Kysymys sinkkunaisille: Mitkä asiat on hankalimpia tai ärsyttävimpiä deittailussa? Tai miehissä ylipäätään?
Ihan suoraan vaan miltä tuntuu jookosta. Voi puhua parisuhteiden kannalta muutenkin
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöisyyskulttuuri. Kyllä se kuvottaa, että miehellä ns.bodycount voi olla joku yli 100.
No mikset katsele niitä miehiä, joiden bodycount on 0-5? Näitä on arviolta 90% miehistä.
Naisista ehkä nykyään 1% prosentti tuossa.
Naisten mielestähän he ovat kaikki tuossa, vaikka päällä olisi ollut 200 miestä.
Onnekkaasti olen ollut vain sellaisten miesten kanssa joilla on ollut 1-3 eri kumppania ja sama itsellä.
No mistäs sen muka tiedät monta on ollut?
Eka oli 18 v kun alettiin olemaan ja toinenkaan ei sen tyylinen ihminen, että harrastaisi irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöisyyskulttuuri. Kyllä se kuvottaa, että miehellä ns.bodycount voi olla joku yli 100.
No mikset katsele niitä miehiä, joiden bodycount on 0-5? Näitä on arviolta 90% miehistä.
Naisten mielestähän he ovat kaikki tuossa, vaikka päällä olisi ollut 200 miestä.
Onnekkaasti olen ollut vain sellaisten miesten kanssa joilla on ollut 1-3 eri kumppania ja sama itsellä.
Eka oli 18 v kun alettiin olemaan ja toinenkaan ei sen tyylinen ihminen, että harrastaisi irtosuhteita.
Mistähän sen tyylin näkee.
Esim nainen kuin nainen tarpeeksi nesteytettynä tekee vaikka mitä.
Myöhemmin sitten sopivasti unohtaa ja palaa leikkimään siveyden sipulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hankalinta itselläni on kiinnostuksen kohtaaminen, siis se jokin mystinen kemia puuttuu. Saan aika paljonkin huomiota miehiltä ja kaikenlaisia ehdotuksia, mutta kun en itse kiinnostu oikein kenestäkään. Miehissä ei ole varsinaisesti yhtään mitään vikaa, mutta oma kiinnostus ei herää muussa kuin kaverimielessä. Olen koettanut treffailla tällaisia mukavia miehiä useammankin kerran, mutta kyllä se vaan niin on itsellä, että jos kiinnostus ei heti ekalle kohtaamisella herää, ei se herää myöhemminkään. Sitten harvoin kun itse kiinnostun jostain oikeasti, saattaa mieheltä tulla jotain vastakaikua, mutta ei kuitenkaan edetä mihinkään.
Viihdyn hyvin sinkkuna, mutta välillä itseäkin harmittaa näiden mukavien miesten puolesta, kun tiedän että jostain heistä saisi oikein hyvän miehen itselleen.
Mikä heistä puuttuu? Läpänheittotaidot? Auktoriteettidominointi? Alfa-luonne? Kusipäisyys? Naamakomeus? Pituus?
Sen kun tietäisi, jokin mystinen kemia, kuten sanoin. Ei sitä voi aina järjellä selittää miksi joistakin sitten kiinnostuu ja joistakin ei. Olen tietyssä mielessä vähän pinnallinen, enkä tapaa edes miestä joka ei lähtökohtaisesti kiinnosta ulkonäöltään tai on omaan makuuni liian lyhyt.
Tämä on ihan normaalia. En minäkään deittailisi läskiä naista. Ylipaino on kuvottavaa, siitä tosin pääsee eroon niin halutessaan, mutta pituudelleen kukaan ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteita on pakko harrastaa, jos sinkkunaisena meinaa edes joskus saada seksiä. Parisuhdetta ei toki ole missään tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halus. Nyt eletään sitä sinkkuelämää-aikaa sit. Sitä haluttiin ja tavoiteltiin.
Sinkkuelämää on kyllä niin naisten sarja kuin voi olla.
Villeyttä, villeyttä ja sitten vähän puhutaan ja mietitään.
Sit ihmetellään ku miehet haluaa vaan irtoseksiä..
Kukahan tässä nyt sit eniten häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteita on pakko harrastaa, jos sinkkunaisena meinaa edes joskus saada seksiä. Parisuhdetta ei toki ole missään tarjolla.
Niin naisellinen asenne ja ajatusmaailma, villinä muiden takia.
Tuon takia ei kannata parisuhteilla naisen kanssa, mieluummin yksin.
Olisi se vain niin häpeällistä olla villin kanssa.
Sinkkuna muistan että nettideiteillä oli tosi raskasta mennä treffeille tuntemattoman kanssa. Se ei tuntunut yhtään luonnolliselta. Ja koska tilanne on niin teennäinen, on vaikea saada mitään kiinnostusta aikaan.
Samaten on jo vaikea motivoida itsensä tutustumaan kehenkään netin kautta. Kyse ei ole siitä, että ketään kiinnostavaa ei netissä olisi vaan siitä, että en kiinnostu lähtökohtaisesti kehenkään pelkän profiilin perusteella. Ja harvemmin tuntemattoman kanssa keskustelu lähtee lentoon ihan noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hankalinta itselläni on kiinnostuksen kohtaaminen, siis se jokin mystinen kemia puuttuu. Saan aika paljonkin huomiota miehiltä ja kaikenlaisia ehdotuksia, mutta kun en itse kiinnostu oikein kenestäkään. Miehissä ei ole varsinaisesti yhtään mitään vikaa, mutta oma kiinnostus ei herää muussa kuin kaverimielessä. Olen koettanut treffailla tällaisia mukavia miehiä useammankin kerran, mutta kyllä se vaan niin on itsellä, että jos kiinnostus ei heti ekalle kohtaamisella herää, ei se herää myöhemminkään. Sitten harvoin kun itse kiinnostun jostain oikeasti, saattaa mieheltä tulla jotain vastakaikua, mutta ei kuitenkaan edetä mihinkään.
Viihdyn hyvin sinkkuna, mutta välillä itseäkin harmittaa näiden mukavien miesten puolesta, kun tiedän että jostain heistä saisi oikein hyvän miehen itselleen.
Mikä heistä puuttuu? Läpänheittotaidot? Auktoriteettidominointi? Alfa-luonne? Kusipäisyys? Naamakomeus? Pituus?
Kemia. Hän kertoi sen selkeästi heti ensimmäisessä lauseessa.
Jos et ole koskaan kokenut kemioiden kohtaamista (tai puuttumista), niin sen selittäminen sinulle olisi yhtä vaikeaa kuin sinisen selittäminen sokealle.
Pätee muuten myös meihin miehiin. Ts. ilman kemiaa ei ole kiinnostusta mihinkään muuhun kuin mahd. kuulumisten vaihtoon.
Ärsyttää kun miehen luonne muuttuu yhden kaljan jälkeen ihan erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisella voi?
Vierailija kirjoitti:
Sopivan miehen löytäminen.
Etsin fiksua, kohteliasta, siistiä ja kiinnostavaa miestä, joka pitää lukemisesta, liikunnasta, keskustelemisesta ja kulttuurista.
Miehen tupakoimattomuus ja hyvin vähäinen alkoholinkäyttö ovat minulle tärkeitä, koska en pidä alkoholista.
Uskollisuus on minulle erittäin tärkeää.
Minkä ikäinen olet? Tuollaiset miehet kiinnostavat muitakin.
Tuollaiset miehet menee sellaisille jotka hyvää karusellista ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä et hyvät miehet on "harvinaisia" ja sit jos löytää sellasen ni tuntuu et vaikee olla oma itsensä ku alkaa pelkää et "mitä jos mä mokaan tän". Sellanen menetyksen pelko tai jotain
Hyvät miehet eivät ole harvinaisia, ne vain ovat parisuhteessa.
Aivan kuten hyvät naisetkin.
Kumpa minullakin olisi bodycount 100 eikä 2. T. Estoinen nainen. Mies et saa minusta hyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin naisellinen asenne ja ajatusmaailma, villinä muiden takia.
Tuon takia ei kannata parisuhteilla naisen kanssa, mieluummin yksin.
Olisi se vain niin häpeällistä olla villin kanssa.
Eikös se olisi villiä seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan miehen löytäminen.
Etsin fiksua, kohteliasta, siistiä ja kiinnostavaa miestä, joka pitää lukemisesta, liikunnasta, keskustelemisesta ja kulttuurista.
Miehen tupakoimattomuus ja hyvin vähäinen alkoholinkäyttö ovat minulle tärkeitä, koska en pidä alkoholista.
Uskollisuus on minulle erittäin tärkeää.Ja sitten kun tapaat tuollaisen miehen, mies ei kiinnostakaan.
No kato pitää olla kemiaa. Jotain jännittävää, mutta ei silleen että se pettäis tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta oli ehdottomasti varatut kuspäät jotka etsivät säälittävään elämäänsä salasuhdetta. Näitä oli niin paljon että vieläkin kuvottaa! Löysin miehen onneksi sitten netin ulkopuolelta
Tiesitkö että lapsista n. 70% on ns. käenpoikasia?
Lukema kasvaa vuosi vuodelta :D.
Se on naisista kiinni.
Mä haluaisin tietää enemmän et kun löydän kiinnostavan miehen ni miten mä voisin ilmaista itseäni aidommin ja paremmin. Ku tuntuu et usein mies ei kiinnostu paitsi mun ulkonäöstä mut en osaa oikein itse vaan olla rento tai jotain niin et sitä aitoa kemiaa vois tulla. Vaikka siis mies oliskin mun mielestä kiinnostava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta oli ehdottomasti varatut kuspäät jotka etsivät säälittävään elämäänsä salasuhdetta. Näitä oli niin paljon että vieläkin kuvottaa! Löysin miehen onneksi sitten netin ulkopuolelta
Tiesitkö että lapsista n. 70% on ns. käenpoikasia?
Lukema kasvaa vuosi vuodelta :D.
Se on naisista kiinni.
Älä nyt jaksa aikuinen ihminen. Jos ihan tosissasi uskot tuon tarvit psykiatrista hoitoa.
Match.com: "Juuri näin teidän tulee toimia..."