Kysymys sinkkunaisille: Mitkä asiat on hankalimpia tai ärsyttävimpiä deittailussa? Tai miehissä ylipäätään?
Ihan suoraan vaan miltä tuntuu jookosta. Voi puhua parisuhteiden kannalta muutenkin
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että laatikkoleuallisia miehiä on niin vähän. Pelkkiä kynäniskoja ja pullohartioisia <180cm pikkumiehiä.
Olkaa onnellisia naisista jotka suosii kookkaita miehiä. Jää kaljut pienikokoiset pienimunaiset ukot syntymättä.
Naiset ovat kyllä harvinaisen perseestä. Kunpa yhä useampi mies hoksaisi tämän, ja jättäisi naiset pariutumaan keskenään.
Kalju kindermuna suuttui
Läski suomilehmä yrittää olla piikikäs.
Enpäs. Tosiasia. Jos haluatte parempia naisia niin satsatkaa tällaisen naisen tyytyväisenä pitoon. Lopettakaa jatkuva rutina.
Yhä useampi mies ei halua enää minkäänlaista naista elämäänsä. Positiivinen kehitys.
Millä tavalla se on positiivista?
Koko ketju täynnä miehille vittuilua. Miksi kukaan haluaisi enää suominaista? Seksiä saa rahalla.
No ottakaa tästä ketjusta opiksenne niin voisitte saada ilmaiseksi.
Eli pitää olla sellainen, että nainen tuntee kemiaa. Ok.
Eli, kun se pilkotaan vähän pienempiin osiin, niin syntyy tällainen mies, jonka kanssa naisilla kaikkein todennäköisimmin on kemiaa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Tonttu. Jopa Tiktokin miesasiamies myöntää enemmistön miehistä kuuluvan kaatopaikalle. Kuulemma naisen pitää yrittää löytää roskapussien joukosta kukkasilta tuoksuva säkki.
No kuuluuko enemmistö mielestäsi tuohon kahdeksan kohdan porukkaan? Minun mielestäni ei.
Puhe oli luonteesta. Harvinaisen monella miehellä on paha luonnevika.
Jaa. Minun elämässäni ei ole kovinkaan montaa tällaista miespuolista henkilöä. Ei yhtään oikeastaan. Kaikki ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että laatikkoleuallisia miehiä on niin vähän. Pelkkiä kynäniskoja ja pullohartioisia <180cm pikkumiehiä.
Olkaa onnellisia naisista jotka suosii kookkaita miehiä. Jää kaljut pienikokoiset pienimunaiset ukot syntymättä.
Naiset ovat kyllä harvinaisen perseestä. Kunpa yhä useampi mies hoksaisi tämän, ja jättäisi naiset pariutumaan keskenään.
Kalju kindermuna suuttui
Enpäs. Tosiasia. Jos haluatte parempia naisia niin satsatkaa tällaisen naisen tyytyväisenä pitoon. Lopettakaa jatkuva rutina.
Yhä useampi mies ei halua enää minkäänlaista naista elämäänsä. Positiivinen kehitys.
Koko ketju täynnä miehille vittuilua. Miksi kukaan haluaisi enää suominaista? Seksiä saa rahalla.
Eli, kun se pilkotaan vähän pienempiin osiin, niin syntyy tällainen mies, jonka kanssa naisilla kaikkein todennäköisimmin on kemiaa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Tonttu. Jopa Tiktokin miesasiamies myöntää enemmistön miehistä kuuluvan kaatopaikalle. Kuulemma naisen pitää yrittää löytää roskapussien joukosta kukkasilta tuoksuva säkki.
No kuuluuko enemmistö mielestäsi tuohon kahdeksan kohdan porukkaan? Minun mielestäni ei.
Jaa. Minun elämässäni ei ole kovinkaan montaa tällaista miespuolista henkilöä. Ei yhtään oikeastaan. Kaikki ovat parisuhteessa.
Tääkin mies on suhteessa ja harvinaisen kysytty.
"... Se oli kyllä tavallaan kovin intressanttia, että toiset vei naiset
Oli jokaisella heili, ne näet, urheili"
"Kerran menin ravintolaan, sieltä naisia saa,
mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä,
tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä"
Eppu Normaali - Urheiluhullu (1985)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita nuo spämmikommentit asiattomiksi äläkä lainaa ja levitä niitä entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju kindermuna suuttui
Ketkä häntä kyselevät? Sinä ja ystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita nuo spämmikommentit asiattomiksi äläkä lainaa ja levitä niitä entisestään.
Ettei vaan totuutta tarvitsisi kuulla? Voi sitten itse naisena spämmäillä toimimattomia huumorintaju/avoimuus/kohteliaisuus -neuvoja?
Sama, jonka monet muutkin ovat jo maininneet: myötäillään ja valehdellaan alussa, että olisi jotenkin toisenlainen. Mies väittää silmät kirkkaina, että hän on myös itse asiassa eläinrakas kasvissyöjä ja lähes absolutisti sekä harrastaisi samoja juttuja kuin minä, jos vain olisi sopivat tilat käytössä. Ovatkin sitten lihansyöjiä eivätkä eläinrakkaita ja alkoholia vedetään todellisuudessa joka viikonloppu. Jos ehdottaa, että tulisi samalle kurssille, niin ei sitten millään, kun ei ollutkaan kiinnostusta. Molempien aika ja elämä menee siinä hukkaan. Hänkin saattaa missata elämänsä naisen siksi, että larppaa väärän naisen kanssa jotain, mitä ei todellisuudessa ole.
Otan hiukan aidan toiselta puolelta kantaa. Kunnollisia miehiä on vielä vapaana, täydellistä ihmistä ei vain ole olemassa, tätä utopistista olentoa hakevat yllättävän monet kumppanikseen.
Olin näet deittisovelluksessa nyt pari kuukautta kesän alussa ja suurin hämmästykseni tuli siitä, että eräs nainen ei uskonut, että kirjoitan juuri hänelle, vaan kopioin jostain rakkausromaanista korulauseita...no ehkä hän löytää ihmisen, joka kirjoittaa eri tavalla.
Varatut, testouhoavat ja kuuntelukyvyttömät miehet tekevät naisista epäluuloisia, mutta olkaa pitkäpinnaisia etsiessänne seuraa ja etenkin, jos haette pysyvämpää suhdetta. Ulkonäöllä ei ainakaan yli neli- tai viisikymppisille ole naisessa niin suurta merkitystä kun moni kuvittelee. Nykyisen rakaani löysin kuvattoman profiilin takaa deittisovelluksesta, suhteessa haittaa eniten kun kumppanini huomauttelee, että vieraat naiset katsovat pitkään vaikkapa kauppakeskuksissa, kun olen muka "niin komea"...hyvätapainen kyllä olen, en komea, jospa he ovat nähneet, että avaan ovia luontevasti.
Suukot teille kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju kindermuna suuttui
Ketkä häntä kyselevät? Sinä ja ystäväsi?
Mikä teillä suhteissa olevilla noin hiertää? Kaikki eivät ehdi tässä elämässä löytämään sitä oikeaa. Tuokin mies vahvisti syyn. Hyviä miehiä ei riitä joka kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöisyyskulttuuri. Kyllä se kuvottaa, että miehellä ns.bodycount voi olla joku yli 100.
No mikset katsele niitä miehiä, joiden bodycount on 0-5? Näitä on arviolta 90% miehistä.
Naisista ehkä nykyään 1% prosentti tuossa.
Naisten mielestähän he ovat kaikki tuossa, vaikka päällä olisi ollut 200 miestä.
0-5 joissa oli tunnetta mukana. Eri asia kato.
Sitten olenkin vielä neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hankalinta itselläni on kiinnostuksen kohtaaminen, siis se jokin mystinen kemia puuttuu. Saan aika paljonkin huomiota miehiltä ja kaikenlaisia ehdotuksia, mutta kun en itse kiinnostu oikein kenestäkään. Miehissä ei ole varsinaisesti yhtään mitään vikaa, mutta oma kiinnostus ei herää muussa kuin kaverimielessä. Olen koettanut treffailla tällaisia mukavia miehiä useammankin kerran, mutta kyllä se vaan niin on itsellä, että jos kiinnostus ei heti ekalle kohtaamisella herää, ei se herää myöhemminkään. Sitten harvoin kun itse kiinnostun jostain oikeasti, saattaa mieheltä tulla jotain vastakaikua, mutta ei kuitenkaan edetä mihinkään.
Viihdyn hyvin sinkkuna, mutta välillä itseäkin harmittaa näiden mukavien miesten puolesta, kun tiedän että jostain heistä saisi oikein hyvän miehen itselleen.
Mulla taas on päinvastainen ongelma. Olisin kiinnostunut, mutta miehet eivät, koska ei ole kipinää tms.
Sama. Ei kipinää = ei tarpeeksi hyvännäköinen 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykännyt seksin tuputtamisesta ennen kuin edes oltiin nähty livenä. Jos samantien alkaa sellainen vihjailu ja pyllykuvien lähettely, niin ei vaan innosta. Seksiä kyllä piisaa siinä kohtaa kun ollaan suhteessa, sitä ei tarvitse epäillä mutta en mä osaa kolmen viestin perusteella sanoa, olenko kiinnostunut miehestä vai en.
Lisäksi täysiä turn offeja on ylimielisyys, leveily rahalla/statuksella, sellainen piilovittuilu, muiden ihmisten aliarviointi ja lyttääminen. Huumorintajuttomuus.
Kaikki mainitsemasi turn off ovat todellisuudessa turn onneja, joita pelimiehet taitavasti käyttävät hyväkseen.
Oletko useinkin tullut pelimiehen iskemäksi?
Rahaa ja statusta tärkeämpää on se, ettei jää siihen rahatilanteeseen ja statukseen vaan pyritään eteenpäin elämässä. Ei auta ketään jäädä pieneksi jos on kykeneväinen kasvamaan ihmisenä.
Valta ja status eivät ole asema, vaan suunta. Mihin suuntaan aiot kasvaa?
Ei, vaan että kemiat kohtaavat. Etkö oikeasti ole koskaan tavannut ihmistä, jonka kanssa kemiat olisivat kohdanneet? Tiedät välittömästi pitäväsi kyseisestä henkilöstä, hänen kanssaan on helppo ja luontevaa olla, tuntuu että "kuulutte yhteen"? Minä olen. Olen kokenut vastaavan kemioiden kohtaamisen myös naispuolisten ihmisten kanssa, silloin siitä puuttuu seksuaalinen vetovoima mutta muuten tulee välittömästi sama olo että toisen kanssa viihtyy ensihetkestä alkaen.