Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen.? Monilla vaihdevuosi-ikäisillä uniongelmia voidaan korjata hormonihoitoa säätämällä.
Alle 30-vuotias. ):
'
Auttaisko jos antaisit vähän vanhemmalle miehelle pillua ja persettä? Spermat voin ruiskutella naamalle. Nussittuna nukut taatusti hyvin.
M55
Ei naurata. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla nukkumaan mennessä voisi kuunnella vaikka äänikirjaa tai jotain podcasteja, ne voivat auttaa rentoutumiseen. Liikunta päivällä on tärkeää.
Tiedän ):
Tiedät, mutta teetkö noita? Liikutko päivällä tarpeeksi? Tunnin kävelylenkki esim tai jotain raskasta salitreeniä, johon voisit purkaa energiaa. Kuunteletko podcasteja tai kirjaa illalla? Sua on aika vaikea neuvoa, kun olet niin voimakkaasti päättänyt, että sulla on vaikea ongelma ja olet mahdoton tapaus. Jos nyt vaan et ajattelisi niin dramaattisesti, niin olosi voisi helpottua.
Mä oon yrittänyt parhaani tehdä kaiken voitavani. ):
Yhtä keinoa et ainakaan ole vielä kokeillut: yritä lopettaa tuo ajattelutapa että " olen toivoton tapaus, unikeskukseni on rikki, mitä, jos valvon kaksi viikkoa...". Mitä enemmän pyörit näissä, sitä varmemmin et niistä pääse eroon. Tee jotain palstoilla roikkumisen sijaan. Toivottavasti viimeistään se kuntouttava työtoiminta tuo sinut ulos negatiivisesti kehästä. Luota siihen. Auttaa varmasti. Hyvää illanalkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen.? Monilla vaihdevuosi-ikäisillä uniongelmia voidaan korjata hormonihoitoa säätämällä.
Alle 30-vuotias. ):
'
Auttaisko jos antaisit vähän vanhemmalle miehelle pillua ja persettä? Spermat voin ruiskutella naamalle. Nussittuna nukut taatusti hyvin.
M55
Ei naurata. ):
No oletko ryypännyt vai miksi ei uni tule?
Ap. Ei sun tartte nukkua nukkumalla. Pidä silmiä kiinni 6-8 tuntia ja ajattelt vain rauhallisia ja ihania asioita. Uneksi ja unelmoi. Hiero välillä pillua ja anna tiedottomuuden valua ylitsesi. 1 tunti silmät kiinni vastaa noin 3 lepotuntia. Rentoudu. Ei siihen kuole jos olisi viikon tai pari vähemmällä unella.
Käyt hakemass kaupasta alkoholia ja juot kunnes sammut. Nukahdat.
Minulla loppui unettomuus kun aloitin fyysisesti todella raskaan työn. Kroppani vaatii todella paljon aktiviteettia jotta saan nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotias. ):
'
M55
Ei naurata. ):
En ryyppää ollenkaan. ):
Mitä teen, jos en nuku tänäänkään (3 vrk nukkumatta putkeen)? ):
Loppuuko tämä koskaan?
Aika hyödyttömiä ovat neuvot oleet tähän asti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotias. ):
'
M55
Ei naurata. ):
En ryyppää ollenkaan. ):
Käy 2 tunnin kävelylenkillä. Kävele niin nopeasti kuin jaksat. Suihkuun ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyödyttömiä ovat neuvot oleet tähän asti :D
No anna sinä sitten pilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotias. ):
'
M55
Ei naurata. ):
En ryyppää ollenkaan. ):
Käy 2 tunnin kävelylenkillä. Kävele niin nopeasti kuin jaksat. Suihkuun ja nukkumaan.
Kävin jo päivällä monen tunnin lenkillä. ):
Mitä teen, jos en nuku tänäänkään (3 vrk nukkumatta putkeen)? ):
Loppuuko tämä koskaan?
Olisinkin vaihdevuosi-ikäinen. ):