Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
201/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
202/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla nukkumaan mennessä voisi kuunnella vaikka äänikirjaa tai jotain podcasteja, ne voivat auttaa rentoutumiseen. Liikunta päivällä on tärkeää.

Tiedän ):

Tiedät, mutta teetkö noita? Liikutko päivällä tarpeeksi? Tunnin kävelylenkki esim tai jotain raskasta salitreeniä, johon voisit purkaa energiaa. Kuunteletko podcasteja tai kirjaa illalla? Sua on aika vaikea neuvoa, kun olet niin voimakkaasti päättänyt, että sulla on vaikea ongelma ja olet mahdoton tapaus. Jos nyt vaan et ajattelisi niin dramaattisesti, niin olosi voisi helpottua.

Mä oon yrittänyt parhaani tehdä kaiken voitavani. ):

Sitten lääkärisi ei ole tehnyt kaikkea voitavaansa. Miksi et vastaa, mitä mieltä hoitotahosi on tilanteestasi?????

Eivät enää tiedä, mitä tekisivät mun kanssa, kun muodostan sietokyvyn lääkkeisiin niin nopeasti. Enempää apua en saa, sillä en ole psykoottinen.

Kokeillut lääkkeet: Stella, Imovane, Ketipinor, Olanzapin, Atarax, Opamox ja Levozin. Että niin ):

Vähän hirvittää, sillä en tiedä kestänkö henkisesti yli 5vrk valvomista. ):

No jopas on tollot lääkärit, jos eivät tiedä, mitä tehdä kanssasi. Ei tarvitse olla psykoottinen saadakseen apua. Vakava unettomuus on indikaatio rankemmalle hoidolle. Löytyy myös unilääketieteeseen erikoistuneita lääkäreitä.

Mä taidan olla sellainen hankala tapaus ):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät enää tiedä, mitä tekisivät mun kanssa, kun muodostan sietokyvyn lääkkeisiin niin nopeasti. Enempää apua en saa, sillä en ole psykoottinen.

Kokeillut lääkkeet: Stella, Imovane, Ketipinor, Olanzapin, Atarax, Opamox ja Levozin. Että niin ):

Vierailija
204/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
205/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö AV:lla ole ketään, joka olisi ajautunut samaan jamaan? Olen hyvin epätoivoinen. ):

Ehdotus: lähetä esirukouspyyntöjä asiasta Jeesukseen uskoville kristillisille tahoille.

Raamatusta: "ja avuksesi huuda Minua hädän päivänä..."

Vierailija
206/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo jankuttaminen ja itsensä toistaminen sekä muistin ongelmat liity psykoosiin.

Vierailija
207/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo jankuttaminen ja itsensä toistaminen sekä muistin ongelmat liity psykoosiin.

En ole tietääkseni psykoosissa. ):

Vierailija
208/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
209/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
210/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan hoitavalle taholle näyttää tämä keskustelu

Vierailija
211/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
212/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
213/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
214/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hankala tapaus. ):

Vierailija
215/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
216/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
217/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkä ikäinen.? Monilla vaihdevuosi-ikäisillä uniongelmia voidaan korjata hormonihoitoa säätämällä.

Vierailija
218/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minkä ikäinen.? Monilla vaihdevuosi-ikäisillä uniongelmia voidaan korjata hormonihoitoa säätämällä.

Alle 30-vuotias. ):

Vierailija
219/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
220/4056 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan