Kysymys sinkkunaisille: Mitkä asiat on hankalimpia tai ärsyttävimpiä deittailussa? Tai miehissä ylipäätään?
Ihan suoraan vaan miltä tuntuu jookosta. Voi puhua parisuhteiden kannalta muutenkin
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöisyyskulttuuri. Kyllä se kuvottaa, että miehellä ns.bodycount voi olla joku yli 100.
Siis niillä joita deittailet. Suurimmalla osalla miehistä ei ole. Mitä jos joskus kokeilisit treffata niitä muita kuin yli satasen bodycountin tyyppejä?
Mikään ei ole hannkalaa eikä ärsyttävää, sillä en deittaile.
Ehdottomasti vaikeinta on löytää mies josta kiinnostuisin niin paljon, että haluan tavata uudelleen ja edetä tapailuasteelle. Tapahtunut vai kerran, toisaalta en ole mitenkään älyttömän paljon vielä edes deittaillut.
Seuraavaksi vaikeinta on luottaa, että mies on aidosti minusta kiinnostunut eikä vain paremman puutteessa tai pelkän seksin perässä. Olen tutustumisvaiheessa tosi tosi epävarma, mikä näkyy myös käytöksessäni, eikä mitenkään positiivisella tavalla. Tätä yritän itsessäni kehittää.
Itse ajattelisin, että deittailu ei kannata ellei tunne yhtään itseään. Kannattaa ensiksi miettiä millainen on itse, millaista elämää haluaa elää ja sitten millainen kumppani siihen elämään sopii. Jos silmä kääntyy pitkän miehen perään, niin ei kannata deittailla lyhyitä. Jos itselle koulutus on tärkeää, niin kannattaa katsoa saman tasoinen mies. Näillä ei tule hutideittejä.
Tuntuu siltä et hyvät miehet on "harvinaisia" ja sit jos löytää sellasen ni tuntuu et vaikee olla oma itsensä ku alkaa pelkää et "mitä jos mä mokaan tän". Sellanen menetyksen pelko tai jotain
Miesten liika ylipaino. Vaikka olis kuin kiva mies, liian paksu keskivartalo, naisellinen pehmeys, vie halut. En myöskään syty ihan hoikista miehistä, mutta omassa ikäluokassani 30+ niitä on jo tosi vähän.
Myös perushygienian kanssa liian usein miehillä haasteita. Naisilla on tarkempi hajuaisti kuin miehillä, ja omaan hikeen vielä tottuu, joten ehkä miehet ei vaan tajua, että mikä itselle on hajuton, naisen mielestä haisee pahalle. Toiseen suuntaan, liika hajusteiden kanssa lotraus, on taas sitten useammin ei-suomalaisten miesten ongelma. Luonnollinen hyvä hygienia paras.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelisin, että deittailu ei kannata ellei tunne yhtään itseään. Kannattaa ensiksi miettiä millainen on itse, millaista elämää haluaa elää ja sitten millainen kumppani siihen elämään sopii. Jos silmä kääntyy pitkän miehen perään, niin ei kannata deittailla lyhyitä. Jos itselle koulutus on tärkeää, niin kannattaa katsoa saman tasoinen mies. Näillä ei tule hutideittejä.
Ja vaikka olis "paperilla hyvä", kiinnostus ei välttämättä herää. Kaikkea ei myöskään näe päälle päin, joten "huitideittejä" voi aina tulla.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan miehen löytäminen.
Etsin fiksua, kohteliasta, siistiä ja kiinnostavaa miestä, joka pitää lukemisesta, liikunnasta, keskustelemisesta ja kulttuurista.
Miehen tupakoimattomuus ja hyvin vähäinen alkoholinkäyttö ovat minulle tärkeitä, koska en pidä alkoholista.
Uskollisuus on minulle erittäin tärkeää.
Ja sitten kun tapaat tuollaisen miehen, mies ei kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka olis "paperilla hyvä", kiinnostus ei välttämättä herää. Kaikkea ei myöskään näe päälle päin, joten "huitideittejä" voi aina tulla.
Niin ainahan voi mies valehdella tai sössiä treffit ilmaantumalla vaikkapa alipukeutuneena tai huomalassa paikalle.
Tuntuu nykyään, että miehet kuvittelevat ansaitsevansa naisen. Tämä on siis täysin riippumaton hygieniatasosta, käytöstavoista, harrastuksista, jne. Eli jokaisen naisen tulisi antaa mahdollisuus jokaiselle miehelle, koska...? No en tiedä.
Kun ei keksi sanottavaa miesten kanssa sit ku kiinnostaa. Pää vaan lyö tyhjää
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttöisyyskulttuuri. Kyllä se kuvottaa, että miehellä ns.bodycount voi olla joku yli 100.
Sitähän sinä et tule tietämään.
Nykyään mieskin on oppinut valehtelemaan,
kolme rakkautta vain.
Ärsyttävintä on se, että kun itse ei ole vain deittailemassa tai hakemassa seksiseuraa, vaan etsimässä parisuhdetta, niin kukaan mies ei tunnu olevan samaa etsimässä. Moni toki SANOO muka hakevansa parisuhdetta ja oikeasti hakee vain seksiä.
Eli jos mies vaikkapa tinder-profiilissa kertoo suoraan ettei hae mitään vakavampaa, hyvä, koska silloin tiedän, että emme halua samaa. Ärsyttävää on nämä valehtelijat tai feikkaajat, voisivat sanoa suoraan mitä hakevat.
Eli parisuhteesta kiinnostuneen löytäminen tuntuu olevan ihan mission impossible.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi luku nykynaisella.
Niinpä, etenkin 20-30v naisilla
Palstan mukaan myös 40-60v.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halus. Nyt eletään sitä sinkkuelämää-aikaa sit. Sitä haluttiin ja tavoiteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on se, että kun itse ei ole vain deittailemassa tai hakemassa seksiseuraa, vaan etsimässä parisuhdetta, niin kukaan mies ei tunnu olevan samaa etsimässä. Moni toki SANOO muka hakevansa parisuhdetta ja oikeasti hakee vain seksiä.
Eli jos mies vaikkapa tinder-profiilissa kertoo suoraan ettei hae mitään vakavampaa, hyvä, koska silloin tiedän, että emme halua samaa. Ärsyttävää on nämä valehtelijat tai feikkaajat, voisivat sanoa suoraan mitä hakevat.
Eli parisuhteesta kiinnostuneen löytäminen tuntuu olevan ihan mission impossible.
Eipä se miehenä auta vaikka ihan aidosti etsisi parisuhdetta, silti ei kenelläkään naisella kipinöi.
Naiset valitsevat panomiehiä, koska priorisoivat kipinöitä. Ei miehen parisuhdetoiveet kipinöitä luo.
Miten se VOI olla niin vaikeaa löytää puolisoa nykyään?? Ihmissuhteet ei kestä ollenkaan.
Ehkä tässä kuitenkin ne perinteisemmät ihmiset voittaa lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän naiset halus. Nyt eletään sitä sinkkuelämää-aikaa sit. Sitä haluttiin ja tavoiteltiin.
Sinkkuelämää on kyllä niin naisten sarja kuin voi olla.
Villeyttä, villeyttä ja sitten vähän puhutaan ja mietitään.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä deittailussa on tilanteen teennäisyys ja se, että oikeasti on menossa työhaastattelu. Kumpikin teeskentelee jotain mitä ei ole.
Tämä on nettideittailua. Oikeilla deiteillä tällaisesta ei ole tietoakaan.
Nettideittailusda on se kirjoittelu ja faktan ja fiktion erottaminen tosi haastavaa. Myös ihan omienkin vitsien ymmärtäminen 🤭 että tositilanteessa tuo läppä ei toimikaan vaikka se on helppoa "paperilla".
Ajanvietteenä nettihöpinä menee ihan kivasti ja kaveripohjalta. Tutustuminen tapahtuu livessä ja onkin sitten pidempi prosessi.