Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
241/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen, jos en nuku tänäänkään (3 vrk nukkumatta putkeen)? ):

Loppuuko tämä koskaan?

Mun mieli on ihan toivoton ): Tuntuu, että kierrokset vaan kasvaa, mitä enemmän valvoo ):

Vierailija
242/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia asiantuntijoita koko lanka täynnä.

Onko kenelläkään tähän lankaan kirjoittaneista todellista unilääketieteen tai sirkadiaanisten rytmien koulutusta? Aivan. Ei ole.

Ilman sitä suurin osa unideprivaation ilmiöistä jää teiltä huomaamatta, puhumattakaan siitä, että pystyisitte niitä analysoimaan.

>Huomasitko, miten EEG-amplitudi selvästi laski alfarytmiin sopien?

>Tunnistitko tuossa NPAS:n korvaavan CLOCK:n heterodimeerissä BMAL1:n kanssa?

>Aukeaisiko kofeiinin pitkäkestoinen vaikutus paremmin jos adenosinergisessä järjestelmässä tarkasteltaisiin sen A1/A2A/A2B-reseptoreiden antagonisoinnin sijasta reseptori-välittäjäainetasapainon muutoksia kahvinjuonnin ja valvomisen allostaattisena funktiona?

Niin. Ilman asianmukaista koulutusta unideprivaatiota ja sen seuraksia arvottava ihminen rinnastuu syöttötuolissa istuvaan vauvaan, jonka suuhun huoltaja työntää ruokaa. "Nam, maistuu hyvältä koska maistuu hyvältä." "Yäk, maistuu pahalta koska en pidä tästä."

Kuvittele tilanne, jossa nämä vauvat kiistelevät siitä, mikä purkkiruoka on yliarvostettua. Tai no, ei tarvitse kuvitella. Näet sen tässä langassa.

Vierailija
244/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
245/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tähän lankaan kirjoittaneista todellista unilääketieteen tai sirkadiaanisten rytmien koulutusta? Aivan. Ei ole.

Ilman sitä suurin osa unideprivaation ilmiöistä jää teiltä huomaamatta, puhumattakaan siitä, että pystyisitte niitä analysoimaan.

>Aukeaisiko kofeiinin pitkäkestoinen vaikutus paremmin jos adenosinergisessä järjestelmässä tarkasteltaisiin sen A1/A2A/A2B-reseptoreiden antagonisoinnin sijasta reseptori-välittäjäainetasapainon muutoksia kahvinjuonnin ja valvomisen allostaattisena funktiona?

Niin. Ilman asianmukaista koulutusta unideprivaatiota ja sen seuraksia arvottava ihminen rinnastuu syöttötuolissa istuvaan vauvaan, jonka suuhun huoltaja työntää ruokaa. "Nam, maistuu hyvältä koska maistuu hyvältä." "Yäk, maistuu pahalta koska en pidä tästä."

Kuvittele tilanne, jossa nämä vauvat kiistelevät siitä, mikä purkkiruoka on yliarvostettua. Tai no, ei tarvitse kuvitella. Näet sen tässä langassa.

?

Vierailija
246/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko tämä koskaan?

Vierailija
247/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt unihäiriöistä jo 20 v. Monet lääkkeet kokeiltu:( Nykyään menee ketipinor depot 50 mg, opamox 7,5 mg ja stella 10 mg joka ilta. En nuku yhtään ilman lääkkeitä enkä edes yritä. Näilläkin heräilen monta krt yössä ja olen jatkuvasti väsynyt, tosi vaikeaa ,rasittavaa.

N 61 v

Vierailija
248/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoit aloittajaa varmasti huimasti.

Vierailija
249/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko tämä koskaan?

Mun mieli on ihan toivoton ): Tuntuu, että kierrokset vaan kasvaa, mitä enemmän valvoo ):

Vierailija
250/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko tämä koskaan?

Olen itse ollut pari viikkoa noin 10 tunnin unilla. Eihän se herkkua ollut mutta kyllä keho siihen lopulta reagoi ja nukut vaikka seisaaltaan. Voi johtua tästä luonnottomasta kuumuudestakin.

Vierailija
251/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja. Tajuatko että _sulla on bentsoreflat_ kun olet syönyt opamoxia(kin) jatkuvasti (muistan sut aiemmista aloituksistas myös.) Eipä tuossa auta kuin vieroittautua (kts. esim. Järvenpään sos.sairaalan matskuja.) Ja vai että unikeskus rikki. Huomaa että olet pyörinyt nettisaiteilla "pikkuisen" liikaa.

Vierailija
252/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zopinox 7.5 mg x 1.5 yöksi, onko kokeiltu? Tämän lisäksi Sirdalud 4  mg samalla otolla ja heti petiin, uni tulee 20 minuutissa.

Stella ja Stillnoct tuovat painajaisia, unissakävelyjä ja aggressioita, joiltakin menee muisti 20 min. ottamisen jälkeen eli en suosittele.

Ketipinorin voi työntää prssuoleen, se on täyttä myrkkyknarkkia.

Vierailija
253/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko tämä koskaan?

Olen itse ollut pari viikkoa noin 10 tunnin unilla. Eihän se herkkua ollut mutta kyllä keho siihen lopulta reagoi ja nukut vaikka seisaaltaan. Voi johtua tästä luonnottomasta kuumuudestakin.

Ai 2 vk 10 tunnin unilla? Tämä kommentti helpotti hieman oloa. ): Sillä sitä mä juuri pelkään, ettei mun elimistö enää reagoi normaalisti. Ehkä se sit reagoi. ):

Vierailija
254/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
255/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai luoja. Tajuatko että _sulla on bentsoreflat_ kun olet syönyt opamoxia(kin) jatkuvasti (muistan sut aiemmista aloituksistas myös.) Eipä tuossa auta kuin vieroittautua (kts. esim. Järvenpään sos.sairaalan matskuja.) Ja vai että unikeskus rikki. Huomaa että olet pyörinyt nettisaiteilla "pikkuisen" liikaa.

):

Vierailija
256/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
257/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
258/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

):

Lopeta nyt ihan ensiks tuo ininä ja ole aikuinen vahva nainen.  Ei ihminen tartte kemikaaleja nukahtamiseen. Detoxaa! Mene "nukkumaan" ja pidä silmiä kiinni 9 tuntia. Sekin auttaa.

Vierailija
259/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA HYSTEERINEN SPÄMMI! JUO VETTÄ! HIERO POLLUA KAUAN JA SILMAT KIINNI!

Vierailija
260/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko tämä koskaan?

Ai 2 vk 10 tunnin unilla? Tämä kommentti helpotti hieman oloa. ): Sillä sitä mä juuri pelkään, ettei mun elimistö enää reagoi normaalisti. Ehkä se sit reagoi. ):

Mun suurin pelko on, ettei elimistö toimi niin kuin pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi