Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako olla nirso miesten suhteen

Vierailija
06.08.2023 |

Olen kyllä ollut kauan yksin

Kommentit (203)

Vierailija
21/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa.

Se tavis lyhyt pullohartia pallomaha mieskin pettää heti tilaisuuden tultua. Jos vain saa toista nasta.

Kannattaa ottaa paras. Ei tunnu niin pahalta ne hukatut vuodet kun fiksu, komea ja pitkä mies lopulta pettää ja jättää.

Älä tyydy. Älä kuvittele että se lyhyt tavis jää iäksi. Se jää vain, jos se ei saa muita.

Älä ammu viestintuojaa vaikka totuus sattuukin.

Vierailija
22/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa.

Se tavis lyhyt pullohartia pallomaha mieskin pettää heti tilaisuuden tultua. Jos vain saa toista nasta.

Kannattaa ottaa paras. Ei tunnu niin pahalta ne hukatut vuodet kun fiksu, komea ja pitkä mies lopulta pettää ja jättää.

Älä tyydy. Älä kuvittele että se lyhyt tavis jää iäksi. Se jää vain, jos se ei saa muita.

Tätä ap on yrittänyt, mutta on itse pallerotavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää olla nirso, koska huono mies saa aikaan enemmän tuhoa kuin miehetön elämä. 

Vierailija
24/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pystyt olemaan ällön miehen kanssa niin go for it. Itse en pystyisi, paljon mielummin loppuelämä ilman.

On olemassa vain kahdenlaisia. Täydellisen ihania ja ällöjä.

Käytännössä joo. Esim. joku persoonaltaan ja/tai ulkonäöltään epämiellyttävä lääkäri on ihan samalla viivalla ja yhtä ällö suhdemielessä kuin epämiellyttävä katuojan spuge.

Miehen pitää olla just eikä melkein, muuten menee kategoriaan "ällö" enkä voi kuvitella suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
25/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsouttakin on montaa lajia. Toisten vaatimukset ovat hyviä, toisten outoa nipotusta.

Vierailija
26/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pystyt olemaan ällön miehen kanssa niin go for it. Itse en pystyisi, paljon mielummin loppuelämä ilman.

Käytännössä joo. Esim. joku persoonaltaan ja/tai ulkonäöltään epämiellyttävä lääkäri on ihan samalla viivalla ja yhtä ällö suhdemielessä kuin epämiellyttävä katuojan spuge.

Miehen pitää olla just eikä melkein, muuten menee kategoriaan "ällö" enkä voi kuvitella suhdetta hänen kanssaan.

Menit mun ällökategoriaan.

Vierailija
27/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että sillä olisi mulle jotain väliä?

Vierailija
28/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että kirjoitit viestin vastataksesi.

Vierailija
29/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heittää rima pois vaan.

Vierailija
30/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että kirjoitit viestin vastataksesi.

Okei? En kyllä mielestäni kysynyt mielipidettäsi minusta, mutta tulit sen silti kertomaan, ilmeisesti olettaen että minua kiinnostaisi. No ei kiinnosta, ole vapaasti ihan mitä mieltä tahansa.

Vierailija
31/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa.

Mistä tiesit, ap

Vierailija
32/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa.

Mistä tiesit, ap

Halutuimmilla naisilla on aina sellainen mies jonka he haluavat.

Vierailija
33/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, jokainen saa valita seuransa tai olla valitsematta. Se on AINA kahden kauppa, incelit.

On myös ihan ok haluta seksiä ja läheisyyttä, ei tarvitse tuota lisääntymisbiologiaa jankuttaa. Mutta fyysisen läheisyyden edellytys on henkinen läheisyys ja luottamus. Molemminpuolinen.

Juuri noin. Hienosti sanottu. Fyysinen läheisyys ei tarkoita että tänään voisinkin suorittaa yhdynnän. Jos päivien mittaan ei ole halauksia, pusua, kädestä pitämistä, sanoisin että suhde on tuhoon tuomittu. Eksäni ei tätä ymmärtänyt. Halatkaa hyvät ihmiset ja pariskunnat toisianne ihan päivällä arkisten askareitten lomassa! Terveisin kokemusasiantuntija

Vierailija
34/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa heittää rima pois vaan.

Että kelpuuttaisi kyttäävät perseheikit ja heidän hännystelijänsä? Läpällä korkeintaan.

Vierailija
35/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat erittäin nirsoja. Niillä on varaa olla mielummin sinkku kuin läskin naisen kotiorjana.

Vierailija
36/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nirsous on naisiin sisäänrakennettua, kannattaako sitä tietoisesti vielä lisätä?

Vierailija
37/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ihan luonnostaan, kun aina löytävät sen vähintään pykälän paremman jostakin. Jos tarkoituksella alat nirsoksi niin voit iltaisin kuunnella vain munasolujen vaikerruslauluja pitkät illat ja yöt.

Älä puhu paskaa.

Vierailija
38/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Ei yksin olo ole mitenkään pahin vaihtoehto.

Kiitos, onhan se ihan perseestä todeta liian myöhään olevansa yhdessä jonkun epäsopivan kanssa ja sitten vitkutella lähtöään ja eroa ja säätää arki taas omaksi

Vierailija
39/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jäät yksin harjoittamaan harhaisia voimaantumisia, mutta vanhenet, että ne mieleiset miehet ottavat nuoremman sinun sijaan.

Vierailija
40/203 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yhden ja saman tyypin maalituksia taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä