Seuraavassa hallituksessa ovat SDP ja Vasemmistoliitto
jotka saavat vaalivoiton ja vihreät otetaan täydennykseksi.
Kommentit (39)
Minjasta valtionvarainministeri. Saadaan järkeä budjettiin.
Ja tuolla porukalla muodostetaan enemmistöhallitus?
Eikö tää ole ihan jatkuvaa, että osat vaihtuu? Vai onko joskus oltu hallitukseen niin tyytyväisiä, että hallitus ja oppositio on pysyneet useamman kauden muuttumattomina? Kysyn ihan tosissani.
En ainakaan muista omalta elinajaltani sen vertaa kun olen alkanut seuraamaan politiikkaa yhtään. Olen nyt 37.
SE on oikein että saavat siivot marinin paskoja.
Sepä se ei SDP,PS,kok.Ne on todella nähty.Ei puutu enää kuin rahankylväjä,Säästöt jatkuu,mutta tämä maa aina tyytyköön kohtaloonsa kautta historian.Jäämä jostain menneisyydestä.Mitä muualla enää ole,historia toistaa itseään.
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!HYI!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää ole ihan jatkuvaa, että osat vaihtuu? Vai onko joskus oltu hallitukseen niin tyytyväisiä, että hallitus ja oppositio on pysyneet useamman kauden muuttumattomina? Kysyn ihan tosissani.
En ainakaan muista omalta elinajaltani sen vertaa kun olen alkanut seuraamaan politiikkaa yhtään. Olen nyt 37.
No omalta elinajaltani aika yhtenäinen putki vuosilta 1966-1987 kokoonpanona sdp, kepu + apupuolueet, poikkeuksina välissä pari tosi lyhytikäistä virkamieshallitusta.
Sehän on vaan niin, että jos on hyvä hallitus se saa jatkaa. Se on ainoa oikea mittari onnistumiselle. Tästä voi päätellä onnistuiko Marin tai onnistuuko Orpo.
Vierailija kirjoitti:
SE on oikein että saavat siivot marinin paskoja.
Tarkoitit varmastikkin Petterin paskoja.
Sattuuhan noita asiavirheitä, niin annettakoon sinulle anteeksi
Moottoriturpa spermaturvan tilalle🤔
Seuraava hallitus siivoaa Orpon porvarihallitukden.paskoja.
No hyi helvetti. Tämänkö takia me voitettiin vapaussota
Paljon mahdollista. Demareista tulee suurin puolue ja saavat PM-position, Minjan posse saa myös valtavan vaalivoiton, nykyisellä kannatuksella 11 edustajaa nousee pariinkymmeneen- eikä demarit voi jättää vaalivoiton saanutta vasemmistoliittoa oppositioon.
SDP, Vasemmistoliito, Vihreät ja keskusta. Näin
Toki elinkeinoelämä on kokoomusvetoinen edelleen eli miuttuuko hirveästi mikään
Vierailija kirjoitti:
Juurista autistin päiväunille
Autistit ovat älykkäitä eivätkä sorru demaristisiin valheisiin. Annoin miinuksen.
En tiennytkään, että vaalit on jo käyty ja hallitusta ollaan muodostamassa.
Jaska Mäkysestä pääministeri, Antti ja Tytti liittyy liike Nyttiin.
Fakta.