Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko lähettänyt koskaan Instagramissa yksityisviestiä (dm), siis

Vierailija
07.08.2023 |

esim jollekkin yritykselle, julkisuuden henkilölle, somevaikuttajalle? Ootko saanu vastusta? Kun lähetin erääseen yritykseen asiallisen, positiivisen kysymyksen/palautteen ei vastailtu. Seurasin kyseistä yritystä. Samoin käyny julkisuuden henkilön/somevaikuttajan kanssa. (jotenkin ylimielistä käytöstä) Vastaileeko ne koskaan kenellekkään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt yritykselle useinkin ja saanut vastauksia.

Vierailija
2/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykselle olen, kahvilalle, joka teki tyttären synttäreille kakun ja julkaisi siitä kuvan instassaan. Laitoin kiitokset kakusta ja sain vastauksenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt ja olen yleensä saanut vastauksenkin.

Vierailija
4/4 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrityksille lähettänyt kysymyksiä, jos en ole muuten saanut asiakaspalveluun yhteyttä. Ovat vastanneet.

Yhdelle julkkikselle vastasin kysymykseen jonka oli esittänyt Instagram storyssa. Vastasi siihen, että "thank you, that's a great idea!" Noinkin pieni juttu tuntui kivalta, kun en todellakaan odottanut mitään kiitosta ihmiseltä jolla on jotain miljoona seuraajaa.

Toiselle vastasin myös Instagram storyyn, ja myöhemmin kun katsoin viestiäni, huomasin ettei viesti ollut edes mennyt läpi koska kyseinen henkilö hyväksyi viestejä vain seuraajiltaan. Kannattaa tarkistaa, ettei sinun viesteillesi ole käynyt niin. Sitä ei lähettäessä näe mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan