ettei juurikaan kiinnosta miltä näytän töissä tai kadulla.

Vierailija
2296/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koitin erilaisia reseptilääkkeitä nukkumiseen ja nukahtamiseen ja luontaistuotteet kans. Jos joskus sai nukuttua niin oli sekava olotila ja tuntui kuin ei olisi nukkunut yhtään. Lopetin kaikki ja jos nukun paljon niin hyvä ja jos nukun vähän niin hyvä sekin. Jos en nuku ollenkaan, se ei ole minun syy, pyrin että osan yöstä roppa on liikkumatta että se lepää ja osan ajasta silmät kiinni että silmät lepää. Välttää mulle, oon onneks jo niin vanha ettei juurikaan kiinnosta miltä näytän töissä tai kadulla.

Kuinka nopeasti lääkkeiden lopetuksen jälkeen pystyit ensimmäisen kerran nukahtamaan/torkahtamaan?

Vierailija
2297/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nopeasti lääkkeiden lopetuksen jälkeen pystyit ensimmäisen kerran nukahtamaan/torkahtamaan? <3

Musta tuntuu, että tuo on kynnyskysymys mun selviytymisen kannalta. (:

Sitten kun kykenisin edes kerran torkahtamaan, niin sitten aivot voisivat oppia nukahtamaankin jne.

Vierailija
2298/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2299/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2300/4056 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nopeasti lääkkeiden lopetuksen jälkeen pystyit ensimmäisen kerran nukahtamaan/torkahtamaan? <3

Älä torkahda. Orkahda!

Eli kunnon pano ja voimallinen orgasmi rentouttaa ja vie unten maille.

Siis orkahda!!!