Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää vähääkään normaalia? Ihastun ja kuvittelen kaikkea

Vierailija
25.03.2023 |

Siis mitä tämä on? Oon sinkku ja etsinyt pitkään kumppania. Ei ole helppoa. Välillä tapaan, näen jonkun joka kiinnostaisi, tyyliin vaikka kaupungilla. Sitten saatan kuvitella että se ja se katse merkitsi jotain. Monta päivää saattaa mennä, kun rypeen ihastuksessani. Siis ihastuksessa, jota en edes tunne?

Onko kellään vastaavanlaista ollut koskaan, vai onko mun aikuisen ihmisen tunnetaidot jäänyt lapsen tasolle jollain tavalla? En varmaan koskaan löydä ketään, koska oon jollain tavalla vajaavainen. Oon kyllä ihan täysjärkinen työssäkäyvä ihminen.

Nyt mennnyt viikko kun pohdin yhtä tyyppiä. Tää on ihan hirveää!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonteeltani ihan samanlainen. Ihastun tosi helposti ja kuvittelen kaikkea.

Vierailija
2/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostutko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe haaveilussa ja unelmoinnissa mitään pahaa. Sellasia päiväunelmiahan ne vain on. Voi kuvitella toisen juuri sellaiseksi kuin haluaa.

Vierailija
4/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihan normaalia. Itsekin fantasioin jatkuvastiihmisestä jota hädin tuskin tunnen.

Vierailija
5/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan normaalia ole. Kun eihän ne kaikki ihmiset joiden luulet olevan sinuun ihastunut tms. niin ole sinuun ihastunut. Sehän on mahdotonta. 

Sulla on joku vaje sielussasi. 

Vierailija
6/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostutko?

Helposti.

Vierailija
7/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se normaalia jos on hyvin yksinäinen ja epätoivoinen.

Vierailija
8/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihan normaalia. Eli ihastut helposti, mutta ihastus myös haihtuu helposti.

Vierailija
9/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymisikäisen naisen normaalia käyttäytymistä, johtuu hormonierityksestä, ei se ole mikään luonnekysymys. 

Vierailija
10/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuollainen mäkin olin nuorena. Jos ei ollut yhtään edes kevyenpuoleista ihastusta, olin huolestunut. Onneksi asuin silloin keskikokoisessa kaupungissa jossa oli aina ihastumismatskua tarjolla ja kuitenkin mahdollisuus nähdä kohde vaikka iltamenoissa.

Ei mitään outoa siis minun mielestäni.

Vierailija
11/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostutko?

Helposti.

Mahtavaa! 

Vierailija
12/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen luulee vähän liikaa itsestään, toisaalta itsetunto voi olla vähän hauras. Siellä on hellyyden, huomion, seksuaalisuuden, yksinäisyyden tarpeita ja tunteita taustalla.

Saahan sitä haaveilla mutta mitä järkeä on elää jossakin haavemaailmassa koko ajan. Sitten pitää ottaa huomioon että usein miesten tarpeet voivat olla lähinnä seksuaalisuuden tarpeita. Eli vaikka pääsisi jonkun ihastumisensa kohteen kanssa lähitekemisiin niin se voi olla pelkkää seksiä sen toisen puolelta.

Tosin voihan joskus joku oikea osuakin kohdalle.

Mutta ei nyt kaikkiin kannata ihastua jotka näkee. Ei anna ihan tasapainoista kuvaa ihmisestä joka ihastuu kaikkeen mikä liikkuu.

Vierailija
13/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut tuota samaa taipumusta kuin mitä ap:lla on.

Tosin nyt kun ikää on tullut lisää tuo piirre on vähentynyt itsestäni huomattavasti, koska olen terapiassa käsitellyt runsaasti omaa läheisriippuvuuttani, huonoa miesmakuani jne. Eli en enää niin helposti lankea samoihin ansoihin kuin mihin ennen ihastumisen myötä lankesin. Helpolla tuo edistymiseni ei ole tullut, eli ihan oikeasti olen työstänyt asioita lähes kymmenen vuoden ajan.

Vierailija
14/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka pelaavat jotain tietokonepelejä päivät pitkät. Ihan samanlaista eskapismia sekin on. Ehkä me ihmiset vaan tykätään uppoutua haavemaailmoihin.

Vierailija
15/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta huomiokipeä persoonallisuushäiriö. Kuulostaa ihan siltä.

Vierailija
16/16 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme